Herman86 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvor mange prosessorer er det normalt å ha i oppgavebehandling i Vista? Jeg har pluss minus 65 prosessorer kjørende hele tiden, i XP hadde jeg ca. 38 prosesser kjørende hele tiden. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hvor mange prosessorer er det normalt å ha i oppgavebehandling i Vista? Jeg har pluss minus 65 prosessorer kjørende hele tiden, i XP hadde jeg ca. 38 prosesser kjørende hele tiden. 9603582[/snapback] tipper majoriteten er svchost.exe (google it:P) edit/update: Forøvrig en gammel install som ikke har blitt vedlikeholdt; Aktive programmer er firefox og vlc - totale prosesser: 63. Endret 30. september 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Uten noe 'rusk' (forholdsvis nyinnstallert og har bare et pokervindu + 3 nettleservinduer + msn oppe nå) så har jeg 52. Lenke til kommentar
Herman86 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Har nyinstallert Ultimate i dag, ren installasjon fra DVD, ikke noe recoverytull, rett etterpå var det ca. 35 prosesser. Men etter installasjon av diverse drivere og noen programmer har det tallet steget til ca. 65. Har undersøkt i msconfig -> oppstart at det ikke er mye tull som er med på oppstarten, men det er ikke så mange oppgaver der. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) 70 stk her, bruker live mail, live messenger, rocketdock, steam og mac skins til vista. Kjører Ultimate... :] Screenshot: http://i23.tinypic.com/5fm0w0.png Endret 30. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har 28 prosesser når jeg slår av alt de jeg ikke trenger på task manager-> slår av alt jeg ikke trenger i service og prosesser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå