JR Ewing Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå er det klart for nok et FM lan her i gården. Er tilsammen 5 stk som skal tilbringe helgen med FM, Cola og Grandis Blir vell et game i England, PL, og regler er enkle, ingen har lov til å være de 5 store. Vi regner med City som en av de, siden de har så utrolig mye penger å rutte med. Kommer med backup senere ikveld. Selv tror jeg at jeg går for Aston Villa eller Pompey Gå for Villa;) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Totenham byr faenmeg 280 mill for Carrick! Burde jeg selge? Vil påpeke at han er 27 år nå (januar 2009), og er ifølge spillet verdt 177 millioner kroner, og han har gjort en god sesong (7.13 i rating). Dersom jeg selger han, hvem skal jeg da kjøpe? Helst et ungt talent som blir bedre da jeg har OK dekning nå. Endret 26. april 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 har du mulighet for å la han gå på utlån til Tottenham?Da mister du han jo ikke. Men var litt av ett tilbud, men ville ikke godtatt det før du finner en passende ung spiller som kan ta over hans plass. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Selv om det er et knalltilbud ville ikke jeg solgt ham. Jeg synes han er en av nøkkelspillerne til United. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Faktisk enig der. Det lureste hadde vært å fått inn ett ungt talent, og delvis la talentet ta over plassen. Når Carrick da blir ubrukelig, kan du la han bli en benkesliter, eller selge han. Om han som 30-32 har gjort det bra i en annen klubb, men vil tilbake, kan du alltids kjøpe han tilbake igjen som en mer erfaren spiller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Totenham byr faenmeg 280 mill for Carrick! Burde jeg selge? Vil påpeke at han er 27 år nå (januar 2009), og er ifølge spillet verdt 177 millioner kroner, og han har gjort en god sesong (7.13 i rating). Dersom jeg selger han, hvem skal jeg da kjøpe? Helst et ungt talent som blir bedre da jeg har OK dekning nå. kjøp wijnaldum eller nasri Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hvordan funker det å linke på FM? Noen som vil poste startoppstillingen sin med the tricky trees? Goscinny Endret 27. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Linking på FM er lett, en lager ny save på en database alle som deltar har på PCen, og lager et nettverk på den saven, og da er det bare å linke på, sånn er det ihvertfall her Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ble til at jeg solgte han. Eneste grunnen til at jeg ikke ville var at han er en "original" united-spiller. Fant dessuten ut at jeg har god nok dekning på midtbanen slik som situasjonen er nå uansett. Kjøpte istedenfor Valon Behrami som høyreback til å ta over for Neville som nå begynner å bli for gammel. Har Aguero, Hargreaves, Banega, Scholes og anderson til å dekke de tre sentrale posisjonene i taktikken, så jeg lider ikke noen nød. I tillegg har jeg to talenter som kommer til å bli gode, men de er på utlån foreløpig (Lulinha og Aaron). Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Aaron kommer til å bli en kjempespiss. Hadde han og Bojan på topp før. Men nå har jeg 4 klasse spisser. Carlos Vela, Wayne Rooney, Sergio Aguero og Bojan. Hvem burde jeg satse på hvis jeg kan bruke 3 av dem? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker Aguero på Milan, scoret 24 mål mål på 28 kamper til nå i serien Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skal jeg selge Chris Cohen for £120.000? Han er visstnok en av klubbens beste, men jeg kan ikke si at jeg bruker ham så altfor mye. Nottingham Forest, første sesong. Goscinny Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Helt OK sesong av Adebayor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Adebayor på 8.02 patchen er jo sinnsyk, scorer vanligvis så mye der, lest flere som har fått oppi 50-60 scoringer med han tre sesonger på rad og sånn Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Adebayor er litt for imba, ja. Hadde vel 30 mål i slutten november på saven min. Det blir litt drøyt. Jeg spilte som United, noe som irriterte meg enormt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Han er meget god. Jeg spiller nok med en noe uvanlig taktikk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ville styrket keeper plassen... Lloris, Akinfeev, Rybka, Ochoa, Ustari og Enyeama er alle gode keepere på FM08 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Lloris kan anbefales, han var en klippe på Ac Milan-laget mitt da Dida mista formen. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vet det smerteleg godt. Men eg ynskjer å kjøre Fabianski. Har sansen for han. Kunne henta Akinfeev for £20mill før sesongen, men henta i staden Isaksson for £5mill. Ustari er for øvrig ikkje så god på FM08. Og Enyeama er altfor ustabil. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dean Bouzanis da?Litt for ung? Han er en kommende stjerne isåfall, med rett trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå