Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

StuePC, ser dette greit ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er foreslått ja. Kr.623 På lager: 19

edit; men er den rask nok? Var nevnt noe om et minstekrav på 2.4GHz for noe dekoding H.264, eller et eller annet. (eller vat det noe med skjermkort kanskje det?)

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Fikk skjermkortet i dag og installerte PowerDVD 7.3.

Forbruket på CPU under avspilling av Matroska 720p video ble betraktelig redusert i PowerDVD (ca. 20-30% belastning). Men som jeg fryktet var det ikke noen hjelp å få ved avspilling i Media Center. Får håpe dette kommer i neste Haali.

Lenke til kommentar

Forbruket på CPU under avspilling av Matroska 720p video ble betraktelig redusert i PowerDVD (ca. 20-30% belastning). Men som jeg fryktet var det ikke noen hjelp å få ved avspilling i Media Center. Får håpe dette kommer i neste Haali.

Hvilket filter brukes for å dekode h.264-materialet? Det kan hende at det ikke er Haali som er problemet, men f.eks. FFDShow. Dersom du er riktig heldig kan du kanskje få f.eks. Media Player Classic til å bruke Cyberlink PowerDVD filtrene :D

Lenke til kommentar

Det var godt å høre. Sikter du til her at det er Haali filteret som skal få GPU'en til å avlaste CPU'en? Selv trodde jeg det var det enkelte programmet som stod for dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...