Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Holder på å spille på en game med broren min og fetteren min, jeg er United, og gikk fra å vinne 4-2 mot Liverpool, til å tape 4-0 mot Chelsea...Det skiller smale marginer her ass xD

Har handlet inn:

Tore Reginiussen (Reserve,utviklingsprosjekt)

Mamadou Sakho (Andre valg på venstreback, og midtstopperplassen til Vidic)

Tarik Elyounossi (Utviklingsprosjekt)

Rene Mihelic (Andre valg på venstrevingen foran Nani, Giggs som tredjevalg)

Jeremy Menez (Styrke til spissplassen)

Landon Donovan (Enda en spiss til å forstreke)

Danny Haynes (3. valget på spissen, scorer flotte mål)

Geogino Wijnaldum (Utviklingsprosjekt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to start ellevere jeg veksler mellom, og den ene er ganske så offensiv. Skal nå spille CL finale mot Arsenal, og håper at en seier kan få Fabregas til meg ettersom han sa til media at han var lysten på flere trofeer. Så jeg lurer på, hvilken bør jeg bruke?

Versjon 1:

2pydj7b.jpg

Det må bli sånn ettersom både Vela, Fernandez, Aguero og Rooney er offensive. Det blir litt mye for Garay og Richard føler jeg. Det tar for lang tid fra forsvarfireren til Aguero og Fernandez, men denne taktikken pleier jeg å bruke mot svakere lag og det ender som oftest med 4+ mål.

Versjon 2:

2di3f3r.jpg

Dette er den sikreste, men det sier i seg selv at jeg enten må vrake Fernandez, Vela, Rooney eller Aguero til fordel for Banega.

... så hvilken formasjon tror folket er best? Takker på forhånd! :thumbup:

EDIT: Hadde det blitt bedre om jeg kjøpte Miguel Veloso eller Marek Hamsik?

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Den første taktikken var litt offensiv, du får i såfall sette alle forsvarernes mentalitet til defensiv. Ellers er det dritgode spillere alle sammen. Ville hentet inn Hamsik eller De Rossi til midtbanen din though.

Edit: Glemte å svare på spørsmålet. Jeg ville valgt taktikk nummer 2, Banega kan balansere den midtbanen mer enn Fernandez og Aguero

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar

Er i 2012-2013. Skal sies at jeg prøvde en helt ny politikk, - og lyktes. :) Solgte for så å si alle United spillerne utenom Rooney og Ronaldo fra førstelaget. :dontgetit:

Husker noen av kjøpene. Messi kostet 1 milliard, Silva kostet 700M, Carlos Vela kostet 500M, Fernandez kostet 290M, Ezequiel Garay kostet 250M, Aguero kostet 300M (?), Richards kostet 350M-380M, Sergio Ramos kostet 380M, Gareth Bale kostet 250M og Banega kostet 50M. (Mitt første kjøp)

Garay hadde en klausul på 250M, Ramos hadde en klausul 380M, Fernandez hadde en klausul på 290M og Silva hadde en klausul på 700M. Bojan har en klausul på 290M nå og han skal bli mitt neste mål.

Du kan se stallen da, er ikke den bredeste og sikreste, men kvalitet har den! ;)

post-152215-1210079190_thumb.jpg

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Er i 2012-2013. Skal sies at jeg prøvde en helt ny politikk, - og lyktes. :) Solgte for så å si alle United spillerne utenom Rooney og Ronaldo fra førstelaget. :dontgetit:

Husker noen av kjøpene. Silva og Messi kostet 1 milliard hver, Carlos Vela kostet 500M, Fernandez kostet 290M, Ezequiel Garay kostet 250M, Aguero kostet 300M (?), Richards kostet 350M-380M, Sergio Ramos kostet 380M, Gareth Bale kostet 250M og Banega kostet 50M. (Mitt første kjøp)

Du kan se stallen da, er ikke den bredeste og sikreste, men kvalitet har den! ;)

synes egentlig måten du spiller på blir kjedlig og lite realistisk

Lenke til kommentar

Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd.

Lenke til kommentar
Jeg vil laste ned en facepack med Fenerbache, hvor lagrer jeg den?

dokumenter/sports interactive/Football manager 08/graphics/faces/.....

les denne

Hjalp lite da jeg ikke vet hva ligaen heter.

Turkish premier division, Turkcell Süperlig/Superlig og Superlig/Süperlig funket ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...