Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Startet nylig med Boston United i Blue Square North, veldig gøy lag å spille med. Gode spillere, og ikke minst eget akademi. Har fått opp en tre-fire spillere med masse potensiale, og som har kjempet seg inn i førsteelleveren. Morsomt! Rykket opp i første sesong, og ligger på 14 plass etter halvspilt sesong i Blue Square Premier.

 

Starter du med et lag langt nede er det gull verd med eget juniorakademi! ;)

Må nesten gjøre det jeg også :D

EDIT: En gang ;D

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, funnet en kjempebug. Er i 4. sesong med Arsenal og plutselig ble Juventus' Sebastian Giovinco transfer listed by request med en asking price på £21.5m. Jeg og Barca slo til, mens Roma tilbød £12m for co-ownership. Alle vi fikk diskutere kontrakt og han valgte til slutt Roma. Problemet var at han ble værende på Juve, og Roma fikk kun eie 50% uten å faktisk ha spilleren for £12m. Dessuten var han fortsatt listed by request. Og både Juve og Roma hadde en asking price på £0! Trodde det var for godt til å være sant, men jeg fikk han helt gratis til slutt! :!:

Hmm, viss jeg forstår deg riktig, så er det slik at Roma har kjøpt 50 prosent av spilleren, men spilleren enda spiller på Juventus?

Isåfall er dette ikke en bug, det italienske spillersystemet har det slik at man kan kjøpe 50 prosent av en spiller, og man bestemme hvor spilleren skal spille. ;)

Og det er dumt med dobbel post :roll:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
"Yeda, Yeda, Yeda" (George Seinfeld ville sagt).

 

George Constanza takk! ;)

 

Enig i at det er kjedelig å spille med topplag. Holder på med Alfreton Town fra Blue Square North selv. Har rykket opp noen divisjoner da.

Hehe, sry :blush:

Men siden du rettet meg må jeg rette deg :p

George Costanza, ikke Constanza :roll:

 

Skrivefeilen er nå rettet opp. Beklager, det skal aldri skje igjen. :p

Lenke til kommentar

Faen...

I dag var det slutt på min savegame etter tre sesonger med Nottingham Forest der jeg rykket opp i den første sesongen i Coca Cola League 1, Kom på andreplass i Championship, men tapte kvalifiseringen til PL. Den tredje sesongen rykket jeg opp til PL etter å vinne kvalifiseringen etter en andreplass.

 

Grunnen til at savegamen er slutt er strømbrudd.... Jeg skulle akkurat til å save etter sesongslutt og mens jeg savet gikk plutselig strømmen,, Når strømmen kom tilbake igjen og FM var oppe igjen,, Stod det at spillet ikke kunne hentes -.- Så det var det eventyret over :(

Lenke til kommentar
Faen...

I dag var det slutt på min savegame etter tre sesonger med Nottingham Forest der jeg rykket opp i den første sesongen i Coca Cola League 1, Kom på andreplass i Championship, men tapte kvalifiseringen til PL. Den tredje sesongen rykket jeg opp til PL etter å vinne kvalifiseringen etter en andreplass.

 

Grunnen til at savegamen er slutt er strømbrudd.... Jeg skulle akkurat til å save etter sesongslutt og mens jeg savet gikk plutselig strømmen,, Når strømmen kom tilbake igjen og FM var oppe igjen,, Stod det at spillet ikke kunne hentes -.- Så det var det eventyret over :(

 

Det kaler jeg uflaks.

 

Spiller nå med city er i første sesongen i januar, har van der vart, elano og mathias fernandez skadet i 3-4månder, 1-2månder og 3-4 uker. men leder pl med 8poeng

Lenke til kommentar
Faen...

I dag var det slutt på min savegame etter tre sesonger med Nottingham Forest der jeg rykket opp i den første sesongen i Coca Cola League 1, Kom på andreplass i Championship, men tapte kvalifiseringen til PL. Den tredje sesongen rykket jeg opp til PL etter å vinne kvalifiseringen etter en andreplass.

 

Grunnen til at savegamen er slutt er strømbrudd.... Jeg skulle akkurat til å save etter sesongslutt og mens jeg savet gikk plutselig strømmen,, Når strømmen kom tilbake igjen og FM var oppe igjen,, Stod det at spillet ikke kunne hentes -.- Så det var det eventyret over :(

Har vært der før, men et tips: Det hjelper ikke å slå på Pc-Skjermen eller annet utstyr (merkelig nok, men følelsen er god helt i starten, men det endrer seg).

Lenke til kommentar

Kom over tidenes styggeste bug akkurat nå. :p Ble så ivrig etter EM, at jeg bestemte meg for å spille med Norge. Kvalifiserte meg med nød og neppe til selve sluttspillet, men så viser det seg at de som kvalifiserte seg ikke fikk være med. Tror det ble de som havnet sist i kvalifiseringen som fikk bli med, var i alle fall Litauen som ble mestre etter en 1-0 seier over Montenegro i finalen.^^

Lenke til kommentar
Kom over tidenes styggeste bug akkurat nå. :p Ble så ivrig etter EM, at jeg bestemte meg for å spille med Norge. Kvalifiserte meg med nød og neppe til selve sluttspillet, men så viser det seg at de som kvalifiserte seg ikke fikk være med. Tror det ble de som havnet sist i kvalifiseringen som fikk bli med, var i alle fall Litauen som ble mestre etter en 1-0 seier over Montenegro i finalen.^^

Hahaha, det må jeg si, aldri opplevd noen bug selv ;(

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Kom over tidenes styggeste bug akkurat nå. :p Ble så ivrig etter EM, at jeg bestemte meg for å spille med Norge. Kvalifiserte meg med nød og neppe til selve sluttspillet, men så viser det seg at de som kvalifiserte seg ikke fikk være med. Tror det ble de som havnet sist i kvalifiseringen som fikk bli med, var i alle fall Litauen som ble mestre etter en 1-0 seier over Montenegro i finalen.^^

 

Det er nok ingen bug :) Det er en fin liten sak som skjer når du spiller med piratkopiert versjon.

Bruker du en crack som har denne "buggen" så opplever du det. Men finnes mange cracker der ute som ikke har dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...