Raste Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Sånn euro og norske kroner? Gå på innstillinger Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Sånn euro og norske kroner? Gå på innstillinger Ikke euro, pund er det jeg bruker men jeg fant fram og det er godt med så mange valutaer å velge og vrake mellom... Lenke til kommentar
pregra Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om en god spiller til rundt 80 mill? Quaresma... Jeg satser på å få ham til LFC i januar får 80-100 millioner... Hvordan skifter man pengenhet BTW? Fikk du han for den prisen? På mitt Manchester City-game krever porto 225 mill for han! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk du han for den prisen? På mitt Manchester City-game krever porto 225 mill for han! Nope, jeg er straks ferdig med november så det gjenstår en stund før jeg prøver meg... Men 225 mill! Har de inhalert noe ulovig? Jeg får se... Gidder du å sjekke prisen på Alves? Verdien hans ligger på 225 mill, da skal de vel ha 500 mill? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Faen takler ikke å spille dette lenger jeg altså.. Blir så griseforbanna når jeg faen meg ikke greier og vinne en eneste jævla kamp samma faen hva jeg gjør forno.. Samma faen om det er United eller Fulham så slipper jeg inn idiotiske mål. Og det med Liverpool som er et av de tryggeste lagene defensivt. Pokker altså.. Overdriver litt nå, men det er ikke langt i fra.. Slipper stort sett inn flere mål i hver eneste kamp, men noen ganger er jeg heldig og scorer flere.. Faen altså.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Liker ikke den nye kampmotoren. Spillet flyter ikke like bra som det gjorde på 2007, og jeg merker ikke taktiske forskjeller like bra. Hmm. Endret 21. oktober 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte tre nye spillere med United (Adu, Walcott og Jelle van Damme), og i den første kampen deres (treningskamp mot Derby) blir alle utvist, selv om jeg hadde satt lette taklinger, lite press og ganske lavt tempo. Det var heller ingen spesielle instrukser på noen av motstanderens spillere, og i tillegg hadde jeg at hele laget skulle nyte kampen på teamtalk. Makes no sense to me. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 I løpet av de siste dagene har tinga på bordet fått hard medfart fordi, som dere sier, spillerne gjør helt idiotiske ting. Hvordan er det f.eks mulig å bomme aleine med keeper 3 ganger hver kamp!? Og hvordan er det mulig, som iRoman sier, å få utvist 2-3 spillere på den minst intensive taktikken!? Jeg må slutte å spille eller så kommer det til å gå ut over vinduer og det som er;) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er også skjikkelig forbanna nå. Jeg eier rett og slett spillet mot Real Madrid og presser dem tilbake i 90 minutter har masse alene med keeper, får til og med straffe og Real får utvisning, men de vinner faen meg 3-1. Hvordan i helvete er det mulig.. Går snart berserk med balltre, møkkaspill! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Faen å, Ronaldo har bommet på tre straffer iløpet av 4 kamper. Er det mulig? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, her kommer det fram ser jeg. Fy faen å temperament jeg egentlig har altså, ødela musa i går, for en liten stund før jeg fiksa den.. Men sånn går det når jeg får så jævlig mye idiotiske mål i mot, faen til drittspill. dessverre er jeg avhengig allerede etter at jeg gjorde en relativt god første sesong.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det neste blir vel drap fordi noen taper noen kamper på rad:D Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Som jeg pleier å si hver eneste sesong med nytt FM-spill: Jeg vil ha patch. Nå! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Da var 1. sesongen min ferdig og endte som en skuffelse. Vant Liga-cup og FA-cup men kom på 3. plass i PL og tapte semi'n i CL pga. at laget mitt raknet fullstendig og slapp inn 3 (!!) mål de siste 10 minuttene. Nå skal gode gamle Iaquinta hentes inn for å se om han er like magisk som han var på 07. Endret 22. oktober 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det noe spesielt man kan gjøre for å få innvilget arbeidstillatelse? Prøvde å kjøpe Kerlon. Kontrakten var i orden og alt, men arbeidstillatelsen blei avslått. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Du har vel han på laget nå? Bare at han har en wp-ikon ved siden av og ikke kan spille pga. manglende arbeidstillatelse? I så fall kan du prøve å fornye kontrakten hans slik at han kanskje kan få en arbeidstillatelse. Sjeldent dette går, så hvis det ikke hjelper så må du nok sende han på lån til en belgisk klubb. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Nope, overgangen ble automatisk avbrutt selv om han hadde godtatt kontrakten og alt.. Dette var på siste dag av overgangsvinduet, så får jobbe med det til januar igjen. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Som jeg har forstått det (fra tidligere versjoner), så er det slik at om en arbeidstillatelse blir avslått så er det ingen måte å få den spilleren til klubben ... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Kerlon er uansett ikke et så stort talent IMO. Bojan og Ñiguez er langt bedre. Anbefaler deg forresten å sjekke Jose Baxter (elns) på Everton U18, Dan Gosling på Plymouth, Henri Lansbury, Mark Randall og Rhys Murphy på Arsenal U18. Må speides seff (siden potensialet varierer fra game til game), men alle kan bli gode spillere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Faen nå holdt det på å rakne helt for meg her. Spilte med Liverpool med 4-1-3-2 mot Paris st Germain. Når det er 70min spilt leder jeg 4-1, men de siste 20 minuttene scorer de faen meg 3 mål til 4-4. Fy faen jeg trodde jeg skulle.. ja! Helvete til piss altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå