Varmo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Fantastisk laginsats og godt resultat, selv om det var CL kval. mot et lag jeg aldri hadde hørt om Tar også gjerne imot tips til spillerinnstillinger som fungerer på Gerrard, sliter litt med å få han til å fungere i sin OMS rolle. Spiller 4-2-3-1 som Liverpool har gjort i det siste. Endret 12. mai 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du som poster disse liverpool-bildene. Hvor har du fått den kule lay-outen i spillet fra? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skinet jeg bruker heter Flex og kan lastes ned her. Er veldig fornøyd med det selv. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 er nå i full gang med ses 4, ligger på første plass 3poeng foran porsmoth, har en gjenomsnitsalder på 22år i troppen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 er nå i full gang med ses 4, ligger på første plass 3poeng foran porsmoth, har en gjenomsnitsalder på 22år i troppen. Hvilket lag? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skinet jeg bruker heter Flex og kan lastes ned her. Er veldig fornøyd med det selv. Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? Har lagt flex folderen under skins i Football Manager 2008-mappen, men skjer ingenting. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 må jo gå inn på innstillinger da XD Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lyd og et eller annet i instillinger. Untick skin cache.. Untick og tick skin ved bekreftelse. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Har gjort det, men ingenting skjer... EDIT: Nå gikk det Endret 14. mai 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå er det like før jeg hopper ned til lavere divisjoner, altså. Kanskje en eller to sesonger til i toppen, så Cambridge etc ... Eller skal jeg ta over et lag i Italia for første gang siden CM 4? (jeg er slett ingen fan av italiensk fotball, forstår dere) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå er det like før jeg hopper ned til lavere divisjoner, altså. Kanskje en eller to sesonger til i toppen, så Cambridge etc ... Eller skal jeg ta over et lag i Italia for første gang siden CM 4? (jeg er slett ingen fan av italiensk fotball, forstår dere) Hvorfor er du ingen fan av italiensk fotball? Spillestieln blir hva du gjør den til Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Carlos Velas kontrakt har gått ut, bør jeg hente han? har er en grei spiller, men sammenlignet med andre spillere i troppen min som Torres, Owen og Cacia er han ikke den beste... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fantastisk laginsats og godt resultat, selv om det var CL kval. mot et lag jeg aldri hadde hørt om Tar også gjerne imot tips til spillerinnstillinger som fungerer på Gerrard, sliter litt med å få han til å fungere i sin OMS rolle. Spiller 4-2-3-1 som Liverpool har gjort i det siste. han synes jeg fungerer best som MH eller OMH . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 han synes jeg fungerer best som MH eller OMH . Ok, kanskje jeg skal prøve det. Tar fortsatt imot forslag til spillerinstrukser for både Gerrard som OMS og OMH Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor gammel er ham? Er i 2011, tror han er blitt 22 år han synes jeg fungerer best som MH eller OMH . Ok, kanskje jeg skal prøve det. Tar fortsatt imot forslag til spillerinstrukser for både Gerrard som OMS og OMH Sett han som offensiv siden du bruker Lucas eller masche som DM? Også setter du stikkpassninger og crossballer, kanskje litt kreativ frihet. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Får du Vela for free-transfer burde du absolutt sikre deg ham. Jeg kjøpte ham, for å være ærlig, for 500M. La ham spille reservelags fotball i ca. 1 sesong og bruk ham som backup. Rundt 24-25 årene er han en verdensklasse spiss som også fungerer glimrende som offensiv midtbanespiller. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, Da var jeg ferdig med en svært suksesfull sesong med Sheff utd. Dette er nå min tredje sesong og er overrasket hvor fort det gikk å få en CL plass. Etter 10 plass i PL forrige sesong endte jeg på 3.plass denne sesongen her. Jeg vil ikke si at jeg har en veldig god og bred stall, men tydeligvis holdt det helt fint. Jeg har vel bare å takke vidundergutten Billy Sharp med sine 44 mål i PL denne sesongen og han ble også prisen som Englands beste spiller og toppscorer. Sharp avgjorde også FA cup finalen med en frekk lobb fra utsiden av 16-meteren.. Endelig plassering Sesongens stall Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Imponerende, og Billy Sharp kommer til å bli stor, det lover jeg deg. Men er ikke taktikken hentet fra FMNorge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå