Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Ferdig med min 2. sesong nå, og har hatt 2 gode sesonger. Vurderte å selge Tevez før sesongen, men det er jeg glad jeg ikke gjorde. 50 mål denne sesongen bør være mer enn godkjent!

Dog har jeg litt problemer med spillerne mine. Jeg solgte Michael Carrick for å få litt mer plass til andre spillere på midtbanen, og pga det salget har Evra sagt at han vil bytte klubb. Dritt altså.

Og jeg får heller ikke inn venstrebacken jeg vil ha. Prøver meg på Chiellini, men juventus skal ha 1,6 føkkings milliarder for ham, det er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fjerde sesong med Liverpool.

 

1 sesong: 3 plass PL, 8 delsfianlen i CL

2 sesong: 1 plass PL, semifinalen i CL

3 sesong: 2 plass PL, Vant CL

4 sesong: leder serien, kommet til kvartfinalen.

 

Har dessuten flere uviktige titler i FA cupen og ligacupen. Og vant klubb VM :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Hvordan er det btw ang. trenerjobb på landslag? Kan jeg jobbe både med klubb og landslag eller?

 

Ja du kan være både landslagsjef og trener for klubben din samtidig. Jeg fikk tilbud fra Elfenbenskysten etter min første sesong i Liverpool, tok bronsje i både AM og VM. Så før jeg startet min fjerde sesong med LFC søkte jeg på jobben som Englands landslagssjef og jeg fikk den jobben. Artig å ha noe å gjøre i landslagspausene også :)

Lenke til kommentar

Tok en pause fra United saven med Chelsea taktikk. Bestemte meg for å begynne igjen, men så ble det evig kjedelig. Tar pause fra saven med denne stallen.

 

Som dere ser må jeg benke profiler som Ever Banega, Jose Baxter, Matias Fernandez, Jonathan Evans, Samir Nasri, Sergio Aguero og Lomski.

(En av dem som utvikler seg mest i hele spillet)

post-152215-1210530877_thumb.jpg

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Lomski utvikler seg enormt. Samme gjør Lehtovaara (litt usikker på stavingen her) som også spiller på det samme finske laget. Og Aritalo kan man jo kjøpe med en gang som enten en tippeligastjerne eller helt grei backup for de beste storklubbene. Men han blir nesten ikke noe bedre, han er så og si ferdigutviklet. Både Lomski og Lehtovaara (keeper) blir bedre, men det tar mye lengre tid.

 

Det gjelder ihvertfall for den originale utgaven (jeg har ikke patchet spillet, kommer jo like mange nye bugs som de fikser gamle virker det som :()

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med noe?

 

Mine talenter blir nesten ikke bedre. Av de jeg har kjøpt er det nesten bare Dalla Valle som viser fremgang. Andre stortalenter som Sherman Cardenas og Erlend Thorvaldsen spiller fast på A-laget (Tromsø), og de har jeg ikke merket noe som helst forbedring på etter en hel sesong + noen kamper. Trenerne mine er ikke dårlige til å jobbe med juniorspillere. Hvordan får jeg de til å utvikle seg?

Lenke til kommentar

Hei, Jeg er i 3 sesong med Sheff Utd og var sånn passe fornøyd med en 11 eller 12 plass i PL sist sesong, husker ikke helt. Har ikke den største og beste stallen å skryte av, men den duger.

 

post-127816-1210578940_thumb.png

 

Noen som har et tips til en spiller jeg kan kjøpe? Har 144 igjen av Transferbudsjett

Jeg får Nicholas Millan senere i sesongen og Altidore står uheldigvis uten arbeidstillatelse.

Endret av Noobish Geek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...