Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter enormt nå (Man Utd). Er i 2019 og styret nekter å gi meg transfermidler hver sommer. Alle stjernene forlater klubben, og jeg må handle Bosman-spillere. På tross av dette og at Arsenal er MEGAGODE (vært i CL-finalen 9 år på rad, vinner PL/LC/FAC annenhvert år) så leder jeg nå med 3 poeng litt over halvveis ut i sesongen. Håper trenden med å ikke få penger snur nå om jeg kan dra inn noen troféer.

:)

Lenke til kommentar
Sliter enormt nå (Man Utd). Er i 2019 og styret nekter å gi meg transfermidler hver sommer. Alle stjernene forlater klubben, og jeg må handle Bosman-spillere. På tross av dette og at Arsenal er MEGAGODE (vært i CL-finalen 9 år på rad, vinner PL/LC/FAC annenhvert år) så leder jeg nå med 3 poeng litt over halvveis ut i sesongen. Håper trenden med å ikke få penger snur nå om jeg kan dra inn noen troféer.

:)

Oisann, spilt såpass lenge jah.

"Stjernene" har vel uansett blitt for gamle. :)

Lenke til kommentar

Mange av dem er veldig gamle ja. Ronaldo, Anderson, Nani, Pique og Evans er de som er igjen og som har vært med fra starten. Ronaldo slipper jeg nå, og de resterende 4 forsvinner vel i løpet av de 2 neste sesongene. Var akkurat raskt ute å hentet 3 bosmanspillere. Tror det kan bli bra ettersom de er relativt unge og gratis.

247092.jpeg 247093.jpeg 247094.jpeg

Forhåpentligvis kommer det enda fler ettersom stallen er for liten til å kunne kjempe om så mange titler. Jeg må rett og slett ryke ut av de engelske cupene med vilje for å slippe kamper.

Lenke til kommentar

Skal love deg det er kult å være storlag i den situasjonen jeg er i. Bygge et klasselag på bosman-spillere. Ser ut til at jeg vinner PL og CL nå :)

Vil forresten anbefale ALLE å titte gjennom contracts expired lista før dere går til innkjøp av nye spillere.

For 3-4 sesonger fant jeg et megatalent, Otavio Freitas. Dessverre fikk han ikke arbeidstillatelse, noe jeg oppdaget for sent og han nektet å bli lånt ut. Derfor gikk han en hel sesong uten å spille. Ved sesongslutt lånte jeg han ut, men han gikk da 2 år nesten uten å spille en hel kamp. Har fått han inn på laget nå, men han lider fortsatt av det å nesten ikke ha spilt noe de siste 3 årene. Allikevel er han megagod, og jeg fikk han GRATIS!

247226.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...