Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som vet om noe guide eller no på nettet med unge spillere man MÅ skaffe seg? :)

På FM Norge er det en pen liste, men google vil være den ultimate listesøkeren :p

Jeg er ManU supporter, hva er dumt med meg? Unnskyld for at jeg tipser deg :ph34r:

Det er ingenting dumt med deg, du er derimot den mest normale av dere (Inter a gitt :!: :roll: ).

:):p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste Guiden jeg bruker er meg selv.

Ser og leser du du mye om fotball så veit du hvem som er gode og evt. passer inn i laget til på FM.

FM er ikke et realistisk spill, men så realistisk som det er mulig å bygge opp et Pc-spill.

Derfor: Spill, FM realistisk og ikke hent disse ungutta som er altfor overdrevne. Nevner Ninis på FM06 :whistle: Det er jo først nå han er blitt god nok og bevist litt (PS: Selv om han ikke var tatt ut i EM-troppen, så var det flere som spurte om Otto R. stilling burde vurderes, sier litt).

Lenke til kommentar

Noen som har noen morsomme lag å anbefale? Vurderer å gi meg på min 2015 Liverpool game.

En liten utfordring hadde ikke vært dumt, gjerne langt ned i divisjonene. :) Fint om de også har noen sprettne talenter som vokser frem etterhvert. Premier League eller andre toppdivisjoner er uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Prøver igjen jeg! :) Noen som kunne forklare/linke meg til en guide hvor det dtår hvordan man kunne fått Grafikken inn i spillet?

Danke Scöhn!

Hvis du f.eks søker på "how to install skin in fm08" i google er jeg ganske sikker på at du klarer deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...