Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har kjøpt meg AMD 6000+ 3GHZ, 2GB ram, Og et skjermkort er på vei. Har idag 2 disker 7200, 2 vifter, og en dvd-rom. Dette går flott på 350W med et 6800 256MB skjermkort. MEN, nå skal jeg jo ha meg et 8800 GTS, og ifølge en utregner jeg har funnet på xtech ellerno mener den jeg behøver 480, stemmer dette? Vil det gå å prøve med disse 350W eller er det farlig på noen måte? Står i et chenbro gamingbox chassis. kos Jørgen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skal ikke være farlig med for lite strøm, men du kan få opp meldinger som f.eks. at skjermkortet blir klokket ned til 30% pga. strømmangel... Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Skal ikke være farlig med for lite strøm, men du kan få opp meldinger som f.eks. at skjermkortet blir klokket ned til 30% pga. strømmangel... 9603876[/snapback] Ok, det jeg tenkte meg og. Men er det langt unna nok? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil tippe at det går bra, har selv kjørt maskin med mye mer stasj enn din på en cheiftec 360 watt uten noen form for problemer, så mest sannsynlig tror jeg nok det går bra hos deg også. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil tippe at det går bra, har selv kjørt maskin med mye mer stasj enn din på en cheiftec 360 watt uten noen form for problemer, så mest sannsynlig tror jeg nok det går bra hos deg også. 9604023[/snapback] Den er god! takk skal du ha! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ett 6800 skjermkort trekker da en god del mindre strøm enn 8800GTS, tror du vil få en betydelig dårligere ytelse i spill som trenger ekstra "juice". Men for all del, du kan da alltids prøve først, du ødelegger ingenting med det. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har nå kjørt systemet i lenger tid uten probelemer på stock psu =D wee. Fikk tho bluescreen ved overklokk av skjermkortet. altså ikke artifacts, kan jo tyde på for lite strøm? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har nå kjørt systemet i lenger tid uten probelemer på stock psu =D wee. Fikk tho bluescreen ved overklokk av skjermkortet. altså ikke artifacts, kan jo tyde på for lite strøm? Det kan tyde på at den får for lite strøm, men også kan være at du rett og slett har klokket for langt. Tror mest sannsynlig det første jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå