shagg0r Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei, jeg er ute etter et cms system som har et og aktivt community, gode fremtidsutsikter, kompatibelt med de mest bruke nettlesere og som bruker fremtidsrettet teknologi. Moduler som det kan være aktuelt å ha med: - Nyhetspublisering - Brukerhåndtering - Karttjenester - Kalenderfunksjoner - System for å distrubuere forhåndsprogrammerte e-post\meldinger til ulike brukergrupper eller alle - Systemer for automatisk generering av pdf filer - System for å håndtere utsending \ purring av fakturaer - Avanserte søkemuligheter - Muligheter for at brukere kan opprette underssider Det er utrolig viktig at det er lett å tilpasse; legge til egene moduler og endre eksisterende modeller slik at løsningen blir skreddersydd etter mine behov. Har hovedsakelig sett meg ut følgende potensielle kandidater: Joomla Drupal Håper at de som har tatt i bruk en av disse alternativene eller andre cms systemer poster sine erfaringer i denne tråden. Gjerne om problemer de har støtt på under bruk og tilpasning, rykter\hypes innen miljøet. Er takknemmelig for alle svar :-) På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har aldri sett en Joomla-side jeg har likt. Drupal derimot kan gjøres om til noe fint. Du beskriver dog en gulleggleggleggende-, melke-, selvangivelsesutfyllende-, superku. Ville gått for Wordpress med noen plugins. Les forøvrig denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=640323 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå