EggMan88 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kjøpte nylig en PmP spiller (Archos 605 Wifi 160Gb) satte meg ned og skulle oppdaterer firmware'n på denne nylig og på hjemmesiden stod denne guiden: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Step 1. Download the firmware to your computerWhen you download this, your browser may warn you that the file 'could be harmful'. This is normal because browsers are not familiar with files that have a .AOS extension and suspect that they could be malicious. These files are not harmful to your computer. Step 2. Turn on your ARCHOS device and connect it to your computer with the USB cable Step 3. Wait a few seconds for device detection Step 4. Copy and paste the downloaded firmware (.AOS file) to the "root" of your ARCHOS device. In "Hard Drive" mode, ( E: for example ) put the update file directly onto the ARCHOS icon. Step 5. Disconnect the Device Use the "safe disconnect" green arrow icon in the system tray before unplugging the USB cable. Step 6. On your ARCHOS device, click on "Update Firmware" From the main ARCHOS menu, click on "setup" or "settings", then click on the "System" icon, and finally highlight and click on the "Update Firmware" button. Problemet er at denne grønne pilen dukker ikke opp nede i hjørnet. Har prøvd og kjøre denne komandoen "RunDll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll" for og få opp vinduet med hardware som jeg kan fjerne men ingenting dukker opp i det vinduet heller. Har veldig dårlig erfaring med oppdatering av Firmware på Mp3 spillere og siden jeg drar på en 2 mnd tur snart har jeg ikke muligheten til og sende spilleren på Service vis noe skulle gå galt. Noen tips om hvorfor den ikke dukker opp i vinduet? Takk for svar Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Problem solved. Viste seg at jeg måtte endre spilleren fra Windows Media Device til Removable Harddrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå