Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08?

Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne.

Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren!

Ingen som vet? :ermm:

Finnes da patcher?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg lastet ned FMnorge updaten nå, det kjedelige er at overgangene trer i kraft fra 1 juli på spillet, så jeg må lage en manager og dra på ferie for å komme fra februar til juli. Og ferie tar jo laaaang tid.

Vet! Sykt irriterende!!

Nå skjedde jo ikke de nevnte overgangene før den datoen 4real, så du får bare leve med det...Mye bedre synes jeg :p Eneste store overgang jeg vet som ikke er fikset er Quaresma sin overgang, og Mads Reginiussen til Tromsø :p

Lenke til kommentar

Jeg er i 2010/2011 på min game med Liverpool FC! Har et helt rått lag nå, og vinner som det suser etter. Jeg har blitt mer interessert i disse "regen"-spillerene* nå. Har så bra lag at jeg vil kun hente SUPERtalenter nå! Da er jeg interessert i regenene til spillere som Henry, Ronaldo osv. Noen som har noen tips om hvordan man finner regenene til forskjellige bestemte spillere?

*Regen-spillere er spillere som har blitt laget til av spillet. Hver gang en spiller legger opp kommer det en ny spiller med helt tilfeldig navn, men med potensial som spilleren som la opp. Altså vil f.eks Henry sin regen kunne bli like god/bedre enn Henry var. Den får de samme ferdighetene, samme nationalitet og samme posisjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er så sinnsykt lei nå av spiller jeg kjøper til blodpris (RBK, Damien Le Tallec for 22mill f.eks.) scorer masse mål og yter bra, og som til slutt ikke gidder å undertegne en ny kontrakt med RBK, og går som Bosman spiller til f.eks. Blackburn for null komma niks. Har skjedd sinnsykt mye.

Har forsøkt å endre lønningsbudsjettet, men får ikke til å få det høyere enn 90.000p/w som key player. Hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...