Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Fornorsket mitt Unitedlag(bruker september-oppdateringen) ved å selge en skuffende Ronaldo til Real, og kjøpte Tarik, Gulsvik, R.A.Jarstein og Gamst.

Tarik og Gamst er konge, Gulsvik ble uvenn med Berbatov og ble forvist av meg til en evig reservespiller-status. Jarstein er min ikkespillende reservekeeper.

Men den spilleren jeg er mest imponert over er Petrucci, den unge italieneren.

Scorer titt og ofte og er ønsket av nesten samtlige storklubber.

Men det går dårlig for tiden. Berbatov og spesielt Tevez har gjort en utrolig dårlig start på sesong nr 2(10/11).

Forslag til sentral midtbanespiller som imponerer i en klubb som Man Utd, men som ikke koster skjorta eller allerede er blandt verdens beste?

Tror mange har hatt suksess med Per Ciljan Skjelbred i større klubber enn i RBK. Han skal vel ikke være så dyr heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08?

Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne.

Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren!

Lenke til kommentar
Går det an å laste ned en type oppdatering som gjør at man får alle spillerene i riktige klubber på fm08?

Vet det finnes en editor mode der man kan gjøre det aller meste, men kommer til å ta LANG tid å laste ned denne.

Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fm09, og synes ikke det er så morsomt når lagene har forandret seg så mye etter denne sommeren!

Ingen som vet? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...