TeggY Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ferdig med min 2. sesong nå, og har hatt 2 gode sesonger. Vurderte å selge Tevez før sesongen, men det er jeg glad jeg ikke gjorde. 50 mål denne sesongen bør være mer enn godkjent! Dog har jeg litt problemer med spillerne mine. Jeg solgte Michael Carrick for å få litt mer plass til andre spillere på midtbanen, og pga det salget har Evra sagt at han vil bytte klubb. Dritt altså. Og jeg får heller ikke inn venstrebacken jeg vil ha. Prøver meg på Chiellini, men juventus skal ha 1,6 føkkings milliarder for ham, det er jo helt sykt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) I fjerde sesong med Liverpool. 1 sesong: 3 plass PL, 8 delsfianlen i CL 2 sesong: 1 plass PL, semifinalen i CL 3 sesong: 2 plass PL, Vant CL 4 sesong: leder serien, kommet til kvartfinalen. Har dessuten flere uviktige titler i FA cupen og ligacupen. Og vant klubb VM Endret 10. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan er det btw ang. trenerjobb på landslag? Kan jeg jobbe både med klubb og landslag eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan er det btw ang. trenerjobb på landslag? Kan jeg jobbe både med klubb og landslag eller? Det går, har fått tilbud om det engang, da for Argentina, men takket nei, ville konsentrere meg om klubben Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk tilbud fra Enland, men takket nei.... Er drit kjedelig å bare være landslag sjef Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvordan er det btw ang. trenerjobb på landslag? Kan jeg jobbe både med klubb og landslag eller? Ja du kan være både landslagsjef og trener for klubben din samtidig. Jeg fikk tilbud fra Elfenbenskysten etter min første sesong i Liverpool, tok bronsje i både AM og VM. Så før jeg startet min fjerde sesong med LFC søkte jeg på jobben som Englands landslagssjef og jeg fikk den jobben. Artig å ha noe å gjøre i landslagspausene også Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Tok en pause fra United saven med Chelsea taktikk. Bestemte meg for å begynne igjen, men så ble det evig kjedelig. Tar pause fra saven med denne stallen. Som dere ser må jeg benke profiler som Ever Banega, Jose Baxter, Matias Fernandez, Jonathan Evans, Samir Nasri, Sergio Aguero og Lomski. (En av dem som utvikler seg mest i hele spillet) Endret 11. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Lomski utvikler seg enormt. Samme gjør Lehtovaara (litt usikker på stavingen her) som også spiller på det samme finske laget. Og Aritalo kan man jo kjøpe med en gang som enten en tippeligastjerne eller helt grei backup for de beste storklubbene. Men han blir nesten ikke noe bedre, han er så og si ferdigutviklet. Både Lomski og Lehtovaara (keeper) blir bedre, men det tar mye lengre tid. Det gjelder ihvertfall for den originale utgaven (jeg har ikke patchet spillet, kommer jo like mange nye bugs som de fikser gamle virker det som ) Endret 12. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Rickman Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan noen hjelpe meg med noe? Mine talenter blir nesten ikke bedre. Av de jeg har kjøpt er det nesten bare Dalla Valle som viser fremgang. Andre stortalenter som Sherman Cardenas og Erlend Thorvaldsen spiller fast på A-laget (Tromsø), og de har jeg ikke merket noe som helst forbedring på etter en hel sesong + noen kamper. Trenerne mine er ikke dårlige til å jobbe med juniorspillere. Hvordan får jeg de til å utvikle seg? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei, Jeg er i 3 sesong med Sheff Utd og var sånn passe fornøyd med en 11 eller 12 plass i PL sist sesong, husker ikke helt. Har ikke den største og beste stallen å skryte av, men den duger. Noen som har et tips til en spiller jeg kan kjøpe? Har 144 igjen av Transferbudsjett Jeg får Nicholas Millan senere i sesongen og Altidore står uheldigvis uten arbeidstillatelse. Endret 12. mai 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Daniele Cacia som spiss er helt super... I hvilke posisjoner trenger du spillere? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En solid venstre bekk og en spiss Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bale er vel noe dyr kanskje? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, 144 millioner var for lite. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, 144 millioner var for lite. Hvorfor bruker du ikke Maduro og Andreassen fast, de er jo klasse spillere begge to!!! Venstre back posisjon..hmmm. Ta deg en titt på Ragnar Klavan, eller Mikael Silvestre Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 vet at de er ren klasse, men har så mange i de posisjonene nå,, må få renska litt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Spiss: Danny Haynes....Han anbefales på det varmeste av meg ihvertfall Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Henri Saivet er vel en glimrende og svært billig spiss. Riktig nok et utviklingsprosjekt, men han blir god. Hadde han i ca en sesong når jeg var Newcastle, og han forbedret seg i halvparten av alle statsa. Han hadde nok havnet på førstelaget etterhvert, hadde det ikke vært for at savegamen klikka. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Patrick Lomski kan du også prøve deg på. Blir verdensklasse spiss rundt 25årene. Fikk han gratis da han var arbeidsledig forså å selge ham for 300M. PS: Solgte ham som 24 åring. Tar lang tid å utvikle ham, og da mener jeg lang tid. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg er egentlig Stor fornøyd med Billy Sharp. Har jo Zeefuik og Torje som kan spille som spiss. Skulle gjerne ha hatt Altidore med Arbeidstillatelse. Saivet vil ikke komme til meg.. Snakker bare om utviklingen i klubben bla bla bla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå