Asbjørn H Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg har den siste tiden puslet litt med en remix av en mario-gjenganger (den musikken som er når man får en stjerne, eller når man flyr i super mario 64). Jeg har imidlertid møtt en liten vegg. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om sangen skal gå i originalt tempo eller i halvt tempo. Så jeg lurte på om noen her har no input på det. Jeg har lagt de to versjonene her: rolig versjon rask versjon Det er ca ett minutt inn i sangen at tempoet dobles i den raske versjonen (før 01:00 er begge versjonene helt like) Hadde vært supert å få litt hjelp Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bra remix Hvor har du tenkt å bruke disse? Vil si at det kommer an på hvor du skal bruke disse hvilken du burde bruke ( om det var opp til meg ) Men det er jo ditt valg :!: Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takk for svar Den skal ikke brukes til noe spesielt. Har ikke noe fast formål med det, det er bare tidsfordriv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå