Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man Utd pleier å være villige til å låne ut spillere som Dong, Lee og F.Campbell som er gode spiller i League 1 og nedover.

De ville sikkert hatt gjort det bra i Champions League.

En ting som er sikkert: Tarik Elyuonoussi er en hit på vingplass hos Inter. Jeg spiller med han på venstreving, Zlatan på topp og Suazo på høgreving.

Tarik har spilt 23 kamper, og har 8 assists og 6 mål. 5 banens beste.

Det er kanskje ikke syke tall, men det at han alltid imponerer i de viktigste kampene(kamper mot 1-4.plass på tabellen) imponerer meg.

Han får spille pga liten konkurranse om plassen, noe jeg vil fortsette å ha.

Kjøpte han for 23 mill, nå er han verdt 41.

Kommer bare til å selge han til storklubber.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Kan nevne mitt Atl. Madrid lag!

Kjører en ganske så offansiv formasjon, med stjerneskuddet Aguero på topp, ilag med Argentinske Rios. Giganttalent begge to.

--------------- Aguero - Rios -------------

Mata ----------- van der Vaart ----- Simao

-------------------------------------------

-------------------------------------------

----------------- Camacho -----------------

Lopez ----- Albiol ---- Pablo ---- Richards

------------------ Leo Franco -------------

Første sesongen ble det CL og hele pakken, men i 2. ble det store nedturer. Gjorde store forsterkninger forann min 3. sesong, som jeg er i nå, med blandt annet Albiol, Richards og Rios. Camacho spiller også fast i en alder av 18 år!

Forann neste sesong planlegger jeg å hente inn en skikkelig høyreving. Silva er drømmen per dags dato. Keeper er også litt prioritert.

Lenke til kommentar

Aguero - Rios

Mata - van der Vaart - Simao

Camacho

Lopez - Albiol - Pablo - Richards

Leo Franco

Er ikke det en litt vrien taktikk? Er Rios veldig veldig god, sånn at du er nødt å ha ham? Hadde vært et forslag å gjøre det slik:

Aguero

Camacho - Ny spiller

Lopez - Albio - Pablo - Richards

Leo Franco

Det stabiliserer midtbanen mye mer. Veien fra Camacho til kantene eller van der Vaart blir veldig lang, ellers må kantene dine ned litt, sånn at det blir en 4-4-2 Diamant formasjon. Aguero er tross alt best som offensiv midtbanespiller eller alene spiss.

Som Shade sa, spiller Silva venstreving offensiv midtbane (sentral). Messi er veldig god som høyrekant ettersom han skjærer seg inn ganske godt. Messi og Silva har vel samme prislapp? Itillegg til de Shade nevnte, kan du kjøpe Dean Bouzanis på langsikt.

Lenke til kommentar

Aguero - Rios

Camacho

Lopez - Albiol - Pablo - Richards

Leo Franco

Er ikke det en litt vrien taktikk? Er Rios veldig veldig god, sånn at du er nødt å ha ham? Hadde vært et forslag å gjøre det slik:

Aguero

Camacho - Ny spiller

Lopez - Albio - Pablo - Richards

Leo Franco

Det stabiliserer midtbanen mye mer. Veien fra Camacho til kantene eller van der Vaart blir veldig lang, ellers må kantene dine ned litt, sånn at det blir en 4-4-2 Diamant formasjon. Aguero er tross alt best som offensiv midtbanespiller eller alene spiss.

Som Shade sa, spiller Silva venstreving offensiv midtbane (sentral). Messi er veldig god som høyrekant ettersom han skjærer seg inn ganske godt. Messi og Silva har vel samme prislapp? Itillegg til de Shade nevnte, kan du kjøpe Dean Bouzanis på langsikt.

Spilte med en spil 4-2-3-1 formasjon i den 2. sesongen,og det fungerte rett og slett ikke. Slapp inn mange mål, og scoret få. Med en så offansiv formasjon som jeg kjører nå så stille ALLE lag defansivt mot meg, og skaper ingenting. Tar jeg en stor ledelse og de ligger om til en 4-2-4 elns, så tar jeg den ene spissen med som DM.

Rios er fantaistisk, spiller supert med Aguero.

Lenke til kommentar

Oi, har du ordnet lag instrukser da? Med denne formasjonen må kantene som regel være mye breddere enn den andre. Men tror nok ikke du burde gjøre dette igjen uansett siden det endte så dårlig. Hadde vært en løsning å teste dette mot "middelmådige lag", enn i en hel sesong. :p

Unnskyld btw.

Lenke til kommentar
Hehe, jo. Taktikken fungerer fantaistsik med f.eks Liverpool, men jeg fikk den ikke til å fungere optimalt med Atl. Madrid. Aguero sluttet å score, målene rant inn og poengene forsvant.

;)

Du spiller som LFC på ordtlig med Babel---Gerrad---Kuyt og Torres på topp?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...