invalid_user Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva er egentlig viktige stats på scouter? Er det nok å ha mye i "judging player potential" og "judging player ability(?)" eller er det mer som er nødvendig for å få en god scout? De to statsene er nok de viktigste, men det kan være nyttig med en speider med god "Tactical knowledge" slik at han kan speide motstandere dine før kamp. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nasjonalitet er også en faktor. Jeg satse ralltid på å ha sp mange som mulig spredt omkring i verden (da ser jeg heller lite på stats i de to nevnte faktorene. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som kan anbefale en billig og god MS? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Til hvilken klubb? Sogndal eller Fulham? Wijnaldum er god, kan brukes i en offensiv rolle. 17 år Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Defour £3M Rene Mihelic £200k (knall spiller) Kommer ikke på flere i slengen nå sitter på jobb, stress Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Til hvilken klubb? Sogndal eller Fulham? Wijnaldum er god, kan brukes i en offensiv rolle. 17 år Manchester City. Har Wijnaldum, men han er fortsatt litt for ung. Kjøpte nettopp Michael Woods for 39 M NOK, han har enda større potensiale enn Wijnaldum Skal sjekke ut de andre forslagene også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 anbefaler Defour på det sterkeste. klassespiller! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fant det ut, må bare skrape sammen nok penger først. helt Fri Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ett par spørsmål: Mente at du fikk 7 innbyttere i Premier League med den nye patchen, må jeg spille ferdig en sesong jeg får det? Og er det bare meg som irriteres over når noen får et offside-mål, og jeg klager på det i etterkant, så sier forbundet at målet ble korrekt godkjent. Selv om reprisen klart viser at det var offside... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeremy Menez, kan spille både kant, offensiv midtbane og angriper. Får han for ca 150 mill. Vet ikke om du synes det er billig, men han leverer garantert! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har aldri fått Menez til å spilt serlig bra jeg. Er ikke han best på venstre kant? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jo, jeg bruker han fast der, men har spilt med han som spiss noen ganger også. Bruker han som ving, med pil helt opp og innstrukser som "Ving". Da blir han, sammen med Babel, Agüero og Lulinha "månedens unge spillere" i ett sett! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lulinha har aldri blitt noe særlig til meg. men han er vell random. Og har forskjellige stats for vær gang Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, men kommer jo ann på hvordan du spiller også. Akkurat nå spiller jeg slik: ---------Torres--Agüero--------- Menez-----Lulinha-----Babel---- -------Mascherano/Lucas------- Funker bra! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 I Real Madrid Spilte ikke så ekstremt bra for meg, utenom de første to sesongene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 :o selge captain fantastic! :O jaja, jeg skal ikke si noe. Håper du fikk en fin slant penger iallefall Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, men kommer jo ann på hvordan du spiller også. Akkurat nå spiller jeg slik: ---------Torres--Agüero--------- Menez-----Lulinha-----Babel---- -------Mascherano/Lucas------- Funker bra! babel på høyre ? Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trenger en god OMV til Nottm forest i Championchip. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trenger en god OMV til Nottm forest i Championchip. Med eller uten patch`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå