Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Fantastisk laginsats og godt resultat, selv om det var CL kval. mot et lag jeg aldri hadde hørt om :tease:

 

197358.jpeg

 

Tar også gjerne imot tips til spillerinnstillinger som fungerer på Gerrard, sliter litt med å få han til å fungere i sin OMS rolle. Spiller 4-2-3-1 som Liverpool har gjort i det siste.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det like før jeg hopper ned til lavere divisjoner, altså. Kanskje en eller to sesonger til i toppen, så Cambridge etc ...

 

Eller skal jeg ta over et lag i Italia for første gang siden CM 4? (jeg er slett ingen fan av italiensk fotball, forstår dere)

Hvorfor er du ingen fan av italiensk fotball? Spillestieln blir hva du gjør den til ;)

Lenke til kommentar
Fantastisk laginsats og godt resultat, selv om det var CL kval. mot et lag jeg aldri hadde hørt om :tease:

 

197358.jpeg

 

Tar også gjerne imot tips til spillerinnstillinger som fungerer på Gerrard, sliter litt med å få han til å fungere i sin OMS rolle. Spiller 4-2-3-1 som Liverpool har gjort i det siste.

 

han synes jeg fungerer best som MH eller OMH .

Lenke til kommentar
Hvor gammel er ham?

Er i 2011, tror han er blitt 22 år

 

han synes jeg fungerer best som MH eller OMH .

 

Ok, kanskje jeg skal prøve det. Tar fortsatt imot forslag til spillerinstrukser for både Gerrard som OMS og OMH :)

Sett han som offensiv siden du bruker Lucas eller masche som DM? Også setter du stikkpassninger og crossballer, kanskje litt kreativ frihet.

Lenke til kommentar

Får du Vela for free-transfer burde du absolutt sikre deg ham. Jeg kjøpte ham, for å være ærlig, for 500M.

 

La ham spille reservelags fotball i ca. 1 sesong og bruk ham som backup. Rundt 24-25 årene er han en verdensklasse spiss som også fungerer glimrende som offensiv midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Ja, Da var jeg ferdig med en svært suksesfull sesong med Sheff utd.

Dette er nå min tredje sesong og er overrasket hvor fort det gikk å få en CL plass.

Etter 10 plass i PL forrige sesong endte jeg på 3.plass denne sesongen her.

 

Jeg vil ikke si at jeg har en veldig god og bred stall, men tydeligvis holdt det helt fint.

Jeg har vel bare å takke vidundergutten Billy Sharp med sine 44 mål i PL denne sesongen og

han ble også prisen som Englands beste spiller og toppscorer.

 

Sharp avgjorde også FA cup finalen med en frekk lobb fra utsiden av 16-meteren..

 

 

post-127816-1210862025_thumb.jpg

 

Endelig plassering

post-127816-1210861980_thumb.jpg

 

Sesongens stall

post-127816-1210862100_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...