Sameboe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har noen billige anbefalninger: Rene Mihelic - Maribor - 7 til 9 mill. Utrolig god, tok plassen til Giggs og Nani første sesong på en United save...Anbefales, utvikler seg godt Dariusz Latka - Jagielona? - 3 til 9 mill. Kan gå inn på høyrebacken til hvilket som helst lag Ivelin Popov - Litex - 12 mill cirka. Utrolig gode stats, Bulgaria er et godt land for gode og billige spillere Ivan Bandalovski - Litex - 6 mill. En god høyreback han også, kan hentes med en gang på 8.01, men må vente to år på 8.02 pågrunn av at en klubb fra Kypros har hentet han. Kristian Ystaas - Notodden - 1 til 12 mill. Scorer mål i bøtter og spann på spissplassen Kommer kanskje med flere senere Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Irriterende at jeg ikke finner Kris Stadsgaard i fm 2008 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Irriterende at jeg ikke finner Kris Stadsgaard i fm 2008 Stadsgaard er i fm2008, mulig du må velge alle spillerene fra Danmark for å få han med.(Eller var det Italia?) Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ok, skal prøve det. Hvordan får jeg til at spillerne ikke vil forlate klubben? Problemet er at de 5 mest sentrale spillerne vil gå, 3 stoppere og 2 keepere. Har forsøkt med å gi de kanonkonrakter, men de avslår. De får også mye spilletid, med de sier de vil har "større ambisjoner" enn å spille for RBK. Forresten, hvordan endrer språket til norsk i spillet? Har bare mulighet for fransk, engelsk og nederlandsk Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Flere her som synes det er dumt og urealistisk at talenter nesten ikke utvikler seg etter at de er fylt 21 år? se på Ronaldo f.eks. ble jo virkelig god etter det. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som har tips til gode forsvarsspillere/keepere/vinger som har lyst til å spille for Preston? Har fått en god start der med +10m etter kjøp/salg. Mye pga at jeg låner endel premier league reserver. Har også tips til 2 norske som gjør det middels til bra i nesten hvilken som helst klubb: Fredrik Gulsvik og Tarik Elyonoussi. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Irriterende at jeg ikke finner Kris Stadsgaard i fm 2008 Stadsgaard er i fm2008, mulig du må velge alle spillerene fra Danmark for å få han med.(Eller var det Italia?) stadsgaard kom fra Reggina, itali Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som har tips til gode forsvarsspillere/keepere/vinger som har lyst til å spille for Preston? Har fått en god start der med +10m etter kjøp/salg. Mye pga at jeg låner endel premier league reserver. Har også tips til 2 norske som gjør det middels til bra i nesten hvilken som helst klubb: Fredrik Gulsvik og Tarik Elyonoussi. Trenger du høyre back: Daruisz Latka - Jagielona Trenger du ving: Rene Mihelic - Maribor Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Irriterende at jeg ikke finner Kris Stadsgaard i fm 2008 Stadsgaard er i fm2008, mulig du må velge alle spillerene fra Danmark for å få han med.(Eller var det Italia?) stadsgaard kom fra Reggina, itali Kommer helt an på hvilken patch man har på spillet.Uten patching så mener jeg han spilte i Danmark hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Finner han uansett ikke med retail eller 8.0.2... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er Demidov like lovende på FM som han er i real-life? Fikk han for 60k til FK Haugesund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ok, skal prøve det. Hvordan får jeg til at spillerne ikke vil forlate klubben? Problemet er at de 5 mest sentrale spillerne vil gå, 3 stoppere og 2 keepere. Har forsøkt med å gi de kanonkonrakter, men de avslår. De får også mye spilletid, med de sier de vil har "større ambisjoner" enn å spille for RBK. Forresten, hvordan endrer språket til norsk i spillet? Har bare mulighet for fransk, engelsk og nederlandsk Last ned norsk-språk-patch og legg den i tilvist mappe, så går du inn på prefreces også velger du språk.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ok, takk for svar. Noen som kan gi meg et svar på det andre spørsmålet også? Hvordan får jeg til at spillerne ikke vil forlate klubben? Problemet er at de 5 mest sentrale spillerne vil gå, 3 stoppere og 2 keepere. Har forsøkt med å gi de kanonkonrakter, men de avslår. De får også mye spilletid, med de sier de vil har "større ambisjoner" enn å spille for RBK. Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Om man skal ha billige og gode spillere så er øst-europeiske land det beste. Eller lavere divisjoner i de store nasjonene. Hentet Roman Eremenko tilbake til Tromsø for 19 mil. Et røverkjøp. Endret 9. august 2008 av Sriptum Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hmm, må man faktisk kjøpe spillet for å unngå at lagrede spill ikke klikker etter 2-3 sesonger? Eller skjer dette uavhengig om du bruker kjøpt eller piratkopiert versjon? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg bruker pirat, og har spilt mye mer en 2-3 sesonger... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hmm, må man faktisk kjøpe spillet for å unngå at lagrede spill ikke klikker etter 2-3 sesonger? Eller skjer dette uavhengig om du bruker kjøpt eller piratkopiert versjon? Har ingenting å si. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som vet om det er kommet, eller er på vei oppdatering med sommerens spilleroverganger? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som vet om det er kommet, eller er på vei oppdatering med sommerens spilleroverganger? Kommer en oppdatering til 08 1.September, så kommer vel demoen til 09 noen uker etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå