Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Queens Park Rangers er klubben for deg ;)

 

Har faktisk tenkt på dette før, starter en game med QPR nå. Takk for tipset :)

Noen av dere som har spilt med dette laget før som har noen tips til gode spillere/talenter jeg har i stallen eller nyttige innkjøp jeg bør gjøre?

 

Hansa Rostock i Tyskeland er moro og starte en game med :-)

 

 

Jeg kan anbefale Tore Reginiussen og Dariusz Latka i Championship, de er syke i den serien :eek:

 

Reginiussen spiller bra i PL også

Lenke til kommentar
Bnenitez: Prøv på Wijnadulm (eller noe sånt). Regner med du vet hvem det er. Han er helt rå, du får han for ca 8 mill NOK.

Jeg syntes aldri Georginio Wijnadulm blir en suksess hos meg. Han slår bare ikke til.

Kjøper vanligvis Maduro fra samme lag, men han er jo DM da :p

Lenke til kommentar

Til de som spiller med QPR. Jeg kjøpte Rafael Carioca og Aquino (fikk vel ikke han før januar-vinduet) som virkelig slo igjenom. Har spilt 3 sesonger og Aquino ble Toppscorer i PL den tredje sesongen med 34 mål (hvis eg ikke husker feil). Kom på 8. plass. Han ble toppscorer i europa også og fikk gullstøvelen.

Lenke til kommentar

Akkurat starta en ny game med United. Forsterka laget med Dani Alves i sommarvinduet og har signert Igor Akinfeev som er på vei inn når januarvinduet åpnar. dette er rett og slett for å få ein veldig god keeper, pluss at fansen meinar at VDS er for gammal.

 

Det eg egentlig lurer på er om nokon har tips til ein rimelig billig ving, som gjerne spelar både på høgre og vensre. Giggs har begynt å trekke på åra, men spelar fortsatt bra, men i tillegg til han så er det berre Nani og CR som spelar bra nok. Gjerne en ung spelar som eg kan trene opp...

 

Et spm til, er det noko merkelig med finanssystemet? Har oppdatert spelet, men uansett kor mykje pengar eg har tjent, så går balansen snart i raudt. (Inntektene er ganske mykje større enn utgiftene)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Du kan gå på styrerommet, og så ta budsjettendringer. Da kan du øke transferbudsjettet, siden som oftest bruker du ikke alle penga som er tilgjengelige i lønnsbudsjettet på lønn ;)

 

Må anbefale Rafinha på Schalke forresten, en god høyreback til en grei pris. Erstattet Finnan på LFC-saven min, og han er en bra erstatning så det er sagt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...