Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ståplasser er ikke tillatt på nye stadioner i England, noe som ble en konsekvens av Taylor-rapporten, som kom i etterkant av Hillsborough. Heysel sørget hovedsaklig for bedre vakthold og videokameraer på kamper. Bare for å ha nevnt det.

For å komme litt "on topic" igjen, så vet jeg ikke helt hvor stor forskjell det er i billettintekter for sitte- og ståplasser, men regner med at det er litt i alle fall.

Lenke til kommentar

Er imponert til nå, virker ikke som om spillet har noen merkbare bugs sålangt ihvertfall. Er bare litt merkelig at når jeg signerte spillere på trial (Bendtner,Palombo og Barnes) så har ingen av disse brilljert enda, min beste spiller sålangt er Branimir Poljac :O Jeg skal ihvertfall skaffe meg FML når det kommer ut, for dette virker bra.

Vis du vil bli betatester, så står det vel noe om det på FM live sine hjemmesider ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Har begynt å spille igjen, har blitt litt avhengig allerede :p

Tok også innkjøp i Pre-Season dritten, de er da:

Aguero

D.F Holm (Ja, men han har scoret 10 mål på 5 kamper)

Ramsey

Solgte Saha for 28 mill.

Er da United

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jaggu så er det ikke en FM-tråd her å :grin:

Har selvsagt spilt Fm eller Championship manager som det tidligere het, siden 3'ern var i butikken.

Begynner nå å bli en stund siden jeg spilte FM08 sist (Btw: Kommer det FM09, Evt når?).

Når det er sagt, så har FM også utrolig mange forbedringer å gjøre.

Har alltid hatt lyst å være Ajax (eller har selvsagt ledet dem :yes: ), men det blir liksom ikke like kult å være dem på FM. Det er jo en grunn til at Ajax er så utrolig kult lag, og det er de uendelige talentene som kommer opp vær sesong (og i sesongen), men det skjer en gang i skuddåret på Fm (ihvertfall når jeg har spilt).

Og, Fm skal spilles "seriøst", ikke hente inn noen kinesere Fm har gjort Ultra gode (og som klarer alt alene).

Lenke til kommentar

Børstet støvet fra FM08 coveret i går, og tok over Fulham. Tapte siste avgjørende kamp og rykket ned fra PL, men kom på 2. plass Championchip 5 poeng bak Derby og har dermed rykket opp igjen.

Fikk ett rekordstort beløp da overgangsmarkede startet, og har da kjøpt inn spillere som R. Fowler, Defoe, Laursen, Nordtveit.

Solgte også Marek Sapara for 100mill. til Man Utd etter jeg kjøpte han fra Rosenborg for 1,2 mill sesongen før, hehe.

Om dere trenger en notorisk målscorer vil jeg anbefale Camara! Han hadde en målprotokoll med 1,1 mål i snitt pr. kamp! (Championchip). Han er gull verdt, og klarer å score på det meste. har også snittrating på 7.5

Endret av Blf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...