Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen takler ikke å spille dette lenger jeg altså.. Blir så griseforbanna når jeg faen meg ikke greier og vinne en eneste jævla kamp samma faen hva jeg gjør forno.. Samma faen om det er United eller Fulham så slipper jeg inn idiotiske mål. Og det med Liverpool som er et av de tryggeste lagene defensivt. Pokker altså.. Overdriver litt nå, men det er ikke langt i fra.. Slipper stort sett inn flere mål i hver eneste kamp, men noen ganger er jeg heldig og scorer flere.. Faen altså..

Lenke til kommentar

Kjøpte tre nye spillere med United (Adu, Walcott og Jelle van Damme), og i den første kampen deres (treningskamp mot Derby) blir alle utvist, selv om jeg hadde satt lette taklinger, lite press og ganske lavt tempo. Det var heller ingen spesielle instrukser på noen av motstanderens spillere, og i tillegg hadde jeg at hele laget skulle nyte kampen på teamtalk.

Makes no sense to me.

Lenke til kommentar

I løpet av de siste dagene har tinga på bordet fått hard medfart fordi, som dere sier, spillerne gjør helt idiotiske ting. Hvordan er det f.eks mulig å bomme aleine med keeper 3 ganger hver kamp!? Og hvordan er det mulig, som iRoman sier, å få utvist 2-3 spillere på den minst intensive taktikken!?

Jeg må slutte å spille eller så kommer det til å gå ut over vinduer og det som er;)

Lenke til kommentar

Jeg er også skjikkelig forbanna nå. Jeg eier rett og slett spillet mot Real Madrid og presser dem tilbake i 90 minutter har masse alene med keeper, får til og med straffe og Real får utvisning, men de vinner faen meg 3-1. Hvordan i helvete er det mulig..

Går snart berserk med balltre, møkkaspill!

Lenke til kommentar

Haha, her kommer det fram ser jeg. Fy faen å temperament jeg egentlig har altså, ødela musa i går, for en liten stund før jeg fiksa den.. :p Men sånn går det når jeg får så jævlig mye idiotiske mål i mot, faen til drittspill. dessverre er jeg avhengig allerede etter at jeg gjorde en relativt god første sesong..

Lenke til kommentar

Da var 1. sesongen min ferdig og endte som en skuffelse. Vant Liga-cup og FA-cup men kom på 3. plass i PL og tapte semi'n i CL pga. at laget mitt raknet fullstendig og slapp inn 3 (!!) mål de siste 10 minuttene. Nå skal gode gamle Iaquinta hentes inn for å se om han er like magisk som han var på 07.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...