Maynard James Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har startet en save med Wigan. Første sesong : 11 Plass, tidlig up i begge cupper Andre sesong : 16 plass, ligacup vinner. Trodde alt skulle gå mye bedre, men mye motgang Tredje sesong : 6 plass, ligacup vinner og kvartfinale i Euro Cup. Knall sesong Fjerde sesong : Ligger på 1 plass etter 12 kamper spilt. Har en fin periode, og håper at det holder seg! Laget : -----------------Pletikosa------------------- Chretien-----Dunne----Vidal------Mathieu ---------------------------------------------- Arteta-------Appiah----Mihelic------Huszti ---|--------------------------------------|--- ------------Hunterlaar--Yakubu------------ Har også Nigel De Jong i bakhånd, sammen med Alexander Frei, Cabanas, Gioda osv. Laget funker knall, og håper på å kvalifisere meg til CL! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kom over tidenes styggeste bug akkurat nå. Ble så ivrig etter EM, at jeg bestemte meg for å spille med Norge. Kvalifiserte meg med nød og neppe til selve sluttspillet, men så viser det seg at de som kvalifiserte seg ikke fikk være med. Tror det ble de som havnet sist i kvalifiseringen som fikk bli med, var i alle fall Litauen som ble mestre etter en 1-0 seier over Montenegro i finalen.^^ Det er nok ingen bug Det er en fin liten sak som skjer når du spiller med piratkopiert versjon. Bruker du en crack som har denne "buggen" så opplever du det. Men finnes mange cracker der ute som ikke har dette. Ah, slik det fungerer ja. Blir straffet for mine skitne handlinger. Men vet du om det fortsetter i samme stil med VM og så videre og da? Vært litt greit å vite på forhånd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Har startet en save med Wigan. Første sesong : 11 Plass, tidlig up i begge cupper Andre sesong : 16 plass, ligacup vinner. Trodde alt skulle gå mye bedre, men mye motgang Tredje sesong : 6 plass, ligacup vinner og kvartfinale i Euro Cup. Knall sesong Fjerde sesong : Ligger på 1 plass etter 12 kamper spilt. Har en fin periode, og håper at det holder seg! Laget : -----------------Pletikosa------------------- Chretien-----Dunne----Vidal------Mathieu ---------------------------------------------- Arteta-------Appiah----Mihelic------Huszti ---|--------------------------------------|--- ------------Hunterlaar--Yakubu------------ Har også Nigel De Jong i bakhånd, sammen med Alexander Frei, Cabanas, Gioda osv. Laget funker knall, og håper på å kvalifisere meg til CL! Oi, hva kan du si om Arturo Vidal? Han er meget god på min Udinese-Game. 18 i konsentrasjon. 19 i Posisjonering, 19/17/19 i Takling/Markering/Heading. Og selvsagt strålende på alt det fysiske. Har muligens tenkt å kjøpe han til Udinese (er i 09 sesongen nå). Ligger på førsteplass, men det ser ut til at jeg må selge Felipe (midtstopperen), siden han er så utrolig misfornøyd. Zapata er på den andre siden, delvis misfornøyd men det regner jeg ordner seg med en liten lønnsforhøyelse. Endret 2. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vidal er helt fantastisk. Har han også på "near post flick on" på cornere, og han scorer veldig ofte om du slår cornerne på første stolpe. Ellers er han meget sterkt defensivt, og han kan spille i HELE forsvaret, + defansiv midtbane, og han tar alle rollene meget bra. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Bruker vidal selv, dog på defensiv midtbane. Han er helt fantastisk, scorer også mange mål Femte sesong nå, spilt Man City i 4, men tok akkurat over Liverpool etter tilbud fra dem. Endret 2. juli 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hehe, er usikker på om jeg skal kjøpe Han må (Vidal), må oppi 150 millioner før jeg får akseptert, utrolig dyrt. Uansett, valget står nesten mellom to menn jeg skal kjøpe: Pirlo eller Vidal. Vidal trenger jeg virkelig, mens den godeste Pirlo var hele grunnen til at jeg startet hele Gamen. Har tenkt Pirlo og Martinez (Harold) på def Midtbane. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har nå fullført min første hele sesong som Villa-manager etter å ha tatt over på tampen av fjorårsesongen(09/10). Med en kamp igjen å spille kan jeg ende på både 2, 3 og 4. plass. Møter Chelsea borte, så det spørs om det ikke blir 3. eller 4. Har likevel hatt en meget god og overraskende sesong sesong, der jeg vant Ligacupen, kom til 8.dels i CL der det ble stygt 1-6 tap sammenlagt mot mesterne Juventus. Skal også spille FA cup-finale mot Blackburn. Så det kan fort bli cupdouble i min første sesong. Og med en CL-plass sikret gjennom seriespill sier jeg meg godt fornøyd. Før sesongen kjøpte jeg Oleg Huseyv(11,75M), Luis Garcia(14M) og Daniele Dessena(9M). De to førstnevnte gikk rett inn i førsteelleveren, mens Dessena har fungert som rotasjonsspiller for Doffen Hæstad på defensiv midtbane. Fra og med neste sesong spørs det om ikke rollene byttes om. Foran neste sesong er Ezequiel Garay kjøpt inn for 11,75M, samt Pichu Atienza som kommer gratis. Steven Taylor er også høytaktuell, men da må jeg selge noen, for kassa er ikke full lenger. Slik har mitt toppede lag sett ut denne sesongen: Enyeama Ferreira - Knight - Cahill - Smith Hæstad Huseyv - Barry - Zhirkov Carew - Luis Garcia Subs: Gardner, Petrov, Agbonlahor, Young, Dagoberto Garay tar plassen fra aldrende Zat Knight foran neste sesong. Skulle gjerne hatt en ny høyreback også. Skal se om ikke Rafinha er tilgjengelig for en akseptabel penge. Noen som har noen andre tips? Regner med et transferbudsjett på rundt 30 mill pund av styret. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det var et Konge lag! Husk: Garay gjør utrolig mange feil som kommer ut av ingenting. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Prøv Nicolae Dica, spiller kjempebra og er billig! scorer masse mål. Spiller nok best som OMS og OMV, men fungerer og bra som spiss Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hehe, hvis du har fulgt med litt, så har Dica gått til Catania (virkeligheten altså), og tror det blir vanskelig å skaffe han billig siden han akkurat har gått Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Michael Chretien er en meget habil høyreback! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noe også Espen Ruud er, bare at han sanker kort til den private samlingen hans. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Gjorde en knall fjerde sesong med Wigan. Dette endte med Ligacup seier, semifinale i Euro cup, og en 2 plass i ligaen. 1 poeng bak Arsenal. Og nytt transfer vindu betyr forsterkninger! Inn på bosman har vi fått inn : Alou Diarra Henri Lansbury Og ellers har vi brukt £18M på Zdravko Kuzmanovic. Dette vil forhåpentligvis forsterke laget mitt kraftig! Førstelag femte sesong : ................Pletikosa............... Chretien..Gioda..Vidal..Mathieu ............................................ Arteta..Lansbury..Kuzma..Huszti ...|.....................................|... .........Huntelaar..Yakubu.......... Har godt kunne tenkt meg en ny stopper og en ny venstreving. så vi får se om det kommer noen flere signeringer før sesongen starter! Endret 2. juli 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hehe, hvis du har fulgt med litt, så har Dica gått til Catania (virkeligheten altså), og tror det blir vanskelig å skaffe han billig siden han akkurat har gått Har ikke fått det med meg nei Fant nettopp en bug. Kjøpte en spiller, og fikk en speider til å vurdere han etterpå, da sto det i speiderrapporten at spilleren ikke hadde noen intensjoner om å komme til klubben min Endret 2. juli 2008 av Anti LFC Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det som er litt teit, vist du finner en ung spiller på 17-18 år så får du speider rapport om at dinna spilleren bør du ikkje kjøpe . Hvordan skal du finne unge gode talenter da:P? btw jeg vil anbefale Darron Gibson fra Manchester United (19-20år) trur eg..defansiv midtbane Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Charlton laget mitt i 4 sesong: -----------------Foster------------------- Sagna-----Dunne----Friedrich------Glichy ---------------------------------------------- Gamst Pedersen-------Yaya Toure----Flamini------D'Allesandro ---|--------------------------------------|--- ------------L.Toni--Trejo------------ Subs:M.Richards, V.Guita, E.Edman, Elyounoussi, H.Nordtveit Skal handle inn forsterkninger til midtbanen når transfer window åpner igjen i Januar. Topper tabellen, avangsemang i CL, ut av Ligacup og med videre i FA cup. Tålig fornøyd Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det som er litt teit, vist du finner en ung spiller på 17-18 år så får du speider rapport om at dinna spilleren bør du ikkje kjøpe . Hvordan skal du finne unge gode talenter da:P? btw jeg vil anbefale Darron Gibson fra Manchester United (19-20år) trur eg..defansiv midtbane Hvis du har speidere som har rundt 20 i å vurdere potensiale så annbefaler han spilleren hvis han har en fremtid Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det som er litt teit, vist du finner en ung spiller på 17-18 år så får du speider rapport om at dinna spilleren bør du ikkje kjøpe . Hvordan skal du finne unge gode talenter da:P? btw jeg vil anbefale Darron Gibson fra Manchester United (19-20år) trur eg..defansiv midtbane Hvis du har speidere som har rundt 20 i å vurdere potensiale så annbefaler han spilleren hvis han har en fremtid Tja, det handler vell egentlig mer om hvilken klubb du er og potensialet til spilleren for å heve laget, det går på (potensialet iforhold til klubben, kort sagt). F.eks hvis du er Fredrikstad og henter Jozy Altidore (Som forøvrig akkurat har signert for Villarreal), ville dette blitt et kjempe kjøp, men hvis du derimot hadde vært United ville det kanskje blitt en "brukbar" signering, fordi United allerede har folk som er bortimot hans nivå/potensialet osv. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva er egentlig viktige stats på scouter? Er det nok å ha mye i "judging player potential" og "judging player ability(?)" eller er det mer som er nødvendig for å få en god scout? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tok nettopp the treble med liverpool! Fjerde sesongen! Vant EURO cup, premier league og ligacupen.. Mitt nåværende lag, femte sesong (4-1-1-3-1) -----------------Reina------------------- --------Kompany------Richards-------- Baines-------Mascherano-------Hammill --------Gerrard-------------------------- Babel--------M. Fernandez------Foggia --------------Huntelaar------------------ Veksler mellom Huntelaar, Torres og Sturridge på topp. Kvalitet alle tre, avhenger bare av hvem som har dagen. Sesongens største kjøp er nok Richards (41mill £) Går utrolig bra for tiden, og har innledet sesong 5 med seier i både supercup og charity shield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå