Liddell Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Når man legger inn drakter, facepacks osv, blir det tybgre for PC-en å kjøre spillene? Har ikke en fantastisk god CPU på laptopen, Celeron 1,5 GHz og 2GB RAM. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Screen av denne Lulinha? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har ikke PrintScreen på laptopen min Han har ikke helt syke "tall", men spiller vanvittig. Også har han hatt en vanvittig foorbedring på det halve året han har vært hos meg... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som kan fortelle meg hva jeg bør gjøre for å finne gode spillere jeg kan låne. Har startet en save med Leeds og bør rykke rett opp. Prøvde å kåne Nemeth fra Liverpool, det ble godtatt, men spilleren ville ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bli sammarbeidsklubb med en god klubb og lån halve reservelaget Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bli sammarbeidsklubb med en god klubb og lån halve reservelaget har fått Manchester C som moderklubb, prøvde å låne emile Mpenza, men han ville ikke Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Man Utd pleier å være villige til å låne ut spillere som Dong, Lee og F.Campbell som er gode spiller i League 1 og nedover. De ville sikkert hatt gjort det bra i Champions League. En ting som er sikkert: Tarik Elyuonoussi er en hit på vingplass hos Inter. Jeg spiller med han på venstreving, Zlatan på topp og Suazo på høgreving. Tarik har spilt 23 kamper, og har 8 assists og 6 mål. 5 banens beste. Det er kanskje ikke syke tall, men det at han alltid imponerer i de viktigste kampene(kamper mot 1-4.plass på tabellen) imponerer meg. Han får spille pga liten konkurranse om plassen, noe jeg vil fortsette å ha. Kjøpte han for 23 mill, nå er han verdt 41. Kommer bare til å selge han til storklubber. Endret 17. mai 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Når man legger inn drakter, facepacks osv, blir det tybgre for PC-en å kjøre spillene? Har ikke en fantastisk god CPU på laptopen, Celeron 1,5 GHz og 2GB RAM. Ja. Facepacks gjør spillet ganske så mye treigere, vertfall i oppstartsfasen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan nevne mitt Atl. Madrid lag! Kjører en ganske så offansiv formasjon, med stjerneskuddet Aguero på topp, ilag med Argentinske Rios. Giganttalent begge to. --------------- Aguero - Rios ------------- Mata ----------- van der Vaart ----- Simao ------------------------------------------- ------------------------------------------- ----------------- Camacho ----------------- Lopez ----- Albiol ---- Pablo ---- Richards ------------------ Leo Franco ------------- Første sesongen ble det CL og hele pakken, men i 2. ble det store nedturer. Gjorde store forsterkninger forann min 3. sesong, som jeg er i nå, med blandt annet Albiol, Richards og Rios. Camacho spiller også fast i en alder av 18 år! Forann neste sesong planlegger jeg å hente inn en skikkelig høyreving. Silva er drømmen per dags dato. Keeper er også litt prioritert. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Silva er vell best som venstreving. Du burde sjekke ut Neri Cardozo. Og som keeper er vell Lloris, Akinfeev eller Ustari meget aktuel. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aguero - Rios Mata - van der Vaart - Simao Camacho Lopez - Albiol - Pablo - Richards Leo Franco Er ikke det en litt vrien taktikk? Er Rios veldig veldig god, sånn at du er nødt å ha ham? Hadde vært et forslag å gjøre det slik: Aguero Mata - van der Vaart - Simao Camacho - Ny spiller Lopez - Albio - Pablo - Richards Leo Franco Det stabiliserer midtbanen mye mer. Veien fra Camacho til kantene eller van der Vaart blir veldig lang, ellers må kantene dine ned litt, sånn at det blir en 4-4-2 Diamant formasjon. Aguero er tross alt best som offensiv midtbanespiller eller alene spiss. Som Shade sa, spiller Silva venstreving offensiv midtbane (sentral). Messi er veldig god som høyrekant ettersom han skjærer seg inn ganske godt. Messi og Silva har vel samme prislapp? Itillegg til de Shade nevnte, kan du kjøpe Dean Bouzanis på langsikt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aguero er tross alt best som offensiv midtbanespiller eller alene spiss. Er uenig i det. Agüero og Torres storspiller sammen. Men kanskje ikke denne Rios holder mål da... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kjøpte Tore Reginussen med Wigan og han storspiller , trodde ikke han skulle gjøre det så bra . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tenker å begynne å spille litt FM igjen, men vet noen om endel gode spillere på FM? Vet om Aguero, han skal jeg ha uansett når jeg starter å game igjen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 En liste med de jeg mener er de beste unge spillerne: - Sergio Agüero - Jèrèmy Mènèz - Lulinha - Breno - Eze-ettellerannet Garay - Babel - Marcelo - Barragàn Ingen over 20 år tror jeg... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ezequiel Garay. Et Argentinsk kjempe talent hos Racing Santander i La Liga som du burde vite om. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Aguero - Rios Mata - van der Vaart - Simao Camacho Lopez - Albiol - Pablo - Richards Leo Franco Er ikke det en litt vrien taktikk? Er Rios veldig veldig god, sånn at du er nødt å ha ham? Hadde vært et forslag å gjøre det slik: Aguero Mata - van der Vaart - Simao Camacho - Ny spiller Lopez - Albio - Pablo - Richards Leo Franco Det stabiliserer midtbanen mye mer. Veien fra Camacho til kantene eller van der Vaart blir veldig lang, ellers må kantene dine ned litt, sånn at det blir en 4-4-2 Diamant formasjon. Aguero er tross alt best som offensiv midtbanespiller eller alene spiss. Som Shade sa, spiller Silva venstreving offensiv midtbane (sentral). Messi er veldig god som høyrekant ettersom han skjærer seg inn ganske godt. Messi og Silva har vel samme prislapp? Itillegg til de Shade nevnte, kan du kjøpe Dean Bouzanis på langsikt. Spilte med en spil 4-2-3-1 formasjon i den 2. sesongen,og det fungerte rett og slett ikke. Slapp inn mange mål, og scoret få. Med en så offansiv formasjon som jeg kjører nå så stille ALLE lag defansivt mot meg, og skaper ingenting. Tar jeg en stor ledelse og de ligger om til en 4-2-4 elns, så tar jeg den ene spissen med som DM. Rios er fantaistisk, spiller supert med Aguero. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Oi, har du ordnet lag instrukser da? Med denne formasjonen må kantene som regel være mye breddere enn den andre. Men tror nok ikke du burde gjøre dette igjen uansett siden det endte så dårlig. Hadde vært en løsning å teste dette mot "middelmådige lag", enn i en hel sesong. Unnskyld btw. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehe, jo. Taktikken fungerer fantaistsik med f.eks Liverpool, men jeg fikk den ikke til å fungere optimalt med Atl. Madrid. Aguero sluttet å score, målene rant inn og poengene forsvant. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hehe, jo. Taktikken fungerer fantaistsik med f.eks Liverpool, men jeg fikk den ikke til å fungere optimalt med Atl. Madrid. Aguero sluttet å score, målene rant inn og poengene forsvant. Du spiller som LFC på ordtlig med Babel---Gerrad---Kuyt og Torres på topp? Endret 19. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå