Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Som topic sier, har en ny laptop, den kobler seg til et nettverk som ikke er her hjemme, men ikke på mitt. Her hjemme har vi 2 andre laptop's med windows XP som kobler seg fint opp på cnet routern min. keine problem! MEN så skal jeg koble opp den nye lap'en. Den finner nettverket til meg og naboen sitt, og jeg får ikke koblet til. Den ber heller ikke om passord. prøvd å sette opp manuelt med navn og pw, men da får jeg at "wireless-g ap (som det heter)" er et annet eksisterende nettverk. Er denne feilen pga at Vista foretrekker visse andre sikkerhets krypteringer? tror jeg kjører WEP på denne. Skal sjekke.. takker for alle svar mvh Jørgen Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Som topic sier, har en ny laptop, den kobler seg til et nettverk som ikke er her hjemme, men ikke på mitt. Her hjemme har vi 2 andre laptop's med windows XP som kobler seg fint opp på cnet routern min. keine problem! MEN så skal jeg koble opp den nye lap'en. Den finner nettverket til meg og naboen sitt, og jeg får ikke koblet til. Den ber heller ikke om passord. prøvd å sette opp manuelt med navn og pw, men da får jeg at "wireless-g ap (som det heter)" er et annet eksisterende nettverk. Er denne feilen pga at Vista foretrekker visse andre sikkerhets krypteringer? tror jeg kjører WEP på denne. Skal sjekke.. takker for alle svar mvh Jørgen 9603874[/snapback] Ingen som har noe svar her ? Trenger det sårt Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva slags nettverkskort er det i laptopen? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hva slags nettverkskort er det i laptopen? 9604628[/snapback] Atheros ar5007EG heter det. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hva slags nettverkskort er det i laptopen? 9604628[/snapback] Noe peiling ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå