Øyvind Skogseide Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hei! Jeg har en pc som restarter viss jeg rører kabinettet for eksempel, viss jeg setter en 0.5l colaflaske ved siden av PC-en så restarter den! Systemet består av: Asus P4P800 SE hk Intel P4 3.0ghz 1 gb Corsair PRO series RAM nVIDIA GeForce 6600GT 256mb AGP 300gb hdd. Sitter på LAN og holder på og brenne den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor forbanna fittemaskina! Håper på svar ASAP! Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Bytt.. Men, sjekk at alle deler er skikkelig på plass, skruer etc. Oppdatert drivere i det siste? og..Hvorfor bruker du ikke maskina i profilen din? Endret 30. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 , viss jeg setter en 0.5l colaflaske ved siden av PC-en så restarter den! Sjekk at ingen driver ap med deg på lanet. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 jeg bruker ikke den i profilen min fordi det er en kompis sim pc som er mongo. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 btw, så begynnte den og tulle seg etter kabinettbytte... Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 her er det nok noen kabler/skruer/fester som ikke er som de skal. eg hadde sjekket alt. også skrudd opp hovedkortet, sett om nåe lå under. som en skrue eller noe. som kanskje kødder til hovedkortet. spesielt sjekket kabler/ledninger som går fra av/på og reset knapp.. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Husket å bruke spacere mellom hk og kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå