Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke diamant formasjonen. Har aldri fått den til å funket spessielt. Har dog aldri spilt med Milan. Og de har jo ingen spessielt gode vinger. Så det kan jo funke om du har offensive backer som kommer i rundt på kant.

 

 

.....................Pirlo...................

..........Gattuso......Seedorf........

....................Kaka...................

............spiss.........spiss...........

 

Dette er jo et alternativ, om du har offensive backer som hjelper til?

 

 

Bruno : Spilte med Q.P.R, tok 4-5 sesonger før jeg eide. Vant cl i 5te sesongen :)

Ja, bruker Kaka som hengende spiss, har Nasri også. Har Pato og Aguero på topp :D

Spiller med Pirlo eller Gatusso som DM med Oddo og Kaldaze som backer. Skal se om jeg får kjøpt Marcelo.

 

Har Zapata og Barzagli i forsvaret :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Når jeg prøver å installere FM2007 på dataene mine skjer dette:

 

Data 1: Jeg må inn på min datamaskin for å finne CD-en og da jeg klikker der skjer det ingenting.

 

Data 2: Alt kommer opp og da installasjonen starter kommer det en slags loading hvor det står "kjører" og det står der heletiden, det henger seg opp på en måte.

 

Er det noen som vet hva årsaken(e) kan være?

 

 

Takk.

Lenke til kommentar

Tipps til stor-talent: Lulinha. Sjekket editoren og han har like stort potensiale som Cristiano Ronaldo (196/200). Man kan kjøpe han for en billig penge i første sesong. Statsene varierer litt fra save til save, men han blir stort sett alltid god. På en Rosenborg save har han (180/200) i potensiale, men det er jo fortsatt veldig bra. Spesielt mtp. på pris.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en som kunne spilt både stopper og høyreback, gjerne venstre og.

Har bare brown, og til en viss grad Simpson i backup bake, føler ikke at noen av reservelagsspillerne er gode nok.

 

Evra -- Vidic - Ferdinand -- Neville. Neville er i sitt siste år nå, har ikke planer om å fornye kontrakten med mindre jeg absolutt må. Simpson og brown er backupen jeg har, så skulle gjerne hatt 1 eller 2 mann i forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...