Krukmeister Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som vet hvor mye bilettinntekter sitteplasser på stadion gir i forhold til ståplasser? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har ingenting å si, ståplasser er jo ikke tillatt uansett. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 På stadionbeskrivelsen min står det: kapasitet 5000 (600 sitteplasser). De 4400 siste må jo derfor logisk være ståplasser. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Å ja Hvilket lag er du? Er vel kun England eller noe sånt dette gjelder. Kom jo etter skandalene Heysel og Hillsborogh. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ståplasser er ikke tillatt på nye stadioner i England, noe som ble en konsekvens av Taylor-rapporten, som kom i etterkant av Hillsborough. Heysel sørget hovedsaklig for bedre vakthold og videokameraer på kamper. Bare for å ha nevnt det. For å komme litt "on topic" igjen, så vet jeg ikke helt hvor stor forskjell det er i billettintekter for sitte- og ståplasser, men regner med at det er litt i alle fall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da var Sameboe BETA tester for det nye FM Live Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da var Sameboe BETA tester for det nye FM Live Vil det si det spillet som kommer etter FM08? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Football Manager Live er online basert FM, bare ta et google søk, så finner du ut vil jeg tro Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 selvfølgelig kommer FM09, dette online spillet er jo kun for spesiellt intreserte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gleder meg til FM Live Er sjansen stor for å bli betatester? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 FM Live høres egentlig veldig tøft ut. Foreventer en skikkelig rapport fra betaen når den setter i gang. Hvis du har lov til å fortelle da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Er imponert til nå, virker ikke som om spillet har noen merkbare bugs sålangt ihvertfall. Er bare litt merkelig at når jeg signerte spillere på trial (Bendtner,Palombo og Barnes) så har ingen av disse brilljert enda, min beste spiller sålangt er Branimir Poljac :O Jeg skal ihvertfall skaffe meg FML når det kommer ut, for dette virker bra. Vis du vil bli betatester, så står det vel noe om det på FM live sine hjemmesider Endret 4. juni 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har begynt å spille igjen, har blitt litt avhengig allerede Tok også innkjøp i Pre-Season dritten, de er da: Aguero D.F Holm (Ja, men han har scoret 10 mål på 5 kamper) Ramsey Solgte Saha for 28 mill. Er da United Endret 8. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jaggu så er det ikke en FM-tråd her å Har selvsagt spilt Fm eller Championship manager som det tidligere het, siden 3'ern var i butikken. Begynner nå å bli en stund siden jeg spilte FM08 sist (Btw: Kommer det FM09, Evt når?). Når det er sagt, så har FM også utrolig mange forbedringer å gjøre. Har alltid hatt lyst å være Ajax (eller har selvsagt ledet dem ), men det blir liksom ikke like kult å være dem på FM. Det er jo en grunn til at Ajax er så utrolig kult lag, og det er de uendelige talentene som kommer opp vær sesong (og i sesongen), men det skjer en gang i skuddåret på Fm (ihvertfall når jeg har spilt). Og, Fm skal spilles "seriøst", ikke hente inn noen kinesere Fm har gjort Ultra gode (og som klarer alt alene). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vil tro at FM09 kommer i OKtober mnd, som i fjor. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vil tro at FM09 kommer i OKtober mnd, som i fjor. Hehe, har hørt det før, blir vell utsatt som alltid (utennom FM08). Uansett, blir vell ikke rare oppgraderingene, eller? (noe som virkelig er nytt og som har en bruksverdi?) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er Juni, og blir lansert antageligvis i Oktober. Da er det ikke mye man får vite når det er over 4 mnd igjen før det lanseres Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Giallorossi: Det kommer en stor forandring som kommer til å prege livet til meg, og sikkert mange andre: Vindbjart blir med! Endret 8. juni 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Børstet støvet fra FM08 coveret i går, og tok over Fulham. Tapte siste avgjørende kamp og rykket ned fra PL, men kom på 2. plass Championchip 5 poeng bak Derby og har dermed rykket opp igjen. Fikk ett rekordstort beløp da overgangsmarkede startet, og har da kjøpt inn spillere som R. Fowler, Defoe, Laursen, Nordtveit. Solgte også Marek Sapara for 100mill. til Man Utd etter jeg kjøpte han fra Rosenborg for 1,2 mill sesongen før, hehe. Om dere trenger en notorisk målscorer vil jeg anbefale Camara! Han hadde en målprotokoll med 1,1 mål i snitt pr. kamp! (Championchip). Han er gull verdt, og klarer å score på det meste. har også snittrating på 7.5 Endret 9. juni 2008 av Blf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå