Looke Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har hatt 7900GS i et år snart og det har fungert greit, men i det siste har jeg opplevd å få fram slike røde streker som dere ser på bildet når jeg scroller forum. Når jeg ser film blir det kanskje 15 svart prikker på skjermen, og disse er der helt til jeg bytter fram og tilbake fra filmvinduet og til et annet vindu og pauser filmen, starter den på nytt osv. Tempraturen på skjermkortet skal være helt ok, ikke for høy. Så kan noen hjelpe meg, burde jeg bytte drivere ? Isåfall til hvilke ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 har du prøvd å byttte kabel ? fra skjerm til skjermkortet ? har samme kort som deg. har hatt mitt i 2 år og har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Er nok ikke det som er problemet, fordi jeg har 2 skjermer koblet til skjermkortet og om jeg scroller forumet på pc skjermen eller tvskjermen blir det sånn . Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 blir det slik på både tv og pc skjerm ? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg hadde ca samme problem + random døde pixler med 7900GT'n min. Mange som hadde hatt/har samme problem med det kortet. Sendte tilbake til komplett og fikk refund. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For meg så høres det ut som noen komponenter på kortet er ødelagt. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 For meg så høres det ut som noen komponenter på kortet er ødelagt. 9605587[/snapback] Ja. Tror det har noe med minnet å gjøre. Et eller annet som blir for varmt så vidt jeg husker. Er ikke helt sikkert, men leste litt om det før jeg sendte tilbake det forrige kortet mitt.. Det er helt klart hardware-feil i hvert fall. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvor kjøpte du kortet Looke? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Komplett.no Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Komplett.no 9606475[/snapback] Der jeg og kjøpte. Fikk refund da de ikke hadde flere av samme kort som jeg sendte tilbake.. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Nice, men da må jeg betale frakten ikke sant? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nice, men da må jeg betale frakten ikke sant? 9610303[/snapback] Ja, men det koster vel ikke mer en 20 kroner eller noe.. Du sender først en returforespørsel hvor du forklarer problemet. Hvis du får en mail tilbake hvor det står "returforespørsel godkjent" så pakker du skjermkortet inn, setter på de frimerkene som trengs og sender driten tilbake. Så tar det gjerne litt tid med komplett (har sendt tilbake flere ting selv) også får du et nytt kort av samme typen eller en refund hvis de ikke har kortet på lager. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har nå sendt inn alt av mail, og mangler bare å sende inn varen. Jeg har ikke orginal innpakning av den men det håper jeg går greit. og skal jeg slenge med DVI til vga konvertererne ? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har nå sendt inn alt av mail, og mangler bare å sende inn varen.Jeg har ikke orginal innpakning av den men det håper jeg går greit. og skal jeg slenge med DVI til vga konvertererne ? Jeg glemte at jeg hadde orginal forpakning, så jeg sendte i en annen pappeske UTEN noe av det som fulgte med. Bare kortet. Var ikke kjøler på det en gang, for den ville jeg beholde Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Spørsmål: Er det ingen garantisak om jeg har skiftet kjøleren på kortet? Sendte et ødelagt hovedkort til SHG for litt siden, og fikk ikke innvilget rma-sak på grunn av at NB kjøleren var skiftet. Gjelder dette også grafikkort? Mektig lei av disse artifacts'ene nå Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Spørsmål: Er det ingen garantisak om jeg har skiftet kjøleren på kortet? Sendte et ødelagt hovedkort til SHG for litt siden, og fikk ikke innvilget rma-sak på grunn av at NB kjøleren var skiftet. Gjelder dette også grafikkort? Mektig lei av disse artifacts'ene nå Skjekk denne tråden. Jeg bytta kjøler på 7900GT'n min og når jeg sendte tilbake til komplett var det ikke kjøler montert engang, men jeg fikk tilbake spenna mine likevel. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekka den og, men SHG er jævlige på RMA, for å si det sånn, så jeg sendte en mail for å spørre. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 merkelig at du måtte betale frakta da... jeg sendte tilbake Saitek evo joysticka mi(hadde ikke flere så jeg fikk refund jeg og) og da trengte jeg ikke betale frakt.. eller jeg måtte jo betale frakta men fikk refunda det .. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sjekka den og, men SHG er jævlige på RMA, for å si det sånn, så jeg sendte en mail for å spørre. Jaok. Post når du får svar da (: Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Looke: Hadde akkurat samme problem som deg, bare jeg hadde et 7900GT kort. Sendte det inn til komplett, og fikk et 8800GTS kort tilbake! Da de ikke hadde flere 7900GT, jeg klagde ikke akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå