Requi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Houston, we've got a problem. Jeg fikk Adobe Photoshop CS2 9.0 av en kompis for litt siden og innstallerte det på stasjonære PC-en. Det gikk knirkefritt! Men når jeg skulle innstallere det på bærbaren.. Jeg innstallerte den, og alt så ut som det funker perfekt. Så etter jeg skulle åpne programmet og starte det etter innstallasjon, så ville den ikke åpne seg Den kom til "Initializing tools..." eller noe slikt, og bare blækka. Alt forsvant slik at bare desktopen var på skjermen. Jeg prøvde å starte programmet igjen, men det samme skjedde. Alt funket knirkefritt på stasjonære PC-en min, men ikke på bærbaren.. Adobe Imageready CS2 funker på bærbaren da, men ikke Photoshop CS2 9.0 Hva i faderens navn kan være problemet? Edit: Jeg har XP på begge PC'ene. Bærbaren er en Dell Latidude D620. Stasjonære er en Fujitsu Siemens (noen år edition) Endret 30. september 2007 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Er litt desperat Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor svarer ingen =/ ? Jeg skal ha med bærbaren på hytta, og vil så gjerne at Photoshop CS2 9.0 skal funke :O ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Du vil ha hjelp til å installere din piratkopierte versjon av PSCS2? Stenger den pga. overnevnte grunn, samt åpenbar feilpost og bumping. I mellomtida kan du lese retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg