duda Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har nå hatt min sandisk mp3spiller på rep i 2 mnd nå. Og ennå så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kjøpte spilleren på papyrus i juni, og da jeg skulle legge inn sanger så hang den seg helt opp. Men siden jeg skulle på ferie noen dager senere, så rakk jeg ikke å sende den inn før jeg kom hjem. Og som sagt, 2 mnd har nå gått, og jeg har fortsatt ikke spilleren hos meg. Jeg har jo ikke fått brukt den i det hele tatt. Har jeg krav på noe? Er litt lei av å måtte vente så lenge uten at noe blir gjort. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har nå hatt min sandisk mp3spiller på rep i 2 mnd nå. Og ennå så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kjøpte spilleren på papyrus i juni, og da jeg skulle legge inn sanger så hang den seg helt opp. Men siden jeg skulle på ferie noen dager senere, så rakk jeg ikke å sende den inn før jeg kom hjem. Og som sagt, 2 mnd har nå gått, og jeg har fortsatt ikke spilleren hos meg. Jeg har jo ikke fått brukt den i det hele tatt. Har jeg krav på noe? Er litt lei av å måtte vente så lenge uten at noe blir gjort. 9603585[/snapback] jeg ville i hvert fall startet med å sende en skriftlig forespørsel om fremdrift og selskapets/foretningens utsikter om rettetid og eventuelle forslag til alternative løsninger sett at spilleren ikke lar seg rette (innen rimelig tid - noe jeg mener er godt og vel passert nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå