ninaelise Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg prøver å lage mitt eget design å bruke som template på joomla, men det ser ikke likt ut i Opera som i IE. Det er denne siden jeg lager. CSS ser slik ut (har tatt bort det som ikke er noe problem med): body {background-color: #6666cc; } #wrap { background-color: #f4f4f4; } Det er bakgrunnsfargen som er mitt problem. Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 #wrap {min-width : 800px; max-width : 800px; width : auto !important; width : 800px;[ prov #wrap { width: 800px; } Lenke til kommentar
ninaelise Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 body {text-align : center; color : #666666; background-color: #6666cc; } #wrap { min-width : 800px; max-width : 800px; width : auto !important; width : 800px; margin : 0 auto; text-align : left; background-color: #f4f4f4; } Det er slik de to bolkene egentlig ser ut. Er ikke så veldig mye inne på css at jeg har klart å funnet feilen selv. Skjønner ikke hva mere jeg kan endre på nå. Har prøvd å kike med Developer Console, men ble ikke noe klokere av det. Argh, så kjedelig at det skal være slike forskjeller... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 prov #wrap { width : 800px; margin : 0 auto; text-align : left; background-color: #f4f4f4; } Lenke til kommentar
ninaelise Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Der funka det som det skulle Tusen takk for hjelpen. Nå er det bare å pønske videre på hvordan joomla fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå