Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Han var ikke god forrige gang jeg spilte FM ihvertfall (sluttet for noen mnd siden). Få opp humøret mann... En annen grunn til at det er kjedelig med regens er at det blir vanskelig å snakke om. Jeg liker godt å trene opp talenter fra akademiet, og spesielt ukjente talenter jeg har sett på i virkeligheten. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nikita Andrejev Kan være hard å få tak i med engelske klubber pga arb. tillatelse, men i f. eks Rosenborg storspiller han! 19 år, og peisgod Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ah, kommet til 2020 med Boston Utd nå, og spiller for første gang cl kvalikk. Utrolig gøy! Har bare regens, og er enig med iRoman om at det helt klart er morsomst. Krever mye å flaske opp ukjente talenter til storstpillere, og den utfordringa syns jeg bare er veldig morsom! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet når FM09 kommer? Regner med å kjøpe meg en Laptop snart og selvsagt FM09 - Lange skoledager tar på Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet når FM09 kommer? Regner med å kjøpe meg en Laptop snart og selvsagt FM09 - Lange skoledager tar på kommer vel i slutten av oktober Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet når FM09 kommer? Regner med å kjøpe meg en Laptop snart og selvsagt FM09 - Lange skoledager tar på kommer vel i slutten av oktober Oi, det er såpass ja. Trodde det kom denne måneden jeg. Nå tror jeg ikke akkurat på den helt store forskjellen mellom 08 og 09, men spillerovergangene er ihvertfall oppdaterte (Fult ut). Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet om det kommer en patch med de nyeste overgangene snart? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet ikke om noe ofesielt, men vet det kommer en update her 5. september. http://www.fmupdates.net/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fant ut idag at FM 09 kommer i slutten av denne måneden...tror jeg det var...står ihvertfall en del på FMNORGE om det nå på forsida Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det har kommet en oppdatering fra fm norge nå Digg med mange deilige overganger Les mer på fmnorge. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Synes at det å laste ned overganger er juks. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan innstallerer man oppdateringa? Finner ikke noe setup-fil etc. Points: Det er jo gøy å prøve seg med dagens LFC-lag Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Det har kommet en oppdatering fra fm norge nå Digg med mange deilige overganger Les mer på fmnorge. Lastet den ned, pakket den ut i database-mappa(dokumenter/sports interactiv/football manager 08/db) Men når jeg skal starte nytt spill kommer den ikke opp som ett databasevalg... Startet pc'en på nytt men det samme skjedde. Noen løsning EDIT: Gikk på Editor, lagret databasen i nytt navn og da funket det. Endret 3. september 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) FM 09 kommer 14. november. Lenge til. Utgivelsesdatoen sier de i Part 2. Endret 3. september 2008 av iRoman Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Et par videoer fra FM09 Edit: Likt med iRoman det. 3D blir spennende! Endret 3. september 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 FM 09 kommer 14. november. Lenge til. Utgivelsesdatoen sier de i Part 2. Hehe, ikke uventa det nei, da blir det nok slik at jeg heller kjøper meg FM08 sammen med Laptopen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 3Dbane? Så rått! Synes det egentlig er totalt bortkasta, jeg ser fortsatt kun kamper med "kommentarer" og uten det dill-dallet i fugleperspektiv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Samme her. Jeg ser kun kommentarer. Jeg har faktisk sett så mye kommentarer nå at jeg kan si når det blir mål før det begynner å blinke pga. mønsteret i kommentarene. Er det sånn med deg også, Giallorossi? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pleier å se kampen i 2D, med alt på det raskeste. Liker å se hvordan målene blir og om laget spiller bra fotball. 3D skal prøves ut, men jeg tror ikke det blir problemfritt, så jeg holder meg sannsynligvis til 2D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå