Gå til innhold

W880 vs K810?

LarsWilli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er mest glad i å si bruke mobien som Kamera er K810 det beste valget. Min bror likte ikke W880, greit den er liten. Men etter en stund så klarte mobilen å bøye seg litt osv, så han gadd ikke ha den særlig lenger.. K850 kommer jo veldig snart, se på den og da vel

9603655[/snapback]

Hvis han klarte å bøye W880i, så har han ikke behandlet den særlig bra vil jeg tro :ermm:

Lenke til kommentar
hvilken er mest bang for the bucks?

trenger egentlig ikke noe spessielt, W'n er penest, K'n har joystick, noe jeg egentlig ikke er så hypp på.

noen som har erfaringer fra de forskjellige telefonene?

9603591[/snapback]

Begge får oppfølgere snart, W890i, blir presentert om en mnd (ok kommer på markedet raskt etterpå) og K850 er her innen en uke.

:)

Lenke til kommentar

Slenger på et lite spørsmål her siden jeg skal ha ny telefon nå (knuste skjermen på min trofaste p900. *sukk*)

ser ut som valget står i mellom k810i og w880i

Jeg legger mest vekt på mp3delen, men et godt kamera er også greit.

så jeg lurer på om det er noe forskjell på hvor mange timer med musikk man får ut av batteriet på de to?

ser på prisguiden at w880i har oppgit 18timer, men 810i har ingen info på det.

Jeg har kun sett og prøvd w880i og jeg likte den godt, tastene var litt knotete til å begynne med, men det gjikk bedre etter litt trykking.

Er det noe forskjell på lydkvaliteten kanskje?

Uansett hvilken jeg velger så bestiller jeg også 4gb minnebrikke og HPM-82 øreplugger med musikkstyring

Trenger hjelp til å bestemme meg.

Kom gjerne med andre anbefalinger, men helst ikke noe dyrere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...