trenurg Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har en 270 CDI som har fått et motorproblem - dvs. den starter og går som den skal men vil ikke mer enn ca. 3.000 o/min på maks - den er blitt veldig "dau" og er som å kjøre en gammel diesel uten turbo - så vidt jeg kan høre så hviner det fra Turboen som det skal men bilen er altså veldig DAU. Jeg har lekkasje på en dysetettning på Sylinder nr. 1 - dette har vel vart ca. 1 uke.... Eller så virker alt til å være som det skal - dvs. ingen lamper eller unormal temperatur osv.... Kan dette ha noe med dysetettningen å gjøre eller kan det være noe annet ? Forslag ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har hørt rykter om at disse får litt problemer med insuget ved høy km.stand, akkurat hva det var husker jeg ikke Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bilen din har gått i nødmodus. Da får du max 3000 rpm og meget lite krefter. Dette er konstruert slik for at du fremdeles kan kjøre til verksted. Det har nok ikke med dyselekkasjen å gjøre. Kjør på et Mercedes verksted du, så får de feilsøke ut i fra de feilkodene som er lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå