Sameboe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Holder på å spille på en game med broren min og fetteren min, jeg er United, og gikk fra å vinne 4-2 mot Liverpool, til å tape 4-0 mot Chelsea...Det skiller smale marginer her ass xD Har handlet inn: Tore Reginiussen (Reserve,utviklingsprosjekt) Mamadou Sakho (Andre valg på venstreback, og midtstopperplassen til Vidic) Tarik Elyounossi (Utviklingsprosjekt) Rene Mihelic (Andre valg på venstrevingen foran Nani, Giggs som tredjevalg) Jeremy Menez (Styrke til spissplassen) Landon Donovan (Enda en spiss til å forstreke) Danny Haynes (3. valget på spissen, scorer flotte mål) Geogino Wijnaldum (Utviklingsprosjekt) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Valencia forhandlet om Silva for 664 mill. med 450 millionene som avdrag i 12 månder, har bare 518 mill til overganger, men vil de tfunke med avdrag? Endret 3. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei, du må ha alle pengene der og da, og så blir de dratt ifra litt etter litt når avtalen er i boks. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ivar Morten Normark i trenerstabbet til England, mest pågrunn av min tid der, men han ble der i alle år!!! Jeg har ansatt Tom Nordlie som min nye U20 sjef for England Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg har to start ellevere jeg veksler mellom, og den ene er ganske så offensiv. Skal nå spille CL finale mot Arsenal, og håper at en seier kan få Fabregas til meg ettersom han sa til media at han var lysten på flere trofeer. Så jeg lurer på, hvilken bør jeg bruke? Versjon 1: Det må bli sånn ettersom både Vela, Fernandez, Aguero og Rooney er offensive. Det blir litt mye for Garay og Richard føler jeg. Det tar for lang tid fra forsvarfireren til Aguero og Fernandez, men denne taktikken pleier jeg å bruke mot svakere lag og det ender som oftest med 4+ mål. Versjon 2: Dette er den sikreste, men det sier i seg selv at jeg enten må vrake Fernandez, Vela, Rooney eller Aguero til fordel for Banega. ... så hvilken formasjon tror folket er best? Takker på forhånd! EDIT: Hadde det blitt bedre om jeg kjøpte Miguel Veloso eller Marek Hamsik? Endret 4. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Den første taktikken var litt offensiv, du får i såfall sette alle forsvarernes mentalitet til defensiv. Ellers er det dritgode spillere alle sammen. Ville hentet inn Hamsik eller De Rossi til midtbanen din though. Edit: Glemte å svare på spørsmålet. Jeg ville valgt taktikk nummer 2, Banega kan balansere den midtbanen mer enn Fernandez og Aguero Endret 5. mai 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ok, takk. Du har helt rett i det du sier. Vant 4-1 forresten. EDIT: Jeg kjøpte nettopp Silva. Luksusproblemer deluxe... Endret 5. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil laste ned en facepack med Fenerbache, hvor lagrer jeg den? dokumenter/sports interactive/Football manager 08/graphics/faces/..... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil laste ned en facepack med Fenerbache, hvor lagrer jeg den?dokumenter/sports interactive/Football manager 08/graphics/faces/..... les denne Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ok, takk. Du har helt rett i det du sier. Vant 4-1 forresten. EDIT: Jeg kjøpte nettopp Silva. Luksusproblemer deluxe... hva slag år er du i ? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er i 2012-2013. Skal sies at jeg prøvde en helt ny politikk, - og lyktes. Solgte for så å si alle United spillerne utenom Rooney og Ronaldo fra førstelaget. Husker noen av kjøpene. Messi kostet 1 milliard, Silva kostet 700M, Carlos Vela kostet 500M, Fernandez kostet 290M, Ezequiel Garay kostet 250M, Aguero kostet 300M (?), Richards kostet 350M-380M, Sergio Ramos kostet 380M, Gareth Bale kostet 250M og Banega kostet 50M. (Mitt første kjøp) Garay hadde en klausul på 250M, Ramos hadde en klausul 380M, Fernandez hadde en klausul på 290M og Silva hadde en klausul på 700M. Bojan har en klausul på 290M nå og han skal bli mitt neste mål. Du kan se stallen da, er ikke den bredeste og sikreste, men kvalitet har den! Endret 6. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er i 2012-2013. Skal sies at jeg prøvde en helt ny politikk, - og lyktes. Solgte for så å si alle United spillerne utenom Rooney og Ronaldo fra førstelaget. Husker noen av kjøpene. Silva og Messi kostet 1 milliard hver, Carlos Vela kostet 500M, Fernandez kostet 290M, Ezequiel Garay kostet 250M, Aguero kostet 300M (?), Richards kostet 350M-380M, Sergio Ramos kostet 380M, Gareth Bale kostet 250M og Banega kostet 50M. (Mitt første kjøp) Du kan se stallen da, er ikke den bredeste og sikreste, men kvalitet har den! synes egentlig måten du spiller på blir kjedlig og lite realistisk Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Som jeg sa så prøvde jeg noe nytt... Tar en pause fra den saven. Endret 6. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skjønner ikke hvordan du har fått så myepenger til å kjøpe alle de spillerne Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Med så mange som han har solgt, hvor lett det er å få transferpenger med United og antall sesonger han har spilt så burde det være mulig i hvert fall. Men jeg skjønner din skepsis, det er på grensa, spesielt hvis man tenker over at bare Messi og Silva kostet 1,7 mrd. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil laste ned en facepack med Fenerbache, hvor lagrer jeg den?dokumenter/sports interactive/Football manager 08/graphics/faces/..... les denne Hjalp lite da jeg ikke vet hva ligaen heter. Turkish premier division, Turkcell Süperlig/Superlig og Superlig/Süperlig funket ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) sjekk signaturen min da Toska92, bra side til sånt EDIT: Her er en bra facepack til Fenerbache Endret 6. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Takker for facepack Sameboe, var nettopp denne jeg ville laste ned, men får den ikke til å funke uten rett liganavn og rett lagringsplass. Det er det jeg leter etter, og dette stod ikke på Fmnorge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 C/:MineDokumenter/Sportsinteractive/footballmanager2008/graphics/pictures/turkey/fenerbache Er no sånt ihvertfall jeg har det Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har det ikke sånn, har ingen planer om det heller:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå