Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Jeg har noen billige anbefalninger:

Rene Mihelic - Maribor - 7 til 9 mill. Utrolig god, tok plassen til Giggs og Nani første sesong på en United save...Anbefales, utvikler seg godt

Dariusz Latka - Jagielona? - 3 til 9 mill. Kan gå inn på høyrebacken til hvilket som helst lag

Ivelin Popov - Litex - 12 mill cirka. Utrolig gode stats, Bulgaria er et godt land for gode og billige spillere

Ivan Bandalovski - Litex - 6 mill. En god høyreback han også, kan hentes med en gang på 8.01, men må vente to år på 8.02 pågrunn av at en klubb fra Kypros har hentet han.

Kristian Ystaas - Notodden - 1 til 12 mill. Scorer mål i bøtter og spann på spissplassen

Kommer kanskje med flere senere

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok, skal prøve det.

Hvordan får jeg til at spillerne ikke vil forlate klubben? Problemet er at de 5 mest sentrale spillerne vil gå, 3 stoppere og 2 keepere. Har forsøkt med å gi de kanonkonrakter, men de avslår. De får også mye spilletid, med de sier de vil har "større ambisjoner" enn å spille for RBK.

Forresten, hvordan endrer språket til norsk i spillet? Har bare mulighet for fransk, engelsk og nederlandsk

Lenke til kommentar

Noen som har tips til gode forsvarsspillere/keepere/vinger som har lyst til å spille for Preston? Har fått en god start der med +10m etter kjøp/salg. Mye pga at jeg låner endel premier league reserver.

Har også tips til 2 norske som gjør det middels til bra i nesten hvilken som helst klubb:

Fredrik Gulsvik og Tarik Elyonoussi.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til gode forsvarsspillere/keepere/vinger som har lyst til å spille for Preston? Har fått en god start der med +10m etter kjøp/salg. Mye pga at jeg låner endel premier league reserver.

Har også tips til 2 norske som gjør det middels til bra i nesten hvilken som helst klubb:

Fredrik Gulsvik og Tarik Elyonoussi.

Trenger du høyre back: Daruisz Latka - Jagielona

Trenger du ving: Rene Mihelic - Maribor

Lenke til kommentar
Irriterende at jeg ikke finner Kris Stadsgaard i fm 2008 :(

Stadsgaard er i fm2008, mulig du må velge alle spillerene fra Danmark for å få han med.(Eller var det Italia?)

stadsgaard kom fra Reggina, itali ;)

Kommer helt an på hvilken patch man har på spillet.Uten patching så mener jeg han spilte i Danmark hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ok, skal prøve det.

Hvordan får jeg til at spillerne ikke vil forlate klubben? Problemet er at de 5 mest sentrale spillerne vil gå, 3 stoppere og 2 keepere. Har forsøkt med å gi de kanonkonrakter, men de avslår. De får også mye spilletid, med de sier de vil har "større ambisjoner" enn å spille for RBK.

Forresten, hvordan endrer språket til norsk i spillet? Har bare mulighet for fransk, engelsk og nederlandsk

Last ned norsk-språk-patch og legg den i tilvist mappe, så går du inn på prefreces også velger du språk..

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Noen som kan gi meg et svar på det andre spørsmålet også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...