Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen som vet om noe guide eller no på nettet med unge spillere man MÅ skaffe seg? På FM Norge er det en pen liste, men google vil være den ultimate listesøkeren Jeg er ManU supporter, hva er dumt med meg? Unnskyld for at jeg tipser deg Det er ingenting dumt med deg, du er derimot den mest normale av dere (Inter a gitt :!: ). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Den eneste Guiden jeg bruker er meg selv. Ser og leser du du mye om fotball så veit du hvem som er gode og evt. passer inn i laget til på FM. FM er ikke et realistisk spill, men så realistisk som det er mulig å bygge opp et Pc-spill. Derfor: Spill, FM realistisk og ikke hent disse ungutta som er altfor overdrevne. Nevner Ninis på FM06 Det er jo først nå han er blitt god nok og bevist litt (PS: Selv om han ikke var tatt ut i EM-troppen, så var det flere som spurte om Otto R. stilling burde vurderes, sier litt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Enig, FM er ikke gøy når du vet hvilke talenter som funker hvor. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Man får de opp i hodet når man har spilt litt. Jeg har selv funnet alle talenter selv nesten. Blir litt trist når Re-gens kommer, da er det vanskelig og følge med, men det er bare å ha bra'e speidere over et stort nettverk, så finner man som regel noe digg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det er vel ikke gøy åspille FM etter ei liste??? Kunne aldri tenke meg det. Skaper jo ingenting selv da. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvor skal jeg plasere grafikken min hvis jeg har vista? :S Takk for hjelp! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Har lagd sånn mappe med Kits o.s.v. Men hvordan får jeg det inn? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ligger link til en guide lenger frem i tråden. Orker ikke lete selv Endret 27. juli 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Torres har runda 30 år nå, og er i sitt livs form på min save! Herregud, 30 mål på 20 kamper nå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Torres har runda 30 år nå, og er i sitt livs form på min save!Herregud, 30 mål på 20 kamper nå Heftig! Det er på slike tidspunkt jeg begynner å vurdere å quite Gamen (og dette som gjør FM litt dårlig). Urealistisk. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg vurderer faktisk å quitte gamen snart selv.. Blir litt kjedelig når alle profilene forsvinner. Men på en måte liker jeg det også! Er litt gøy, og gjør spillet mye mer krevende.. Man må tenke / leite mer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Christian Nazarith blir ganske god etterhvert har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noen som har noen morsomme lag å anbefale? Vurderer å gi meg på min 2015 Liverpool game. En liten utfordring hadde ikke vært dumt, gjerne langt ned i divisjonene. Fint om de også har noen sprettne talenter som vokser frem etterhvert. Premier League eller andre toppdivisjoner er uaktuelt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har hatt gode erfaringer med Lewes F.C! De har noen spillere som gjør det meget bra i starten (Blue Square South). Boston Utd er også morsomme å spille med - de har akademi så du får som regel opp spillere som slår seg inn på førstelaget! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tusen takk for gode forslag Skal ikke se bort fra at jeg prøver ett av de i løpet av kvelden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Anbefales! Har nettopp spillt ferdig 12/13 sesongen med Boston nå, endte på 8.plass i L1! Har tre egenutviklede unggutter på laget, er kjempegøy! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Prøver igjen jeg! Noen som kunne forklare/linke meg til en guide hvor det dtår hvordan man kunne fått Grafikken inn i spillet? Danke Scöhn! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg koser meg når jeg har en game med darlington Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Prøver igjen jeg! Noen som kunne forklare/linke meg til en guide hvor det dtår hvordan man kunne fått Grafikken inn i spillet? Danke Scöhn! Hvis du f.eks søker på "how to install skin in fm08" i google er jeg ganske sikker på at du klarer deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jimmy Briand! Faen for en spiss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå