PrntScrn Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Okay. Har søkt på nettet, sett i forum å søkt her.. meeen finner ingen forklaring på mitt problem.. Har enn venn som har enn Thinkpad Ibm t43 ... Logget meg inn med "logmein" for å gjøre noe lite. Da personen skulle skrive tilbake til meg på msn Får du opp "numpad" tallene isteden for vanlig bokstaver... Ibm Som dere ser er ikkje den "snarveien" på hjemme siden søkt litt omkring på nettet men finner ikkje noe beskrivelse/forklaring på korleis eg skal skru den av/på.. Prøvd di fleste fn + knappene.. prøvd shif + numlok tasten... forsatt samme problemet.. Setter stor pris på om noen har enn forklaring Tastatur layout På forhånd takk.. PrntScrn Endret 30. september 2007 av PrntScrn Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er Fn + ScrLk (Scroll Lock) på min Thinkpad X60 i hvert fall. Du skal kunne se om num lock er på med et lite indikatorlys. Lenke til kommentar
PrntScrn Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Ja fant de når eg søkte.. men vennen min sier at de ikkje fungerer.. prøvde shift å FN tasten mot numlk... men ingenting Edit: Takker for raskt svar foresten Endret 30. september 2007 av PrntScrn Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jepp, det er nok mer komplisert. Prøv det trikset det står om her, ved å forandre en verdi i registeret slik at numlock slås av før pålogging: http://discuss.extremetech.com/forums/thread/1004375530.aspx Lenke til kommentar
PrntScrn Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Nei gjorte ikkje mye... Verdien sto på 0 fra før av... får prøve "patchen" til windows 2000 Edit: Nei de fungerte ikkje Endret 30. september 2007 av PrntScrn Lenke til kommentar
PrntScrn Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Vell fant problemet... Vennen min hold feil knapp inne:P kjekt med n00ber som holder meg oppe helle natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå