Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Børstet støvet fra FM08 coveret i går, og tok over Fulham. Tapte siste avgjørende kamp og rykket ned fra PL, men kom på 2. plass Championchip 5 poeng bak Derby og har dermed rykket opp igjen.

 

Fikk ett rekordstort beløp da overgangsmarkede startet, og har da kjøpt inn spillere som R. Fowler, Defoe, Laursen, Nordtveit.

 

Solgte også Marek Sapara for 100mill. til Man Utd etter jeg kjøpte han fra Rosenborg for 1,2 mill sesongen før, hehe.

 

 

Om dere trenger en notorisk målscorer vil jeg anbefale Camara! Han hadde en målprotokoll med 1,1 mål i snitt pr. kamp! (Championchip). Han er gull verdt, og klarer å score på det meste. har også snittrating på 7.5

Endelig en som faktisk ikke spiller med Chelsea, Barca, Madrid eller United :thumbup: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri spilt med Madrid, Chelsea, Barca eller MUFC i FM08. Har prøvd litt City, for å starte med 60mill £ ( må ha £ ettersom det alltid har vært £ i CM.. ).

 

Ellers er Leeds eller Cardif greie lag. Leeds er jo selvsagt lett første sesongen, mens å rykke igjen 2. sesong er vanskeligere.. :)

Lenke til kommentar

æh, jeg har et dilemma! Jeg har vært manager for Rosenborg i 2 sesonger nå og har startet preseason til den tredje sesongen. På disse to sesongene har jeg 2 ligamesterskap, 1 cupmesterskap og har deltatt i gruppespill i CL der jeg har endt på 3.plass i gruppa begge gangene og kommet meg til 8.dels finale i UEFA-cupen begge gangene.

 

Men så idag kontaktet Aston Villa meg og tilba meg kontrakt med dem. De har spilt kanon og ligger på 3.plass bak Chelsea og Liverpool og ligger an til å spille CL neste sesong. (Ikke spør meg hvorfor de nettopp sparka Steve Coppell).

 

I RBK så har jeg måtte gitt slipp på flere av mine stjerner til store klubber samtidig som jeg har et lønnsbudsjett som trekker klubbens økonomi ganske mye ned for hver måned som går...men styret har vedtatt å utvide Lerkendal med 7500 seter, og da kommer det jo inn en del mer penger...

 

Problemet mitt er bare at jeg liker ikke å lede en klubb jeg ikke har noen følelser for, da brenner jeg liksom ikke like mye for spillet, mener jeg selv da. Men samtidig er jo dette en meget god mulighet for å gjøre solid fremgang i spillet.

 

Så hva syns dere jeg bør gjøre? Er sikkert enkelt valg for dere men :p

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd med Villa. eventuelt kan du lage en ny save der du fotsetter med Villa, er det noe dritt så går du bare tilbake å fortsetter med RBK.

I villa har du muligheten til å videreutvikle eventuelle talenter du har i RBK, hvis du vet hvor de spiller best og kjører stort sett samme taktikk, da kommer de til å blomstre videre!

Lenke til kommentar
Problemet mitt er bare at jeg liker ikke å lede en klubb jeg ikke har noen følelser for, da brenner jeg liksom ikke like mye for spillet, mener jeg selv da. Men samtidig er jo dette en meget god mulighet for å gjøre solid fremgang i spillet.

 

Spiller du lenge nok med en klubb utvikler du etterhvert ganske sterke følelser for den, spesielt hvis du gjør det bra med den. Jeg får ihvertfall det. ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd med i La Liga med Barcelona så trenger jeg en ny defensiv midtbanespiller i sessong 2 da Vidar Riseth ikke blir yngre med årene. Har 716 mill. tilgjengelig, så pris spiller forsåvidt ingen rolle.

 

Vidar Riseth på Barcelona ?

 

kjøp Veloso eller hamsik

 

EDIT: Skriveleif

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Lucas funker også veldig bra ;)

 

Jepp, kjøpte han fra LSK for 1.6 mill. Ble kåret til ligaens nest beste kjøp i 2008 sessongen.

 

Prøvde han i LFC også, og der ble han ligaens beste kjøp.Han spiller faktisk jevnt bra og er aldri skadet.

 

Er det sant? Er dette med eller uten patch?

Lenke til kommentar

Nå blir jeg utålmodig her. Jeg har søkt om å få en farmerklubb med hensikt å skaffe spillere arbeidstillatelse to ganger på et halvt år. Begge gangene har styret lett, men til slutt ikke kommet opp med en dritt fordi: "After a meeting of the club's directors Peter Hill-Wood has informed you that, while they agree in principle to the club forming links, after an extensive search they have been unable to find a suitable club to form a link with."

 

Jeg har 9 farmerklubber per dags dato; Antlers (Japan), Barnet (England), BEC (Thailand), Birmingham (England), Colorado (USA), Gai Lai (Vietnam), IFK Göteborg (...), Q.P.R. (England) og Salamanca (Spania). Jeg trenger sårt en belgisk klubb ettersom jeg har store talenter som sliter med å få arbeidstillatelse, SELV OM de har A-landskamper for nasjonen sin.

 

Bør jeg kansellere link-ups med noen av klubbene for å gjøre rom for en ny farmerklubb eller bør jeg bare velge "Any Type" i stedet for "Work Permit" når jeg skal be styret om en farmerklubb?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har starta opp med City, og de har enrome mengder $. Sa at jeg skulle kjempe om ligagull og fikk 650m.

Jeg har lagt bud på en del spillere jeg har lest om her:

saivet

Quaersma

Sirl

Hamsik

Veloso

Rafinha

Bale

Zapata

Aguero

 

Jeg har tilbudt alle klubbene 30m over listepris, men ingen godtar. Hva skal jeg gjøre/gi for hver spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...