Liddell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Samme her. Jeg ser kun kommentarer. Jeg har faktisk sett så mye kommentarer nå at jeg kan si når det blir mål før det begynner å blinke pga. mønsteret i kommentarene. Er det sånn med deg også, Giallorossi? Slik var det med meg når jeg var hekta på CM 01/02 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Samme her. Jeg ser kun kommentarer. Jeg har faktisk sett så mye kommentarer nå at jeg kan si når det blir mål før det begynner å blinke pga. mønsteret i kommentarene. Er det sånn med deg også, Giallorossi? Hehehe, kjenner meg absolutt igjen! Men det var på de diverse CM'ene, har ikke spilt FM like mye som CM. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gleder meg. Kommer sikkert til å bruke 2D mest, men ser ikke bort i fra at 3D'en kan vokse til noe bra. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 FM09 har en egen tråd gutter! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 FM09 har en egen tråd gutter! Latterlig egentlig, burde heller vært en samletråd mellom alle FM/CM'ene. Men siden det ikke finnes eller man bestemmer seg for en samletråd - så beveger jeg meg over. Gjetter bare at du har laget en FM09 tråd, shade22. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehehe, ja. Laget den 3 september. Men, er jo greit å få spredt det syns jeg Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Spiller med Blackburn og har spilt 4 kamper så langt. 2-1-1, noe jeg er ganske fornøyd med. Jeg sliter bare litt med at spissene mine ikke putter. Santa Cruz har riktignok scoret et par, men Mc Carthy har ikke scoret ett eneste ett. Har et par unggutter i bakhånd, men ingen av de er rutinert nok til å spille fast enda. Har noen et forslag til en spiss jeg kunnet skaffet meg i Januar, hvis ikke ting bedrer seg til da? Har for øyeblikket 20mill NOK å handle for og satser på å selge for rundt 20mill. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Spiller med Blackburn og har spilt 4 kamper så langt. 2-1-1, noe jeg er ganske fornøyd med. Jeg sliter bare litt med at spissene mine ikke putter. Santa Cruz har riktignok scoret et par, men Mc Carthy har ikke scoret ett eneste ett. Har et par unggutter i bakhånd, men ingen av de er rutinert nok til å spille fast enda. Har noen et forslag til en spiss jeg kunnet skaffet meg i Januar, hvis ikke ting bedrer seg til da? Har for øyeblikket 20mill NOK å handle for og satser på å selge for rundt 20mill. Kan jo prøve å hente en god spiss fra en lav liga Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fredrik Gulsvik har jeg suksess med i RBK. Scorer jevnt og trutt. Ligger sikkert litt over 10mill. Ellers kan du se litt i disse trådene: http://fmnorge.com/forum/viewforum.php?f=80 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet om det kommer noen 1 september update til FM 08? Eller må man vente til 09. Vet at det har kommet noen fra div sider. Men har det kommet noen offisiel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet om det kommer noen 1 september update til FM 08? Eller må man vente til 09. Vet at det har kommet noen fra div sider. Men har det kommet noen offisiel. Var innom og sjekket dette jeg å, det burde ihvertfall komme en slik Update. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det har kommet en database-update man kan laste ned på FMnorge.com jeg bruker den. Man bare starter nytt spill med den oppdaterte databasen, starter i februar 08 som arbeidsledig, tar ferie til juni/juli/august 08 og starter med ny bruker derfra.Da er alle spillerne i sine respektive klubber. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Sliter med litt av samme problemet som Arsenal har denne sesongen, nemlig hvem som skal få spille ved siden av Fabregas. Jeg spiller altså med Arsenal i 2015, og trenger deres hjelp med å plukke ut en "fast" partner til Cesc. Alle er regens. Kandidat #1 Craig Johnson Fikk ham til klubben som 16-åring fra Derby for et par treningstrøyer og signerte nike-fotballer. Har ofte sett på ham som en engelsk Fabregas, men siden 2013 har han vokst veldig mye i sitt defensive og taktiske spill. Ulempen med han får en del gule kort, og i tillegg er han ingen typisk stabilisator, føles som om jeg misbruker ham når han ikke får den kreative friheten han fortjener... Kandidat #2 Enrique Roca Signerte han for £2m fra Sevilla da han var 17-år og statsen er noe av det mest imponerende jeg har sett i FM. Har, som dere ser, allerede spilt en del ved siden av Fabregas denne sesongen, og med gode resultater. Føler han mangler litt på Tactics og Concentration. Kandidat #3 Ian Gobern En slags Aaron Ramsey, mest pga. hans prislapp Ble kjøpt fra Middlesbrough for £5m da han var 16 år. De ville egentlig ha £1-2m 45% videresalgsklausul, men jeg hater de greiene, så jeg betaler heller et par mill ekstra for et talent. Anyway, er kun Natural i DM-posisjonen, men er ikke langt i fra på MC. I tillegg mangler han litt i sitt defensive spill. Kandidat #4 Colin Joseph Speiding er morsomt. Fant han helt tilfeldigvis i klubben San Juan Jabloteh da jeg gikk gjennom den trinidadtobaganske ligaen en eller annen gang. Rå spiller, men er først og fremst midtstopper og DM. Når Touré blir ubrukelig har jeg tenkt å kjøre stopperduoen Richards - Nordtveit, så Joseph kan være god dekning både til DC og MC... Hva sier dere? Skulle gjerne byttet til en formasjon med 3 sentrale midtbanespillere (2 MC og 1 DM, f. eks.), men har for mange gode og lovende spisser. Fun stuff om saven min: Adebayor har slått ligamålrekorden til Thierry Henry og innehar for øyeblikket 177 mål for klubben Jeg slo nylig yngste-spiller rekorden ved å bruke finske Jari Saarinen som innbytter i en FA Cup-kamp mot Swansea. Da var han 16 år og 40 dager. Fabregas hadde den rekorden før, og var selv 16 år og 100-og-noen dager da han debuterte Har fått Emirates bygget ut til 75595 (btw, noen som vet om Emirates noengang kommer til å hete Ashburton Grove igjen litt lengre ut i spillet?) Har fortsatt kjernen i laget: Clichy, Sagna, Touré, Justin Hoyte, Jay-Emmanuel Thomas, Nordtveit, Fabregas, van Persie, Walcott og Adebayor. I tillegg er Vito Mannone tredjekeeper Har vunnet absolutt alt, og får nesten ingen utfordringer lenger, men talentene holder gamen gående. Har ofte vurdert å skifte klubb, men jeg har tidligere erfart at de nyansatte managere som tar over den gamle klubben min bare selger unna alt av talenter og henter inn verdensstjerner. Det hadde garantert skjedd hvis jeg hadde gått fra Arsenal-laget mitt, for jeg har ca. £180m i transfer budget og £798m i balanse (klubbens verdi er på £2B, med et lån på £161m. Skulle forresten gått an å betale hele lånet hvis man hadde sinnsykt masse penger som jeg har. £161m er liksom ingenting av £798m...) Edit: Og nå skjedde jammen meg dette. Første gang jeg opplever det på 08, men skjedde veldig ofte på 07. Endret 7. september 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg lukter genie scout! Jeg ville enten brukt en litt mer defansiv midtbane type, eller en offensiv type sammen med fabregas. Alle du har er iallefall relativt pasningsikkre. Kunne godt tenkt å se en flamini/makelele type. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tehe, me too. Men finnes det en Update til FM07 etter årets sommervindu? På Fmnorge så er det kun Update ifra vintervinduet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ligger en på FMnorge, som jeg lastet ned iallefall. Der er så å si alt med, Quaresma var ikke flyttet til Inter tho. Alle transfers gjennomføres i 2008 dog, så må spille en sesong, evt ta å starte i februar 2008, og gå på ferie til juli Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ligger en på FMnorge, som jeg lastet ned iallefall. Der er så å si alt med, Quaresma var ikke flyttet til Inter tho. Alle transfers gjennomføres i 2008 dog, så må spille en sesong, evt ta å starte i februar 2008, og gå på ferie til juli Jeg finner ikke noen oppdateringer, husk dettet er til 07. Men finnesdet evt. til 08? Er den offisiel eller er det bare en random type som har fikset det? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ah, såg ikke at det var FM07. Hmm, da har jeg ikke noe realt svar på spørsmålet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehe, gidder ikke vente på FM09, akkurat så det blir evt et FM08 - Har tidligere bare lånt det av en venn. Btw: Finnes det et skikkelig Cracka FM08 med Alle spillerovergangene fra årets sommervindu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehe, gidder ikke vente på FM09, akkurat så det blir evt et FM08 - Har tidligere bare lånt det av en venn.Btw: Finnes det et skikkelig Cracka FM08 med Alle spillerovergangene fra årets sommervindu? Ikke som du finner noe ut av her. Tror cracks og slikt er hysjhysj. Men visst du søker litt rundt så finner du mest sansynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå