Crowley_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08?Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren! Ingen som vet? Finnes da patcher? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Laste ned 8.0.2 patchen og så kan du finne en database her (du må registrere deg): http://www.fmupdates.net/forum/index.php?showtopic=25 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg lastet ned FMnorge updaten nå, det kjedelige er at overgangene trer i kraft fra 1 juli på spillet, så jeg må lage en manager og dra på ferie for å komme fra februar til juli. Og ferie tar jo laaaang tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg lastet ned FMnorge updaten nå, det kjedelige er at overgangene trer i kraft fra 1 juli på spillet, så jeg må lage en manager og dra på ferie for å komme fra februar til juli. Og ferie tar jo laaaang tid. Vet! Sykt irriterende!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg lastet ned FMnorge updaten nå, det kjedelige er at overgangene trer i kraft fra 1 juli på spillet, så jeg må lage en manager og dra på ferie for å komme fra februar til juli. Og ferie tar jo laaaang tid. Vet! Sykt irriterende!! Nå skjedde jo ikke de nevnte overgangene før den datoen 4real, så du får bare leve med det...Mye bedre synes jeg Eneste store overgang jeg vet som ikke er fikset er Quaresma sin overgang, og Mads Reginiussen til Tromsø Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 og Mads Reginiussen til Tromsø What? Sham on the Editors. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er i 2010/2011 på min game med Liverpool FC! Har et helt rått lag nå, og vinner som det suser etter. Jeg har blitt mer interessert i disse "regen"-spillerene* nå. Har så bra lag at jeg vil kun hente SUPERtalenter nå! Da er jeg interessert i regenene til spillere som Henry, Ronaldo osv. Noen som har noen tips om hvordan man finner regenene til forskjellige bestemte spillere? *Regen-spillere er spillere som har blitt laget til av spillet. Hver gang en spiller legger opp kommer det en ny spiller med helt tilfeldig navn, men med potensial som spilleren som la opp. Altså vil f.eks Henry sin regen kunne bli like god/bedre enn Henry var. Den får de samme ferdighetene, samme nationalitet og samme posisjon. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er ikke slik regensystemet fungerer gitt. Regens har ingenting med toppspillere som la opp å gjøre, det er bare helt tilfeldige spillere som kommer opp rundt omkring i verden, og slik burde det også være - er mer realistisk. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er ikke slik regensystemet fungerer gitt. Regens har ingenting med toppspillere som la opp å gjøre, det er bare helt tilfeldige spillere som kommer opp rundt omkring i verden, og slik burde det også være - er mer realistisk. Right Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er så sinnsykt lei nå av spiller jeg kjøper til blodpris (RBK, Damien Le Tallec for 22mill f.eks.) scorer masse mål og yter bra, og som til slutt ikke gidder å undertegne en ny kontrakt med RBK, og går som Bosman spiller til f.eks. Blackburn for null komma niks. Har skjedd sinnsykt mye. Har forsøkt å endre lønningsbudsjettet, men får ikke til å få det høyere enn 90.000p/w som key player. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Gått lei FM08 nå, så venter i spenning på 09. GLeder meg til å se om vidunderbarnene Menez og Lulinha er like gode der leif Endret 27. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skjønner ikke at folk syns Menez og Lulinha er så gode. Det finnes talenter som er mye bedre. Lulinha er jo crap på 8.0.2 patchen. Menez er helt grei, men ikke noe ekstra ordinert. Selv er jeg spent på Insua, Bale, Defour, Mati Fernandez, Guilherme, Gioda, Sakho, Sankhare, Zeefuik osv osv. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Menez er gud Nemmen! Vi er enige om noe! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Menez er gud Nemmen! Vi er enige om noe! In real life Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gud er han vell ikke. Han er jo ikke fast på Roma en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gud er han vell ikke. Han er jo ikke fast på Roma en gang. Trodde han spilte for AS Monaco Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gud er han vell ikke. Han er jo ikke fast på Roma en gang. Trodde han spilte for AS Monaco Han gjør det på FM08 i alle fall. PS: Grattis med ny avatar Gått lei det tegna fjeset ditt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Menez er da rå på Monaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå