DoubleT091 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Looke: Hadde akkurat samme problem som deg, bare jeg hadde et 7900GT kort. Sendte det inn til komplett, og fikk et 8800GTS kort tilbake! Da de ikke hadde flere 7900GT, jeg klagde ikke akkurat. Dæven, offor fikk ikke jeg det a?? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk svar fra SHG nå.. Hei Mads Siden du har modifisert kortet (byttet vifte ++) gjelder din reklamasjonsrett dessverre ikke lenger. Beklager. Med ønsker om en god dag! Med vennlig hilsen / Best Regards Michael Olesen Supportmedarbeider shg.no A/S Wohoo.. Skjønner at enkelte nettbutikker ønsker å holde på kundene sine mer enn de andre.. Noen som gidder å finne en lovtekst eller noe som sier at kjølerskifte er lovlig modifikasjon? ( ) Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk svar fra SHG nå.. Wohoo.. Skjønner at enkelte nettbutikker ønsker å holde på kundene sine mer enn de andre.. Noen som gidder å finne en lovtekst eller noe som sier at kjølerskifte er lovlig modifikasjon? ( ) Prøv å ringe komplett, så spør du om garantien på et skjermkort gjelder ved skifte av kjøler. Hvis den fortsatt gjelder så ringer du til SHG og sier det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå