Streetcop Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Når jeg skrur på pcen begynner den og gå, og jeg kan høre lyd fra cd rom og pc.... men med en gang den kommer på piper den lange pip med jevne mellomrom, er det noen som vet hva feilen kan være, pipene kommer fra pc speakeren.... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er typisk minne eller CPU som det kan være noe galt med. Har du nettopp oppgradert maskinen eller gjort noe med den? I manualen for hovedkortet skal det stå forklart hva beepene betyr. Hvis det har med minnet å gjøre, så ta ut alle brikkene utenom en. Deretter prøver du å starte opp. Prøv ev. en annen minnebrikke. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 kanskje det er "beep codes" du hører fra maskinen. gjorde et søk på det og fant dette: http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 har ikke gjordt noe med den det er en gammel pc, jeg tenkte jeg skulle ha til web server.. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 kanskje legge med specs'ene på den istedenfor din egen pc da... bertie Lenke til kommentar
aron Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Gammel maskin sier du, har den ligget å slengt en stund og kanskje fått litt juling fysisk, så kan det hende at en minnebrikke etc. har løsnet litt. Åpne maskinen se over at alle minnebrikker, cpu, kort osv. sitter skikkelig på plass. Alltid greit å begynne med den mest banale feilmuligheten først. Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Takk for hjelpen skal skjekke de forskjellige tingene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå