Duckman Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 NextGenTel har ikke gått helt ubemerket hen som en av de beste internetleverandørene for tiden, og har fått en rekke ‘Best i test’ titler. Samtidig har Statoil inngått en kontrakt for sin hjemme-pc løsning, noe som skulle tilsi en økning på flere hundre, om ikke flere tusen nye brukere. Dette er definitivt en milepæl i NextGenTel's historie, men spørsmålet er om de har rutinegrunnlag for å dekke opp denne eksplosive økningen i antall brukere. Les resten her. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jobber selv i Statoil og det er mange kollegaer som har bestilt ADSL gjennom NGT der. Ingen som klager, alle er fornøyde. Selvfølgelig en del problemer med oppkobling, anvisninger, montører osv, men slikt hører vel med uansett hvilken leverandør man har. Har selv hatt NGT i mange år før dette og er storfornøyd med stabilitet og nett, men har ikke vært i kontakt med kundeservice særlig mange ganger. Har vel opplevd at det er forskjell i ventetid alt etter når på døgnet man ringer (også andres erfaringer), og de er nok i tregeste laget på å svare på mail. Men da nett/linje etc alltid har fungert så er det kun et fåtall ganger jeg har hatt behov for å kontakte support, og da om mindre viktige ting. Håper ellers NGT får skikk på support og service da vi trenger konkurrenter til Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå