Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Du spiller som LFC på ordtlig med Babel---Gerrad---Kuyt og Torres på topp?

 

På de fleste Liverpool savene mine har jeg prøvd å spille på samme måte.

Torres på topp er jo ganske sikker, Babel på en ving, Gerrard sentralt, og ofte Pennant på høyrevingen. Høyrevingen blir ofte 1. prioritet når det trengst forsterkninger.

 

Endte opp med dette laget etter noen sesonger med Liverpool:

--------- Torres ---------

Babel -- Gerrard --- Silva

---- Alonso - Masche -----

Bale - Agger - Skrtel - Richards

------------ Reina

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt Liverpool lag som jeg startet idag. Er snart halveis i sesongen :

 

 

---------------Reina--------------------

Rafinha-----Carra----Agger-----Riise

-----------------------------------------

-------------Alonso----Masch----------

---------Barnes-Gerrard--Babel------

-----------------Torres------------------

 

Masche og alonso har pil ned. Mens Barnes og Babel har piler ut til sidene.

 

Har ikke tapt en kamp etter 16 kamper, men spiller mye uavgjort. Har vell 10-6-0

Lenke til kommentar
Du spiller som LFC på ordtlig med Babel---Gerrad---Kuyt og Torres på topp?

 

På de fleste Liverpool savene mine har jeg prøvd å spille på samme måte.

Torres på topp er jo ganske sikker, Babel på en ving, Gerrard sentralt, og ofte Pennant på høyrevingen. Høyrevingen blir ofte 1. prioritet når det trengst forsterkninger.

 

Endte opp med dette laget etter noen sesonger med Liverpool:

--------- Torres ---------

Babel -- Gerrard --- Silva

---- Alonso - Masche -----

Bale - Agger - Skrtel - Richards

------------ Reina

 

 

Selger du ikke pennant , han er da ganske middelmodig på spillet

Lenke til kommentar

Har et vitalt spørsmål jeg lurte på om noen kunne svare på kjapt.

 

Spiller i tippeligaen, og der er vel reglene slik at en spiller må ha kommet til klubben før han er fylt 18 år for å kunne bli en egentutviklet spiller i norge/klubben?

 

Men f.eks med mange sør-amerikanske talenter, får du ikke gjennomført overgangen de har akkurat fylt 18 år. Jeg lurer på om disse spillerne kan bli egenutviklete etter 3 år, eller har det toget gått?

Endret av Rickman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Pennant er den spilleren med dårligst stats på mitt Liverpool lag, men har alikevel fått høyest gjennomsnittelig karakter de to siste årene.

 

er han ikke bedre en benayoun ?

Benayoun har da vell ganske "ålreite" stats. Kan kun huske å ha sett han i 2010 elns.

Men Pennant kan ikke være den dårligste mtp. Arbeloa osv.

Lenke til kommentar
Pennant er den spilleren med dårligst stats på mitt Liverpool lag, men har alikevel fått høyest gjennomsnittelig karakter de to siste årene.

 

er han ikke bedre en benayoun ?

Benayoun har da vell ganske "ålreite" stats. Kan kun huske å ha sett han i 2010 elns.

Men Pennant kan ikke være den dårligste mtp. Arbeloa osv.

 

arbeloa er da ung i forhold til benayoun , å kan sikkert fortsatt utvikle seg på fm

Lenke til kommentar

Sa opp jobben i Liverpool etter litt over en og en halv sesong. Første sesong startet veldig bra, hentet inn Quaresma og Rafhina som gikk rett inn i førsteelveren, men etter jul begynte motgangen å komme og jeg avsluttet sesongen uten noen titler. Målet for andre sesong var å ta minst en tittel, gjorde et stort kjøp; Huntelaar som storspilte og scorte mye, men til ingen nytte, tapte og spilte uavgjort alt for mye og når jeg ble slått ut 5-6 sammenlagt av Man Utd i ligacupens semifinale valgte jeg å forlate klubben, lå da på en femteplass i PL, men håpløst langt bak Chelsea og Arsenal.

 

Så nå venter jeg bare på at en innteresant klubb skal tilby meg jobb eller at det blir åpent for å søke på en, men kommer til å vurdere å starte en ny game uansett. Noen som har tips til hvilke lag jeg bør velge, det er forsåvidt det samme hvilket land klubben befinner seg i men gjerne Norge, England eller Spania. Hvis klubben ikke befinner seg på høyeste nivå vil jeg ha et lag som det er greie muligheter for å rykke opp med første eller andre sesong. Vil helst ikke spille som en av de andre "fire store i England". Tar imot tips med takk.

Lenke til kommentar
Queens Park Rangers er klubben for deg ;)

 

Har faktisk tenkt på dette før, starter en game med QPR nå. Takk for tipset :)

Noen av dere som har spilt med dette laget før som har noen tips til gode spillere/talenter jeg har i stallen eller nyttige innkjøp jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar

På min Q.P.R save (vant pl i 6 sesong)

 

Mange gode kjøp for championship er:

 

Steven Wright(sunderland)

Rene Mihelic

Lubos Kalouda

Bonaventre Kalou(free transfer, scoret 37 mål som spiss hos meg i wankership)

Radek Sirl ( KANON KJØP )

Cedric Konan

Ronald Raldes

Leandro Gioda(må kanskje ha med argentiske spillere, men vanvittig bra stopper som holder pl nivå

Bogdan Stancu(meget god spiss)

Seth Johnson(free transfer)

 

Gavin Mahon var en meget sentral spiller hos meg, Sammen med Akos Buszaky. Spilte 4-2-3-1

 

Men Mahon og Mihelic sentralt, Buszaky som OMS, Kalou som spiss, og Sirl/konan på venstre, og Kalouda på høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...