paix Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Kjøreregler for denne tråden * Post deler dere har som dere kan gi bort mot frakt her * Du KAN spørre om deler i denne tråden, MEN da må du ha noe du kan gi bort, hvis ikke spør over PM. * Rediger bort deler som ikke er tilgjengelige lenger * Småprat er lov til en viss grad, så lenge det er relatert og nyttig for andre forumbrukere. F.eks: Du kan spørre om hvor mange MB den rambrikken har, kan være at den personen har glemt å skrive det. * Helst oppgi hvor delene kan hentes. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 ...og før en moderator stenger denne tråden med argumentet "Forumet er ingen markedsplass", viser jeg til Dottens innlegg i denne tråden. Har noen komponenter av eldre dato som jeg godt kan kvitte meg med, om noen skulle trenge den slags. Liste kommer senere i dag. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har en originalkjøler til X1900XTX/XT uten skruer. kan hentes på Jessheim eller sendes mot frakt. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Skriver jeg eldre dato, mener jeg det også. :!: - Standard, grå CD-leser, IDE - SoundBlaster AWE64, modellnummer CT4520, ISA - S3 Virge/GX skjermkort, PCI Hentes på døra mi i Trondheim eller sendes mot porto for de av dere som trenger grisegamle donordeler. EDIT: Minnebrikker fjernet. Endret 4. oktober 2007 av johnj Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har 2 90mm vifter å gi bort.. Trenger forøvrig 4-5 SD-RAM brikker og mye annet ettersom jeg prøver å bygge en pc etter elreturdeler.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Eg las litt feil, tråden åpnes igjen. Beklager dette. Endret 12. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi har åpnet den originale tråden igjen, så fortsett der og hold dere til reglene i førstepost https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg