Benitez Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er rette treningen da ? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, eg skal satse på eigenproduserte talentar frå no av. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Faen! Der klikka spillet på saven min! Utrolig irriterende når du har spilt et par sesonger og virkelig begynner å få til noe. Drit. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er rette treningen da ? se på www.fmnorge.no sitt forum så finner du fort ett trengingsprogram so passer din spillerstil. Så med god trening og kamperfaring fra mindre viktige kamper, har du en stjernespiller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, eg skal satse på eigenproduserte talentar frå no av. Det er knall gøy! Men det er lurt å luke ut de som du ser på trenerrapporten at ikke vil bli gode Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Lloris kan anbefales, han var en klippe på Ac Milan-laget mitt da Dida mista formen. Jeg hentet Ankinfeev til AC etter at Dida var over toppen. 430 mill. måtte jeg beatle, men han blir varmere i trøya for hver kamp som går Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Måtte bare ut med 150 for Illoris.. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spiller dykk med norske kronar? Britiske pund er det beste! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spiller dykk med norske kronar? Britiske pund er det beste! Bedre om du har lyst til å bli vant til å bruke GBP, men jeg bruker NOK fordi at jeg er veldig vant med det og slipper å drive med omregning til en hver tid. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spiller dykk med norske kronar? Britiske pund er det beste! Er vant med å bruke GBP, så jeg har best oversikt med det. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fungerer bedre for meg med NOK, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Eg har ikkje snøring på kvar mykje pengar 430 millionar er. Hehe. Eg klarar det berre i GBP. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bruker norske kroner, for der er jeg mer sikker på hvor mye jeg virkelig betaler for en spiller, pluss at det høres bedre ut med 1 mrd kroner enn 100 mill pund Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen her som noen gang har fått Anderson/Bojan/Pato til en norsk klubb? Virker som en umulig ting, siden de har store ambisjoner, men tenker det må vere mulig om en opplever stor internasjonal suksesse med en norsk klubb i f.eks 2012-2013. Endret 28. april 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Faces Down: Litt av et lag du hadde, men litt skuffende at du henta inn Maxwell og Alves. Sagna er ekstremt solid på 8.0.2 og utvikler seg faktisk enda mer. Alves er naturligvis en klassespiller, men du kunne nok spart deg bryet, for Sagna holder absolutt mål. Clichy holder i massevis han også, mens Traoré er veldig lovende. Endret 28. april 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen her som noen gang har fått Anderson/Bojan/Pato til en norsk klubb? Virker som en umulig ting, siden de har store ambisjoner, men tenker det må vere mulig om en opplever stor internasjonal suksesse med en norsk klubb i f.eks 2012-2013. Jeg klarte å vinne CL flere ganger på rad med Alta IF på CM 03-04, men jeg tror at nivået i norge er litt for shite til at du får lokket de til ligaen. Det er også veldig vanskelig å få gode inntekter med en "liten" klubb. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Spilte en sesong i går med Arsenal. Laget : ---------------Akinfeev----------------- Sagna-----Toure----Gallas-----Clichy ------------------------------------------ Hleb---Fabregas-Flamini---Fernandez --|---------------------------------|----- --------Adebayor-Van Persie---------- Har også Marcelo, Guilherme, Saivet, Sakho, Hamsik og diverse andre talenter. Jeg vant alt første sesong. CL, Fa, Ligacup og PL. Fikk £111M og handle for. Arsenal er rett og slett for enkle å spille med. Har tenkt og fortsatt med å hente talenter. Før andre sesongen har jeg fått inn Michael Johnson, Zapata. Har kommet til 2 juli. Har også tenkt å hentet Adriano, for jeg liker spilleren, og vil se om han duger, synd han har slitt irl i det siste. Ellers har jeg Richards på ønskelisten. Kroos, Martinez og andre talenter er også på listen. Shade Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Arsenal er rett og slett for enkle å spille med. Var det ikke du som skulle ta et lag med litt utfordring ? Er i Andre sessongen med AC Milan, noen som vet hvordan jeg bør spille mot Real Madrid? Varierer mellom 4-4-2 diamant 4-4-2 flat 4. Har hatt best suksess med flat firerer i CL, men er usikker nå :s Endret 29. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker ikke diamant formasjonen. Har aldri fått den til å funket spessielt. Har dog aldri spilt med Milan. Og de har jo ingen spessielt gode vinger. Så det kan jo funke om du har offensive backer som kommer i rundt på kant. .....................Pirlo................... ..........Gattuso......Seedorf........ ....................Kaka................... ............spiss.........spiss........... Dette er jo et alternativ, om du har offensive backer som hjelper til? Bruno : Spilte med Q.P.R, tok 4-5 sesonger før jeg eide. Vant cl i 5te sesongen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg likte diamantfunksjonen før, men jeg får den ikke til å funke på fm08 nærmest uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå