Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd.

Som du sier har jeg solgt evig mange. Fikk jo Saivet for 30M forså å selge han for 250M. Har hatt en del sånne feige kjøp-salg. Ganske feig taktikk og politikk jeg kjører, men måtte bare få mitt dream team. :) Lite realistisk og kjedelig egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått så mange penger egentlig heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som opplever at Elyounoussi blir stjerne i andre klubber?

Spiller som United. Elyounoussi ble solgt til Wolsburg i juni 07, der han spilte bra, så ble han solgt for 130m NOK til Wigan i juni 08, der han er den beste spilleren, og titt og ofte på ukens premier league-lag.

Speiderene mine kaller han et flott kjøp, og sier jeg må ut med 180m for å signere han.

 

Definitivt den dyreste(og kanskje den beste) nordmannen i spillet.

Gamst ble forresten solgt til Udinese da B.Burn rykte ned. Riise er benket på Liverpool.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd.

Som du sier har jeg solgt evig mange. Fikk jo Saivet for 30M forså å selge han for 250M. Har hatt en del sånne feige kjøp-salg. Ganske feig taktikk og politikk jeg kjører, men måtte bare få mitt dream team. :) Lite realistisk og kjedelig egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått så mange penger egentlig heller.

 

du får mange penger via juks :p

Lenke til kommentar
Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd.

Som du sier har jeg solgt evig mange. Fikk jo Saivet for 30M forså å selge han for 250M. Har hatt en del sånne feige kjøp-salg. Ganske feig taktikk og politikk jeg kjører, men måtte bare få mitt dream team. :) Lite realistisk og kjedelig egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått så mange penger egentlig heller.

 

du får mange penger via juks :p

Morsomt. Fikk nesten latterkick.

Du er dum.

 

Bare så det er sagt så måtte jeg gamble med å selge spillere uten å ha erstattere. Der tapte jeg selvfølgelig mye...

Lenke til kommentar
Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd.

Som du sier har jeg solgt evig mange. Fikk jo Saivet for 30M forså å selge han for 250M. Har hatt en del sånne feige kjøp-salg. Ganske feig taktikk og politikk jeg kjører, men måtte bare få mitt dream team. :) Lite realistisk og kjedelig egentlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått så mange penger egentlig heller.

 

du får mange penger via juks :p

Morsomt. Fikk nesten latterkick.

Du er dum.

 

Bare så det er sagt så måtte jeg gamble med å selge spillere uten å ha erstattere. Der tapte jeg selvfølgelig mye...

 

 

var ikke ment som en fornermelse bare en dårlig spøk

Lenke til kommentar

Da var min første sesong som Liverpool manager over, endte med en 4 plass i ligaen ledet lenge, men fikk en motgangsperiode etter jul og måtte se de tre andre store klatre forbi meg. Kom til kvartfinalen i CL der jeg røk ut mot Arsenal på bortemålsregelen. 6 runde i FA cupen og reservene røk ut i 3 runde i ligacupen. Babel, Torres og Riise (!) ble plukket ut på Årets Lag i PL. Under kommer screenshot av tabellen, stallen med taktikken jeg brukte i de siste kampene og profilen til toppscorer Torres. Håper på å forsterke stallen ytteligere i sommer og få solgt unna noe stallfyll.

 

196070.jpeg

 

196071.jpeg

 

196072.jpeg

Lenke til kommentar

Da var Ruben sikret, prioriterer ikke venstrekant med det første da Babel spiller enormt bra i den rollen så langt. Tar fortsatt gjerne imot tips fra alle som har spilt med Liverpool (eller andre lag) til spillere (førstelag og talenter), taktikk osv. trenger all hjelpen jeg kan få etter som jeg har fortalt styret at jeg har ambisjoner om å bli mester kommende sesong.

Lenke til kommentar

Nettopp startet med Real Madrid, får se hvordan det går.

Gikk lei av Man utd-saven min der jeg spilte 2 sesonger.

1.sesong endte i CL-kvartfinale og ligagull. 2.sesong gikk bare nedover. Mye grunnet dumt salg av Rooney(solgt for 300, men fikk bare 100 av dem til å handle for) og langtidsskader(3 mnd ++) på spillere som Ben Arfa, Nani og C.Ronaldo.

Lenke til kommentar
Da var Ruben sikret, prioriterer ikke venstrekant med det første da Babel spiller enormt bra i den rollen så langt. Tar fortsatt gjerne imot tips fra alle som har spilt med Liverpool (eller andre lag) til spillere (førstelag og talenter), taktikk osv. trenger all hjelpen jeg kan få etter som jeg har fortalt styret at jeg har ambisjoner om å bli mester kommende sesong.

Billige talenter som bør kjøpes tidligst mulig:

 

Saivet

Zapata

Breno

Banega

Wijnaldum

Guzman

Zapata

Barnes

 

Finnes jo dyrere talenter / ungespillere som Fernandez (150M?), Carlos Vela, Gareth Bale, osv.

Lenke til kommentar
Da var Ruben sikret, prioriterer ikke venstrekant med det første da Babel spiller enormt bra i den rollen så langt. Tar fortsatt gjerne imot tips fra alle som har spilt med Liverpool (eller andre lag) til spillere (førstelag og talenter), taktikk osv. trenger all hjelpen jeg kan få etter som jeg har fortalt styret at jeg har ambisjoner om å bli mester kommende sesong.

 

Hva måtte du ut med for Ruben? Jeg betalte 5,75 mill pund for ham, og nå tre sesonger senere er han verdt 18,5 mill ;)

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke noe lag å spille en seriøs save med!

Frustrert.

 

Jeg er en medgangspiller, liker å spille med rike lag som ofte vinner, lag der jeg kan få nesten hvilken som helst spiller.

Men selv med Real Madrid ble ikke gnisten tent.

United er det laget jeg liker best, men har vært dem så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...