greiven Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har tenkt på å kjøpe nye hodetelefoner til XtraLan som er om en drøy uke. Noen som har noe tips til hodetelefoner som utfyller disse kravene? -Pris(300-500kr.) -God lyd -God kvalitet -Sitter godt rundt ørene Hvis noen kunne ha svart hadde det vært kjempefint Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har tenkt på å kjøpe nye hodetelefoner til XtraLan som er om en drøy uke. Noen som har noe tips til hodetelefoner som utfyller disse kravene? -Pris(300-500kr.) -God lyd -God kvalitet -Sitter godt rundt ørene Hvis noen kunne ha svart hadde det vært kjempefint 9603473[/snapback] Koss UR40 syns jeg gir mye for penga, men spørs litt hva for bruk du skal ha de til.. langt i fra det nyeste, men I love'em https://prisguiden.no/product.php?productId=16353 -- My two cents Lenke til kommentar
greiven Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan er Koss HQ2? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Har tenkt på å kjøpe nye hodetelefoner til XtraLan som er om en drøy uke. Noen som har noe tips til hodetelefoner som utfyller disse kravene? -Pris(300-500kr.) -God lyd -God kvalitet -Sitter godt rundt ørene Hvis noen kunne ha svart hadde det vært kjempefint 9603473[/snapback] Koss UR40 syns jeg gir mye for penga, men spørs litt hva for bruk du skal ha de til.. langt i fra det nyeste, men I love'em https://prisguiden.no/product.php?productId=16353 -- My two cents 9603481[/snapback] Kommer til å gå med til musikk og gaming på lan. Er de greie for det, eller? Endret 30. september 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva med disse da? Klikk her Lenke til kommentar
greiven Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Kjøpte netopp Koss SB45 Håper jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå