*Magnus* Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hei. når jeg gikk og la meg til og sove i går, så hørte jeg en rar lyd jeg aldri har hørt før, så jeg gikk etter lyden, og hørte at den strømforsyningen som kommer med xbox 360'en (den som går imellom veggen og 360'en) hadde en rar høy Pipelyd.. Trakk ut kontakten, for og sjekke, og da forsvant den, lyset på den, lyste gult, mens den lyden var der. Er den defekt? tør liksom ikke og plugge den i, til jeg er sikker på hva det kan være.. vil ikke starte nå brann her.. -Takk Endret 30. september 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Helt vanlig svakhet det der - neppe farlig, men irriterende. Skal du få det fikset, må den på service. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er en liten vifte i strømforsyningen, kan være den som piper. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 ah ok. takker for svar til begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå