Jeg_ruler Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har spilt FM 2008 i det uendelige men har gitt opp til patchen kommer. Maken til bugget spill skal du lete lenge etter. En feil i spillet gjør at midtstopperne i spillet ikke presser ballfører, alltfor mange annulleringer av mål og spillere klager etter Controversial incident etter hver eneste kamp Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Slo United 6-2? Beviset på at FM er uforutsigbart og veldig lite realistisk til tider. Er jo bare et spill. Men til å være et spill vil jeg si det er veldig realistisk. Har kommet i gang med FM 2008 nå jeg også. Mitt første inntrykk er at jeg liker de visuelle forandringene, og enkeltene av nyhetene er også meget bra. Blir nok en del spilling utover vintern. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har spilt FM 2008 i det uendelige men har gitt opp til patchen kommer. Maken til bugget spill skal du lete lenge etter. En feil i spillet gjør at midtstopperne i spillet ikke presser ballfører, alltfor mange annulleringer av mål og spillere klager etter Controversial incident etter hver eneste kamp Ja, helt enig. Fikk faen meg 4 annuleringer av mål i EN omgang, det er ikke mulig ass. Men jeg kommer uansett til å spille litt selv om det ikke har kommet patch Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har spillet, installert det, og såvidt startet opp. Har ikke rukket å spille stort. Startet med Nybergsund, tar et par sesonger der tenker jeg. Satser på opprykk til 1. div. Tror ikke jeg klarer direkte opprykk sesongen etter.. (..Tror egentlig jeg går på klubbytte først) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 De har litt å fikse på med en patch ja. Tapte nettopp 4-0 mot Boro hjemme, før jeg dro til Anfield og slo Liverpool 5-1. Samme laget, samme taktikken. Blir litt feil for meg, føler mine avgjørelser har for lite innvirkning på hvordan laget spiller. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Klinte £25M i bordet for Villa jeg, og det er han verdt! Fy fader for en spiller. Har 18 mål på 18 kamper eller noe, og jeg er bare i starten av november.. Og Torres har 12 på like mange kamper elns.. Digg. Slo Roma 6-1 i sta. Fy så deilig! Hos meg har Torres 23 mål på 25 kamper. Makan til måltjuv... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Rooney har 11 mål på 10 kamper og Tevez har 9 mål på 10 kamper, for et par Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Roque santa cruz, benni McCarthy og Matt derbyshire scorer ikke :/ Sliter litt med Blackburn, finner ikke den ultimate taktikk Ligger på 10ende plass, forventer ikke noe høyere enn 7-8 denne sesongen egentlig.. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir bare irritert av det spille. har begynt i laveste engelske divisjon for å spille meg oppover, er vanligvis det "beste" lage i den divisjonen jeg velger for å se om dett er muli å komme seg opp, men taper hver kamp uansett hva jeg gjør!! taper 4-5 0 på hjemmebane mot lag som jeg egentlig burde slå lett, er bare teit. liksom, "lage" er vledig stert og jeg trur de kommer til å overkjøre "lage" etter kampen har jeg sluppet inn 4 mål og fått 1 selv, og det som også skjer er at jeg leder feks 2 0 helt til det er 4 min på overtid igjen, da slepper jeg inn 2 eller 3 mål å taper kampen... er ikke mye realistisk det Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir bare irritert av det spille. har begynt i laveste engelske divisjon for å spille meg oppover, er vanligvis det "beste" lage i den divisjonen jeg velger for å se om dett er muli å komme seg opp, men taper hver kamp uansett hva jeg gjør!! taper 4-5 0 på hjemmebane mot lag som jeg egentlig burde slå lett, er bare teit. liksom, "lage" er vledig stert og jeg trur de kommer til å overkjøre "lage" etter kampen har jeg sluppet inn 4 mål og fått 1 selv, og det som også skjer er at jeg leder feks 2 0 helt til det er 4 min på overtid igjen, da slepper jeg inn 2 eller 3 mål å taper kampen... er ikke mye realistisk det Har vel noe med taktikken din å gjøre. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Beta-patch ute nå! Skal testes umiddelbart. Folk som har prøvd den litt sier at den fikser en del ting, blant annet bugen hvor forsvarspillere rygger uansett om man spiller med mye press, eller ikke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Første sesong med Rosenborg vel overstått. Vant serien med ett poeng over Lyn etter en dårlig start, men ble slått tidlig ut av både ligacupen og CL. Leder heldigvis gruppa i både UEFA (Fiorentina, Midtjylland, AZ og Blackburn) og Royal League. Spillerkjøp: Elyounoussi, Alanzinho og Erik Hagen. Endret 25. oktober 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Glem det, postet i feil tråd Beklager:=) Endret 25. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hm, spilt en sesong med Manchester United nå, men synes dette er alt for lett. Vant alt med united første sesongen bortsett fra ligacupen hvor jeg gikk på en smell. Eneste spillerkjøpet før første sesong var Goran Pandev fra Lazio for 147,5mill. Transferbudsjettet økte til 700mill før 2. sesongen og har nå kjøpt David Villa for 315mill, Sergio Aguero for 335mill, Joao Mountinho fra Sporting for 180mill + 5-6 stortalenter til 50-100mill pr stk (Biljinaldum elns, Giles Barnes, 3-4 brasilianere). DVS har 5 av de sykeste spissene på spillet. 3 midtstoppere i verdensklasse (Pique har blitt dritgod). Evra har nesten 18 i alt, Neville spiller fortsatt utrolig bra. Ronaldo og Scholes har 20 i alt de trenger og herjer med alt og alle. Har den sykeste stallen jeg har hatt på noe FM/CM etter bare 1 sesong, nesten dobbelt lag med spillere i verdensklasse. Har fortsatt masse spenn og knuser alle lag i PL i hver kamp. Rett og slett alt for kjedelig... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg startet kun med 116 mill med Man Utd :S Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Velg seriemester i stedet for tittelutfordrer og du har 150mill å rutte med... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ok, tok tittelutfordrer jeg. Men gidder ikke å starte på nytt igjen, tar neste sesong da Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ta en vanskeligere utfordring da daniel89j.. Start med Wigan elns Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Scholes er faen meg overvurdert! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei. Og der ble jeg vist på tribunen i en kamp hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå