Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg til å fjerne Linkups med de "unødendige" klubbene.

Japan osv er greit å ha mtp på penger, men farmerklubb i England og Spania er ikke nødvendig.

Hva har jeg gått glipp av her?! :p

Hvis man får seg farmerklubber i USA, Japan, Kina eller andre asiatiske land vil det være veldig nyttig for økonomien i klubben ettersom man får en ny fanbase og vil selge supportereffekter på et helt nytt marked.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefale deg til å fjerne Linkups med de "unødendige" klubbene.

Japan osv er greit å ha mtp på penger, men farmerklubb i England og Spania er ikke nødvendig.

Hva har jeg gått glipp av her?! :p

Hvis man får seg farmerklubber i USA, Japan, Kina eller andre asiatiske land vil det være veldig nyttig for økonomien i klubben ettersom man får en ny fanbase og vil selge supportereffekter på et helt nytt marked.

Oi, kult! Men hver gang jeg spør styret om farmerklubb så kommer de bare opp med forslag fra rare dumme land som Nord Irland, Island, Lituaen osv...:(

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med min første sesong i Barcelona, som endte veldig bra. Startet gamen for å få litt avveksling fra engelske ligaer som er det jeg spiller klart mest på FM og det gikk over all forventning, The Double: Ligaen og CL i første sesong. Vant serien foran Real Madrid og Valencia og slo Man Utd i CL finalen. Henry ble min toppscorer med 27 mål, Deco med 18 hadde flest målgivende og Yaya Toure hadde best gjennomsnittlig rating med 7,29.

Gjorde ingen kjøp før denne sesongen, men satser på å kjøpe inn hvertfall en stjenespiss foran den forekommende, vil også muligens vurdere evt. andre jobbtilbud som kan komme til å melde seg.

Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig med min første sesong i Barcelona, som endte veldig bra. Startet gamen for å få litt avveksling fra engelske ligaer som er det jeg spiller klart mest på FM og det gikk over all forventning, The Double: Ligaen og CL i første sesong. Vant serien foran Real Madrid og Valencia og slo Man Utd i CL finalen. Henry ble min toppscorer med 27 mål, Deco med 18 hadde flest målgivende og Yaya Toure hadde best gjennomsnittlig rating med 7,29.

Gjorde ingen kjøp før denne sesongen, men satser på å kjøpe inn hvertfall en stjenespiss foran den forekommende, vil også muligens vurdere evt. andre jobbtilbud som kan komme til å melde seg.

"Yeda, Yeda, Yeda" (George Seinfeld ville sagt). Kjedelig å spille med topplag som du omtrent forventer å vinne CL og Liga'n. :)

Driver forøvrig med en Udinese Game (Og siden jeg er treg i "røven", har jeg enda ikke kjøpt FM08, men spiller på FM07 fortsatt :roll: ).

Uansett, er igang med den tredje sesongen (Første sesong ble det 4 plass, andre sesong 2 plass), nå leder jeg med ikke mindre enn 5 poeng etter 13 kamper. :yes:

Og har heller ikke kjøpt inn noen store spillere (Og hadde heller ikke gjort det hvis jeg ikke var så fattig heller, hadde 10 mill første sesong og 50 mill den andre).

Har kun kjøpt inn Lulinha, A. Rosina (fikk han svært billig, 35 mill) og JM Vargas.

Har allerede fått en rekke tilbud fra diverse landslag, men takker selvsagt Nei til dette ;) Venter fortsatt på at Mr. Abate (Han som "styrer" Azzurri) omsider skal velge meg som deres leder :)

Lenke til kommentar
"Yeda, Yeda, Yeda" (George Seinfeld ville sagt).

George Constanza takk! ;)

Enig i at det er kjedelig å spille med topplag. Holder på med Alfreton Town fra Blue Square North selv. Har rykket opp noen divisjoner da.

Hvordan klarer du det? Jeg spiller med dårlige lag selv, men sliter som bare rakkern! Spiller med nyopprykkede Tollnes i 2. divisjon 2009. Legger du vekt på taktikken eller henter du inn spillere?

Lenke til kommentar

Haha, funnet en kjempebug. Er i 4. sesong med Arsenal og plutselig ble Juventus' Sebastian Giovinco transfer listed by request med en asking price på £21.5m. Jeg og Barca slo til, mens Roma tilbød £12m for co-ownership. Alle vi fikk diskutere kontrakt og han valgte til slutt Roma. Problemet var at han ble værende på Juve, og Roma fikk kun eie 50% uten å faktisk ha spilleren for £12m. Dessuten var han fortsatt listed by request. Og både Juve og Roma hadde en asking price på £0! Trodde det var for godt til å være sant, men jeg fikk han helt gratis til slutt! :!:

Lenke til kommentar
Haha, funnet en kjempebug. Er i 4. sesong med Arsenal og plutselig ble Juventus' Sebastian Giovinco transfer listed by request med en asking price på £21.5m. Jeg og Barca slo til, mens Roma tilbød £12m for co-ownership. Alle vi fikk diskutere kontrakt og han valgte til slutt Roma. Problemet var at han ble værende på Juve, og Roma fikk kun eie 50% uten å faktisk ha spilleren for £12m. Dessuten var han fortsatt listed by request. Og både Juve og Roma hadde en asking price på £0! Trodde det var for godt til å være sant, men jeg fikk han helt gratis til slutt! :!:

Haha ! heldi der ;)

Lenke til kommentar

Da ble jeg nettopp ferdig med min andre sesong i Fulham. Ekstremt nære nedrykk begge gangene, men holdt meg akkurat :)

F. eks i den andre sesongen, lå Ipswich to poeng over meg før siste kamp. Jeg møtte Preston, 19. plass, og Ipswich møtte Southampton, 20. plass. Ipswich tapte, og jeg putta vinnermålet på overtid :)

Den andre sesongen begynte begredelig, og etter 17 kamper hadde jeg bare 3 poeng, og forberedte meg på nedrykk. Men så våknet Giorgos Samaras, og jeg endte opp med 32 etter fullspilt sesong.

Nettopp fått ny kontrakt med et svært fornøyd styre.

Kjøp:

Giorgos Samaras (Han ble beste kjøp i PL den sesongen)

Andrey Arshavin

Mushaga Bakenga (Kommer til å bli en STOR spiller, blomstrer uansett lag)

Gleder meg til neste sesong... Da får jeg Jan V.O. Hesselink, Sychev, Gekas og Astiz.

Wish me good luck :thumbup:

Lenke til kommentar
Da ble jeg nettopp ferdig med min andre sesong i Fulham. Ekstremt nære nedrykk begge gangene, men holdt meg akkurat :)

F. eks i den andre sesongen, lå Ipswich to poeng over meg før siste kamp. Jeg møtte Preston, 19. plass, og Ipswich møtte Southampton, 20. plass. Ipswich tapte, og jeg putta vinnermålet på overtid :)

Den andre sesongen begynte begredelig, og etter 17 kamper hadde jeg bare 3 poeng, og forberedte meg på nedrykk. Men så våknet Giorgos Samaras, og jeg endte opp med 32 etter fullspilt sesong.

Nettopp fått ny kontrakt med et svært fornøyd styre.

Kjøp:

Giorgos Samaras (Han ble beste kjøp i PL den sesongen)

Andrey Arshavin

Mushaga Bakenga (Kommer til å bli en STOR spiller, blomstrer uansett lag)

Gleder meg til neste sesong... Da får jeg Jan V.O. Hesselink, Sychev, Gekas og Astiz.

Wish me good luck :thumbup:

Lykke til! Liker spillere som fortsetter på gamene tross litt motgang :)

Lenke til kommentar

Startet ny save med CSKA Moskva nå.

Eneste innkjøp ble Elyounoussi(Regnet som et "Flott kjøp" av den ene speideren)for 19mill(måtte ut med så mye pga stor konkurranse om han).Lånte og F.Gulsvik, men han fikk bare 1 kamp før han ble 4-månedersskadet, så kuttet ut lånet.

Slapp 3 spillere på free transfer.

Ble og tilbydd 65 mill for Vagner Love(er verdt 13) men vil ikke selge.

Nå er probletet at han ikke vil signere ny kontrakt da hans nåverende går ut etter sesongen.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Startet nylig med Boston United i Blue Square North, veldig gøy lag å spille med. Gode spillere, og ikke minst eget akademi. Har fått opp en tre-fire spillere med masse potensiale, og som har kjempet seg inn i førsteelleveren. Morsomt! Rykket opp i første sesong, og ligger på 14 plass etter halvspilt sesong i Blue Square Premier.

Starter du med et lag langt nede er det gull verd med eget juniorakademi! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...