Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slo United 6-2? Beviset på at FM er uforutsigbart og veldig lite realistisk til tider.

Er jo bare et spill. Men til å være et spill vil jeg si det er veldig realistisk. Har kommet i gang med FM 2008 nå jeg også. Mitt første inntrykk er at jeg liker de visuelle forandringene, og enkeltene av nyhetene er også meget bra. Blir nok en del spilling utover vintern.

Lenke til kommentar
Har spilt FM 2008 i det uendelige men har gitt opp til patchen kommer. Maken til bugget spill skal du lete lenge etter. En feil i spillet gjør at midtstopperne i spillet ikke presser ballfører, alltfor mange annulleringer av mål og spillere klager etter Controversial incident etter hver eneste kamp

Ja, helt enig. Fikk faen meg 4 annuleringer av mål i EN omgang, det er ikke mulig ass.

Men jeg kommer uansett til å spille litt selv om det ikke har kommet patch :p

Lenke til kommentar

Blir bare irritert av det spille.

har begynt i laveste engelske divisjon for å spille meg oppover, er vanligvis det "beste" lage i den divisjonen jeg velger for å se om dett er muli å komme seg opp, men taper hver kamp uansett hva jeg gjør!!

taper 4-5 0 på hjemmebane mot lag som jeg egentlig burde slå lett, er bare teit.

liksom, "lage" er vledig stert og jeg trur de kommer til å overkjøre "lage" etter kampen har jeg sluppet inn 4 mål og fått 1 selv, og det som også skjer er at jeg leder feks 2 0 helt til det er 4 min på overtid igjen, da slepper jeg inn 2 eller 3 mål å taper kampen...

er ikke mye realistisk det :nei:

Lenke til kommentar
Blir bare irritert av det spille.

har begynt i laveste engelske divisjon for å spille meg oppover, er vanligvis det "beste" lage i den divisjonen jeg velger for å se om dett er muli å komme seg opp, men taper hver kamp uansett hva jeg gjør!!

taper 4-5 0 på hjemmebane mot lag som jeg egentlig burde slå lett, er bare teit.

liksom, "lage" er vledig stert og jeg trur de kommer til å overkjøre "lage" etter kampen har jeg sluppet inn 4 mål og fått 1 selv, og det som også skjer er at jeg leder feks 2 0 helt til det er 4 min på overtid igjen, da slepper jeg inn 2 eller 3 mål å taper kampen...

er ikke mye realistisk det :nei:

Har vel noe med taktikken din å gjøre.

Lenke til kommentar

Første sesong med Rosenborg vel overstått. Vant serien med ett poeng over Lyn etter en dårlig start, men ble slått tidlig ut av både ligacupen og CL. Leder heldigvis gruppa i både UEFA (Fiorentina, Midtjylland, AZ og Blackburn) og Royal League.

Spillerkjøp: Elyounoussi, Alanzinho og Erik Hagen.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Hm, spilt en sesong med Manchester United nå, men synes dette er alt for lett.

Vant alt med united første sesongen bortsett fra ligacupen hvor jeg gikk på en smell. Eneste spillerkjøpet før første sesong var Goran Pandev fra Lazio for 147,5mill.

Transferbudsjettet økte til 700mill før 2. sesongen og har nå kjøpt David Villa for 315mill, Sergio Aguero for 335mill, Joao Mountinho fra Sporting for 180mill + 5-6 stortalenter til 50-100mill pr stk (Biljinaldum elns, Giles Barnes, 3-4 brasilianere).

DVS har 5 av de sykeste spissene på spillet. 3 midtstoppere i verdensklasse (Pique har blitt dritgod). Evra har nesten 18 i alt, Neville spiller fortsatt utrolig bra. Ronaldo og Scholes har 20 i alt de trenger og herjer med alt og alle.

Har den sykeste stallen jeg har hatt på noe FM/CM etter bare 1 sesong, nesten dobbelt lag med spillere i verdensklasse. Har fortsatt masse spenn og knuser alle lag i PL i hver kamp. Rett og slett alt for kjedelig...

post-68431-1193333903_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...