Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så sinnsykt lei nå av spiller jeg kjøper til blodpris (RBK, Damien Le Tallec for 22mill f.eks.) scorer masse mål og yter bra, og som til slutt ikke gidder å undertegne en ny kontrakt med RBK, og går som Bosman spiller til f.eks. Blackburn for null komma niks. Har skjedd sinnsykt mye.

Har forsøkt å endre lønningsbudsjettet, men får ikke til å få det høyere enn 90.000p/w som key player. Hva må jeg gjøre?

Ingen som gidder å hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Vell, det er veldig vanskelig å få mye penger i Tippeligaen. Det du må gjøre, er vell å kvalifisere deg for CL gang etter gang og få mer club reputation.

Har selv problemer med å holde på gode spillere i tippeligaen, alle vil til større klubber etterhvert, rett og slett for at tippeligaen ikke er så attraktiv.

Lenke til kommentar

Kan jukse litt da, lage en bruker i Rosenborg og en "tullebruker" i f.eks Chelsea og kjøpe en spiller fra Rosenborg for hele overgangsbudjettet og vips har man mye penger :D. Syns det er dumt at man ikke kan justere lønnsbudsjettet fra overgangspengene, men det går omvendt :p

Lenke til kommentar
Imponerendes, men slett ikke umulig :)

Hvordan går det i CL da?

Har faktisk ikke vunnet serien utrolig nok :p så har ikke kommet til CL, Rosenborg er overvurdert på spillet etter min mening :p Kommer på første så og si hvert eneste år. Men kom til gruppespillet i Uefa i 2012 kom i gruppe med: Everton, Fenerbache, Basel og AEK Gikk videre etter å ha slått Fenerbache 6-2 og Basel 2-1 hjemme, og Everton tapte jeg 2-0 for borte og spilte uavgjort 0-0 borte, endte med at jeg røk ut mot Fiorentina. Spile 2-2 hjemme og tapte 1-3 borte. Har også vunnet cupen to ganger på denne gamen. :)

Lenke til kommentar

Jaja Giaallorossi.

Hadde han vært en stjerne hadde han hatt mer media omtale irundt seg. Potensialet har han, helt klart.

Gjorde nettopp ferdig en sesong med liverpool. Endte på 2 plass og CL seier. Arsenal var helt syke og tok 98 poeng! Helt latterlig, selv tok jeg 81 poeng, og chelsea med 74 på 3dje plass., United endte på 4.

Lenke til kommentar
Han har fortsatt å imponere i Roma.

Serie A er en litt bedre liga enn Fransk liga for å si det mildt.

Det har du helt rett i, men han har vist glimt av storhet. Og siden han har vært skadet så bør han fra nå av vise taktene sine ;)

Når det gjelder kjøpet vårt av Menez, så er jeg faktisk skuffet, igjen så måtte spalletti og roma ta til takke med en reserveløsning. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...