Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har noen av tabbene på YouTube vil jeg gjerne se dem. Han var jaget av både Barca og Real Madrid. De kampene jeg så ham for Racing, vant han nesten alle hodeduellene samt han hadde god spillerforståelse. Overraskende god med ballen var han også.

Hehe, gidder ikke google eller søke rundt på Youtube gitt. :nei:

God med ballen synes jeg nå ikke var overaskende for en sør-amerikaner å ha, selv de fleste midtstopperene har det. :)

Lenke til kommentar
Hvis du har noen av tabbene på YouTube vil jeg gjerne se dem. Han var jaget av både Barca og Real Madrid. De kampene jeg så ham for Racing, vant han nesten alle hodeduellene samt han hadde god spillerforståelse. Overraskende god med ballen var han også.

 

 

Jeg gir ihvertfall ikke ham stempelet som tabbe gutt. Har ikke sett én på ekte, men kanskje han har mange for deg i FM. Han kommer til å bli stor i Racing og Real i sesongene som kommer håper og tror jeg.

 

 

Jeg må si meg enig med Rexacurz , Garay er ikke en som kommer med mange tabber . han er en meget stødig stopper til å være så ung ,vill nok si han er det største stopper talentet jeg har sett på lenge .

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært så forbanna og så hjelpesløs noengang på CM/FM som jeg er nå. Jeg føler meg fullstendig hjelpesløs, samme hva jeg gjør rygger hele jævla forsvarsleddet mitt tilbake og lar de skåre på skudd fra 16-meteren hver bidige gang. Og i offensiven går det i 3-4 annulerte mål hver_bidige_gang! Jeg tror ikke jeg har skåret et godkjent mål på corner enda. Og jeg tror ikke DMS har forstått at jeg vil ha han som ballvinner og oppriver av motstanderens spill, han løper rundt som en hodeløs kylling og spiller til 5 i hver kamp.

 

Jeg har ikke lest igjennom tråden, men har noen av dere opplevd dette? For meg så gjentar dette seg i kamp etter kamp, og jeg har mistet helt lysten til å spille, noe som aldri har skjedd med meg før i FM/CM-serien... :(

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Siden din DMS er så elendig, hvor på banen spiller han? Jeg er av den oppfatning at en DMS skal spille sentralt sammen med en OMS med vinger litt høyere opp i banen. F. eks kan en DMS være Jean Il Makoun, sammen med Van der Vaart sentralt på midten, vinger på kantene og to spisser. Makoun herjet, og med Newcastle tok jeg meg til Champions League to år på rad. Ikke glem å sette en pil opp på den offensive ved siden av ham.

Lenke til kommentar

Spiller som regel med en standard diamant med en OMS og en DMS, men har også prøvd en 4-2-3-1 med to DMS og en 4-2-3-1 variant der jeg har èn DMS og en MS, og de får ikke jobben gjort. Har kun hatt positive erfaringen med DMS før FM08, så er litt krise når de ikke funker som de skal. Har ikke som vane å sette en offensiv pil på min DMS, så jeg kan jo alltids forsøke det ;)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært så forbanna og så hjelpesløs noengang på CM/FM som jeg er nå. Jeg føler meg fullstendig hjelpesløs, samme hva jeg gjør rygger hele jævla forsvarsleddet mitt tilbake og lar de skåre på skudd fra 16-meteren hver bidige gang. Og i offensiven går det i 3-4 annulerte mål hver_bidige_gang! Jeg tror ikke jeg har skåret et godkjent mål på corner enda. Og jeg tror ikke DMS har forstått at jeg vil ha han som ballvinner og oppriver av motstanderens spill, han løper rundt som en hodeløs kylling og spiller til 5 i hver kamp.

 

Jeg har ikke lest igjennom tråden, men har noen av dere opplevd dette? For meg så gjentar dette seg i kamp etter kamp, og jeg har mistet helt lysten til å spille, noe som aldri har skjedd med meg før i FM/CM-serien... :(

Har du patchet spillet? Dette høres ut som en veldig vanlig bug på pre-patch FM08..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...