PsychoDevil98 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fornorsket mitt Unitedlag(bruker september-oppdateringen) ved å selge en skuffende Ronaldo til Real, og kjøpte Tarik, Gulsvik, R.A.Jarstein og Gamst.Tarik og Gamst er konge, Gulsvik ble uvenn med Berbatov og ble forvist av meg til en evig reservespiller-status. Jarstein er min ikkespillende reservekeeper. Men den spilleren jeg er mest imponert over er Petrucci, den unge italieneren. Scorer titt og ofte og er ønsket av nesten samtlige storklubber. Men det går dårlig for tiden. Berbatov og spesielt Tevez har gjort en utrolig dårlig start på sesong nr 2(10/11). Forslag til sentral midtbanespiller som imponerer i en klubb som Man Utd, men som ikke koster skjorta eller allerede er blandt verdens beste? Tror mange har hatt suksess med Per Ciljan Skjelbred i større klubber enn i RBK. Han skal vel ikke være så dyr heller. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Akkurat nå er det Moutinho og Corluka(egentlig kjøpt som HB) som krangler om MS, noen anelse om hvor god han er/vil bli sammen/i forhold til dem? Endret 21. september 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Akkurat nå er det Moutinho og Corluka(egentlig kjøpt som HB) som krangler om MS, noen anelse om hvor god han er/vil bli sammen/i forhold til dem? Corluka er forøvrig best som HB mens Moutinho blir ekstremt god. Mouthino er vel en veldig mentalt god spiller. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Grunnen til at han spillte der var rett og slett mangel på MS. Nå har jeg skaffet meg en ung stjerne(som jeg akkurat nå ikke husker navnet på), spanjol. Det gjorde at Brown, som kom tilbake fra lån, satte Corluka på benkeplass. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gleder meg noe sykt til fm 09 kommer Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gleder meg noe sykt til fm 09 kommer Det har vi en annen tråd til vett Vår gode venn Raste har mekka det Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvordan kan jeg spille FM i et vindu og ikke i fullskjerm? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvordan kan jeg spille FM i et vindu og ikke i fullskjerm? Giallo; Det driter jeg i! Kjetil; Du må gå på innstillinger, utseende og huke av full skjerm. Visst det ikke går kan det være pga at du har laptopp Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hæ? Har det noe å si? Får bare melding om at jeg må sjekke om systemet støtter dette... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja, det har noe å si. Funker ikke på laptop uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja, det har noe å si. Funker ikke på laptop uansett. Haha, endret du også navnet ditt til "Batov" nå :!: "Ey, You "follower" Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Planlagt det lenge. Plana det sammen med resten av Berba gjengen rett før han debut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Å, er så lei disse Berbatov-nickene Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Planlagt det lenge. Plana det sammen med resten av Berba gjengen rett før han debut. Hehe, "follower". Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er du på laptop, så skriver du dette bak mål, når du tar egenskaper på fm snarveien din. -windowed -small_screen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Inne i "" eller utenfor? Får det ikke til Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Uten. Banen til der spillet ligger skal stå i ". Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Forslag til sentral midtbanespiller som imponerer i en klubb som Man Utd, men som ikke koster skjorta eller allerede er blandt verdens beste? Moutinho som allerede har blitt nevnt, Diego funker også bra. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08? Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren! Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08?Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren! Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå