Jooakim Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg plasserer AJAX-spørsmålet i JS-kategorien - håper det er greit. Jeg har tatt i bruk tooltip på hjemmesiden min, men jeg ville ha tooltipen til venstre, og ikke høyre. Jeg ble fortalt at jeg skulle legge dette inn i scriptet: function ajax_positionTooltip(e,inputObj) { if(!inputObj)inputObj=currentTooltipObject; if(inputObj){ var leftPos = (ajaxTooltip_getLeftPos(inputObj) + inputObj.offsetWidth); var topPos = ajaxTooltip_getTopPos(inputObj); }else{ var leftPos = e.clientX; var topPos = e.clientY; } var tooltipWidth = document.getElementById('ajax_tooltip_content').offsetWidth + document.getElementById('ajax_tooltip_arrow').offsetWidth; leftPos = leftPos - tooltipWidth; ajax_tooltipObj.style.left = leftPos + 'px'; ajax_tooltipObj.style.top = topPos + 'px'; } Den ble stilt til venstre, men den ligger veldig langt nede til venstre. Så er det noen som vet hvordan jeg kan få denne tooltip-en til å være plassert kanskje 3-5px til venstre for bildet? Eksempel: http://home.online.no/~karloeke/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå