Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jah, veit. Hvis du velger å satse på å vinne Seriegull, får du vell bortimot 450 millioner norsk kroner, helt i starten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sliter enormt nå (Man Utd). Er i 2019 og styret nekter å gi meg transfermidler hver sommer. Alle stjernene forlater klubben, og jeg må handle Bosman-spillere. På tross av dette og at Arsenal er MEGAGODE (vært i CL-finalen 9 år på rad, vinner PL/LC/FAC annenhvert år) så leder jeg nå med 3 poeng litt over halvveis ut i sesongen. Håper trenden med å ikke få penger snur nå om jeg kan dra inn noen troféer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sliter enormt nå (Man Utd). Er i 2019 og styret nekter å gi meg transfermidler hver sommer. Alle stjernene forlater klubben, og jeg må handle Bosman-spillere. På tross av dette og at Arsenal er MEGAGODE (vært i CL-finalen 9 år på rad, vinner PL/LC/FAC annenhvert år) så leder jeg nå med 3 poeng litt over halvveis ut i sesongen. Håper trenden med å ikke få penger snur nå om jeg kan dra inn noen troféer. Oisann, spilt såpass lenge jah. "Stjernene" har vel uansett blitt for gamle. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Mange av dem er veldig gamle ja. Ronaldo, Anderson, Nani, Pique og Evans er de som er igjen og som har vært med fra starten. Ronaldo slipper jeg nå, og de resterende 4 forsvinner vel i løpet av de 2 neste sesongene. Var akkurat raskt ute å hentet 3 bosmanspillere. Tror det kan bli bra ettersom de er relativt unge og gratis. Forhåpentligvis kommer det enda fler ettersom stallen er for liten til å kunne kjempe om så mange titler. Jeg må rett og slett ryke ut av de engelske cupene med vilje for å slippe kamper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jewg har fått et skummelt godt lag allerede før sesong nummer to, har allerede vunnet PL, FA cup, Ligacup og Charity Shield Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Konge lag, definitivt. Men igjen: synes det er kjedelig å være Storlagene, det er forventet at du vinner Liga'en eller CL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Skal love deg det er kult å være storlag i den situasjonen jeg er i. Bygge et klasselag på bosman-spillere. Ser ut til at jeg vinner PL og CL nå Vil forresten anbefale ALLE å titte gjennom contracts expired lista før dere går til innkjøp av nye spillere. For 3-4 sesonger fant jeg et megatalent, Otavio Freitas. Dessverre fikk han ikke arbeidstillatelse, noe jeg oppdaget for sent og han nektet å bli lånt ut. Derfor gikk han en hel sesong uten å spille. Ved sesongslutt lånte jeg han ut, men han gikk da 2 år nesten uten å spille en hel kamp. Har fått han inn på laget nå, men han lider fortsatt av det å nesten ikke ha spilt noe de siste 3 årene. Allikevel er han megagod, og jeg fikk han GRATIS! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hehe, hadde vært lurt å beskrevet hvor han spiller på banen da? Endret 30. august 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Attacking Midfielder Right. Kan også brukes som spiss i spesielle tilfeller. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tja, han var rimelig treg spiller og virker ikke som en lur spiller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Dette mistet han sansynligvis pga. så lite spille tid. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er det gøyt å spille med fake spillere da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fake? Du mener vel regens (Points er jo i 2019, så det er begrenset med ekte spillere der). Min favorittdel med FM er nok regens og talentutvikling, så ja, det er gøy. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fake? Du mener vel regens (Points er jo i 2019, så det er begrenset med ekte spillere der). Min favorittdel med FM er nok regens og talentutvikling, så ja, det er gøy. Hehe, for min del synes jeg det er helt bånn i bøtta. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Talenter i virkeligheten er digg, det er vel en av de største grunnene til at jeg spiller FM. Men fake eller regens er drita kjedelig syntes nå jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Såpass ja. Jeg syns i motsetning til dere at ekte talenter er dritkjedelig (fordi man vet hvem som blir gode, og det er kjedelig å kjøpe de samme spillerne hele tiden), mens jeg digger å oppfostre egne regens og spille i fremtiden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig med iRoman. Det er når de kjente spillerne blir borte at det begynner å bli interessant. Splash the cash på kjente spillere er megatørt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Modric er vel drit på FM? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Modric er god han, men det er så mye mer morsommere og motiverende å se et egenprodusert talent score sitt første seniormål enn å kjøpe stjerner i hytt og pine. Kan komme med før- og nå-bilder av de største talentene mine når Chelsea-kampen er slutt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Modric er alt annet enn drit på FM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå