jin_kazama Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Idet siste har cpu vifta bråket ganske mye og den er full av støv kan jeg støvsuge den eller og andre deler i kabinnettet??? er det støvet som gjør at den bråker eller? den bråker drit mye som om det er en generator. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har selv støvsuget vifter,hk og bunnen av kabinettet. allt dette mens pcen var av og kontakten dratt ut så klart. Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Ble maskinen noe bedre av det eller? merket du noe forskjell?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 trygt ? heh ja din n00b d er trygt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ble maskinen noe bedre av det eller? merket du noe forskjell?? støvet ble borte og viften gikk bedre ja. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hva kan gå galt? det er jo ikke farlig!! Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Okey da chill litt dah Doctors Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er absolutt en fordel å støvesuge en gang imellom, men det vil neppe fikse støyproblemene din. Muligens har et viftelager blitt for slitt. - Støv kan skape kortslutninger. - Viftestøv minsker luftgjennomstrømingen. Ta av viften fra kjøleribbene og bruk q-tips, tannpirker eller lign for å fjerne støv mellom ribbene. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 kan bli statisk elektrisitet ell no av støvsugere .. vet att det kan mose tver.. men det er veeeeeldi lite det er snakk om da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://www.overklokking.no/guides/rensing/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Støv som virvler rundt og 'gnir' seg oppetter ting kan skape en del statisk elektrisitet. Setter du suger'n mot ei vifte så er det mulig du ødelegger/sliter ut vifta. Men tror du skal være ganske uheldig om du ZAP'er noe når du støvsuger. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Der jeg jobber av og til er det ikke støvsugere (bruktmaskiner) men det er kompresert luft som blåses ut, luften er ikke særlig ren etterpå. Kan dette ha noen hensikt?, jeg tror det men er ikke sikker. Kjøper vel en boks på clasern Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det jeg har hørt, stemmer overens med Admin'c... Kjøp en boks med luft på f.eks. clas ohlson. (Pga statisk elektrisitet ved bruk av støvsuger) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg kjøpte en PC-støvsuger hos Clas Ohlson. Liten artig sak med bl.a. børstehode og sånnt. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 pass bare på at den delen av støvsugeren som suger ikke er av metall eller et annet matriale som leder støm. men hvorfor kjøper du ikke bare en boks med kondensfri trykk luft og blåser med og så støvsuger du ut dritten etterpå. og for gudskyld ha strøm ledningen koblet på, for da vil den virke som jording hvis du er uheldig Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg brukte en sånn CO2 sprayboks.. Den blåste ren hele pcen:) Søvsugde golvet når støvet hadde lagt seg... Vil anbefale det... I want FX! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg blåser vekk alt støvet med høytrykksluft fra kompressor, da ser alle komponentene helt nye ut etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå