Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Nå er det klart for nok et FM lan her i gården.

Er tilsammen 5 stk som skal tilbringe helgen med FM, Cola og Grandis :p

Blir vell et game i England, PL, og regler er enkle, ingen har lov til å være de 5 store. Vi regner med City som en av de, siden de har så utrolig mye penger å rutte med.

Kommer med backup senere ikveld. Selv tror jeg at jeg går for Aston Villa eller Pompey

Gå for Villa;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Totenham byr faenmeg 280 mill for Carrick! Burde jeg selge? Vil påpeke at han er 27 år nå (januar 2009), og er ifølge spillet verdt 177 millioner kroner, og han har gjort en god sesong (7.13 i rating).

Dersom jeg selger han, hvem skal jeg da kjøpe? Helst et ungt talent som blir bedre da jeg har OK dekning nå.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Faktisk enig der.

Det lureste hadde vært å fått inn ett ungt talent, og delvis la talentet ta over plassen.

Når Carrick da blir ubrukelig, kan du la han bli en benkesliter, eller selge han.

Om han som 30-32 har gjort det bra i en annen klubb, men vil tilbake, kan du alltids kjøpe han tilbake igjen som en mer erfaren spiller.

Lenke til kommentar
Totenham byr faenmeg 280 mill for Carrick! Burde jeg selge? Vil påpeke at han er 27 år nå (januar 2009), og er ifølge spillet verdt 177 millioner kroner, og han har gjort en god sesong (7.13 i rating).

Dersom jeg selger han, hvem skal jeg da kjøpe? Helst et ungt talent som blir bedre da jeg har OK dekning nå.

kjøp wijnaldum eller nasri

Lenke til kommentar

Ble til at jeg solgte han. Eneste grunnen til at jeg ikke ville var at han er en "original" united-spiller. Fant dessuten ut at jeg har god nok dekning på midtbanen slik som situasjonen er nå uansett. Kjøpte istedenfor Valon Behrami som høyreback til å ta over for Neville som nå begynner å bli for gammel.

Har Aguero, Hargreaves, Banega, Scholes og anderson til å dekke de tre sentrale posisjonene i taktikken, så jeg lider ikke noen nød. I tillegg har jeg to talenter som kommer til å bli gode, men de er på utlån foreløpig (Lulinha og Aaron).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...